.- 7.část -

154 15 0
                                    

A taky, že chtěl. On sám mi to řekl a pokusil se mě políbít. Dala jsem mu ruku před pusu a řekla jsem: ,,Jak si to jako představuješ? ,,No já tě mám rád od té doby, co jsme se poznali. Jak nás představil Petr." ,,Aha, ale chápeš, že já stále miluji Petra? ,,A tak proč si mu dala kopačky?
Řekl provokativním tónem hlasu a vražedně se na mě koukal. Já jsem zakroutila hlavou a odešla jsem. Do očí se mi pomalu vlévaly slzy a Dominik se mě snažil hodnat. Po nějaké době mě dohnal a snažil se mě uklidnit. Já jsem ho odstrčila a utekla jsem. Doma jsem si uvědomila, že jsem neměla Petra opouštět a že jsem udělala tu největší chybu svého života.
* Z Petrovo pohledu*
Měl jsem s Katkou být víc. Neměl jsem ju nechat odejít. Nevím co bez ni budu dělat. Nevím kde ji mám hledat. U ni doma jsem to zkoušel několikrát, ale nikdy nebyla doma. Chci se jí omluvit a vše vrátit do starých kolejí.
*Katka*
Nasedla jsem do auta a jela jsem k mojí babičce, která mě vychovávala. Zdržela jsem se jen pár hodin a potom jsem jela zpět domu. Něco kolem sedmé večer mi zavolala Nicol (Nikola Čechová/Shopaholic Nicol)
,,Ahoj Kačí! Jsi doma?'' ,,Čau! Jo jsem potřebuješ něco?" ,,No.. Jestli nechceš jít na kafe. Jsem v blízkosti tvého domu." ,,Jo tak jo.. Tak v kavárně na rohu za dvacet minut?" ,,Ok.. Budu tam''
Típla jsem to a šla jsem se trochu upravit. Oblékla jsem si džíny, černé tričko a šedou mikinu. Vyrazila jsem za Nicol.
Katka: Ahoj, jak je?
Nicol: Ahoj. Ale jo ujde to. Co si dáš?
Katka: Já si to koupim.
Nicol: Ale vždyť jsem tě pozvala. Tak latté?
Katka: Ok.. No..
Nicol to objednala a povídali jsme si dál.
Nicol: Už ti to Petr řekl?
Katka: Co by mi měl říkat?
Nicol: No.. My jsme s Petrem točili video. Potom jsme si dali pár panáku a vyspali jsme se spolu. Promiň.
Katka: V pohodě.. Já to chápu.
Popravdě jsem byla dost naštvaná, ale stalo se.

Když jsem přišla domu, tak jsem zavolala Dominikovi. Do několika minut ke mně přijel a snažil se mi namluvit, že to Petr udělal jen z toho, že byl opilý. Ale já jsem si myslela že to neudělal je kvůli tomu, ale taky abych žárlila. Já jsem byla hodně smutná a tak jsem nevěděla co dělám. Po chvíli mě Dominik začal líbat na krku a poté jsme se spolu talé vyspali. Vím, že jsem to neměla dělat, fakt ne, ale v to chvíli mi to bylo jedno. Se špatným svědomím jsem to napsala Nicol.
Hned brzo ráno někdo zazvonil. Otevřela jsem a uviděla jsem hodně, ale pekelně hodně rozzuřeného Petra. Vběhl do vnitř, vytáhl Dominik z postele, opřel ho o zeď a dal mu pořádnou ránu do obličeje. Já jsem zakřičela ,,Néé!," a odtáhla jsem Petra od Dominika.
Katka: (k Petrovi)Co to do tebe proboha vjelo?
Petr: (k Dominikovi) Ty hovado. S mojí holkou spát nebudeš!
Katka: Hej.. Ty jsi se s Nicol taky vyspal a nedala jsem ji přes hubu.
Petr: J..Jak to víš?
Katka: Byla jsem s ní na kafi. A jak tvoje holka?
Petr neodpověděl a rychle odešel. Dominik: Já myslim, že pořád miluje.
Ale ty jeho ne.. Né?
Katka: Já jeho taky..
Koukala jsem se stále na dveře. Dominik se naštval a odešel. Já jsem jela k Petrovi. Zvonila jsem, ale otevřel mi Pavel. ,,Čau. Je tu Petr?" ,,No.."

A Dream Come True.Kde žijí příběhy. Začni objevovat