- 4.část -

175 19 2
                                    


Potom si mě Petr posadil na kuchyňskou linku a dál mě líbal. Dala jsem mu ruku kolem krku a dělala jsem to samé co on. Asi po pěti minutách mě Petr chytl pod zadkem a odnesl mě do postele. Vyspali jsme se spolu a ještě v ten den jsme spolu začali chodit. Chodili jsme spolu v tajnosti, protože jsme se nechtěli být obklopeni fanoušky . Jednou jsem s Petrem šla do bazénu. Chovali jsme se k sobě jenom jako kamarádi ale když jsme byli sami v sauně, tak jsme se odreagovali. Líbali jsme se do té doby než tam přišly nějaké dvě holky. Hned chtěli po Petrovi, aby se s nima potom vyfotil. Petr to z dobrého srdce udělal a potom jsme znova schovali do takové malé sauny do které nikdo nechodil.. Po deseti minutách jsme vyšli ven, protože nám bylo neskutečné vedro. Sedli jsme do kavárny, do které byl přístup rovnou z bazénu. Dali jsme si kafe a zákusek. Při každém pohledu na něj, jsem se kousla do rtu a zvedala jsem obočí. On se na mě pořád tak nádherně smál a já jsem se rozplývala jako pára nad hrncem. Lidé se už na nás začali divně koukat a hlavně Petrovo fanynky. Po dvou hodinách následujícího plavání jsme se převlékli a jeli jsme domu. Cestou jsme se ještě zastavili na benzínce pro benzín. Potom jsme jeli dál, kolem velké autonehody, takže jsme naše cesta trvala asi tři hodiny (která normálně trvá cca. hoďku a půl) Petr něco točil a já jsem tam seděla potichu jako myška.
Když jsme dorazili , tak Petr musel odjet do studia. Já jsem tedy byla doma sama. Šla jsem ještě vybrat poštu. Měla jsem tam nějaký důležitý dopis. Otevřela jsem ho a dočetla jsem se, že mi vypršela nájemní lhůta. Takže jsem se musela vystěhovat.

Doufám že se líbí. :D ★

A Dream Come True.Kde žijí příběhy. Začni objevovat