-31.část-

82 6 0
                                    

Jo už vím chtěl jsem jet na letiště pro Nicol, aby nemusela přes město sama. Zastavil jsem se u Lukáše na pokoji a řekl jsem mu: ,,Hele jedu pro Nicol na letiště. Za chvíli se vrátím i s Nicol." a on odpověděl: ,,A co jako. Jsi snad dospělej né? Nemusíš se mi svěřovat. Nejsem přece tvůj táta." ,,No, tak promiň." řekl jsem trochu sklesle. ,,No, tak už jdi. Jinak tu svojí Nikolku prošvihneš." Usmál jsem se a odešel.
Dorazil jsem na letiště a první co jsem uviděl bylo to, že nějaká letuška běhala bez bot po letišti. Neuvěřitelný co se to tu děje. Nicol jsem uviděl až asi po deseti minutách, jak vychází ze záchodků.
,,Ahoj, konečně"
,,Ahoj"
Pozdravili jsme se a políbili se. Nasedli jsme do vypůjčeného auta a jeli jsme zpět na hotel. Lukáše jsem nemohl najít a tak jsme šli do mého pokoje. Já jsem si seld na postel, protože to horko mi dávalo zabrat. Nicol se na mě vrhla a párkrát mě políbila na krku. Poté mi udělala cucflek na klíční kosti. Zasmál jsem se, ikdyž to bolelo. Povalil jsem ji na postel a začal rozepínat cvočky na její košili. Po pár vteřinách jsme si začali ještě víc užívat to, že se Nicol odhodlala přijet. Už vám určitě došlo,že jsme se spolu vyspali.
,,Takže takovej sex na přivítanou. jo?" zeptala se Nicol šibalsky.
,,Třeba" řekl jsem udýchaně. Potom chvíli mezi námi proletovali lehké a něžné polibky. Pak jsme usli.
Druhý den jsem musel odletět zpět do Čech, protože mamka potřebovala, abych hlídal Fílu. Jo zní to směšně, ale jo. Když jsem přijel napsala mi Nicol.
N: Myslím, že to takhle dál nejde. Měli by jsme přestat. Včera to bylo hezký,ale prostě dál nemůžu. Mrzí to, ale můžeme zůstat kamarádi.
Nechápal jsem jaký tohle má smysl a co ji k tomu vedlo,ale zrovna dvakrát mě to nepotěšilo.
P: Ale proč? Co se stalo? Co ti vadí?
N: Nechci prostě no...
P: Aha, dobře. Nevím jaký to důvod, ale jak chceš!!
Napsal jsem ji a mobil jsem si vypl.
,,Čau Filipe." zavolal jsem z chodby.
,,Čus" odpověděl.
Šel jsem do obýváku a pustil jsem si televizi. Pomalu jsem rozdýchával tu zprávu od Nicol. Bylo mi celkem líto. No, v televizi dávali Přístav a tak jsem se alespoň trochu zasmál. Fíla si poručil něco dobrýho, a tak jsem chtěla jet něco koupit, ale dostal jsem botičku. Dneska je fakt den blbec.
_______________________________________

Tak děkuju vám za všechny pozitivní ohlasy a celkově za všechno. Toto je poslední part. Vím, je krátký, ale musí postačit :D.
Ještě jedna věc. Píšu nový příběh s názvem: Fáze Pád
Budu ráda když si ho přečtete. Tak ještě jednou děkuju.. :D

A Dream Come True.Kde žijí příběhy. Začni objevovat