S Petrem jsem prožívala noc hezké chvíle. Všechny dny probíhali skoro stejně až jednou byl den hodně, ale opravdu hodně vyjímečný. Petr mě pozval na nějakou akci na které jsme zpívali karaoke. Byl z mého zpěvu celý mimo, že nezazpíval jednu sloku. Smála jsem se a pokračovala ve zpívání. Večer jsme šli do restaurace a tam jsem byla mimo zase já. Petr mi začal vykládat nějaké řeči které se hezky poslouchali a potom začal něco tahat z kapsi. Vyndal stříbrný prsten se slovy: ,,Kačko! Hrozně moc tě miluji a myslím, že je na čase, aby jsme se vzali. Takže, Katko Laurenová vezmeš si mě?" Já jsem se smála a řekla jsem: ,,Ano!"
Poté mi nandal prsten na ruku a dali jsme si dezert. Doma jsme si pustili film.
*O 6 měsíců později*
S Petrem jsme se zatím k svatbě nedokopali. Byly jsme na pár hezkých dovolených a několikrát v Budějovicích.
Před pár týdny jsme byli zrovna v Budějkách a co se tam nestalo.
Byli jsme v nějakém baru s Petrovo kamarádama. Když jsme přišli lehce opilý k Petrovo bývalému domovu. Sedli jsme si na pohovku v obýváku a povídalu jsme si. Všimli jsme si, že na stole byli dva talíře, skleničky, sfouknutá svíčka a několik lístků růže. Peťovo mamka nebyla celé dva dny , takže je to na tom stole určitě po Filipovi. Mysleli jsme si, že tym měl nějakou slečnu a po chvíli se ukázala pravda. Slyšeli jsme tiší vzdychání nějaké slečny. Po chvilince se hlasitost trochu zvýšila. ,,Aha, tak jo...'' řekl Petr s překvapených výtazem. Já jsem se jenom smála a poté jsem odpověděla: ,,No co. Vždycky to je jednou poprvé." Petr jenom kývl hlavou a také se smál. Ráno jsme seděli u stolu a snídali. Samozdřejmě, že Filip po náročné noci ještě spal. Když jsme dojídali, tak se ve dveřích ukázal Fíla. ,,Co tady děláte?" řekl s dost vyděšeným pohledem. ,,No co by jsi myslel brácha.?" ,,Aha.. No.. Jak jste tu dlouho kruci?" ,,Přišli jsme včera večer. Kolem desátý." ,,Cc.. Cože? Slyšeli jste něco?" ,,No.. Jo.. Slyšeli. Ale neboj mámě to neřekneme." odpověděl Petr se záchvatem smíchu a Filip odešel zpět za slečnou do pokoje.Dnes jsme se s Petrem chystali na návštěvu k Vadimovi. Petr s Vadimem chtěla natočit další video. Natočili ho na Vaďáka i na Hoggyho. Jedno video bylo Challenge a druhé byl tag. Když kluci točili, tak já jsem seděla na pohovce, no tedy jsem se spíše smíchy válela po zemi. Po dotočení jsme zamířili k Petrovo domovu. On odemkl dveře a vstoupili jsme. ,,No.. Pavle?".