,,No víš.. Já.. Se vrátím později." řekla jsem se špatným svědomím. ,,No tak jo a co tě tam tak drží?" zeptal se. ,,Budu tu jenom pár dní na víc navíc a už musím. Ahoj." řekla jsem a rychle jsem ukončila hovor. Vůbec jsem nevěděla co říct a tak jsem se to snažila zamluvit. Po chvilce za mnou přišel Kuba. Pozval mě do nějakého místního klubu. Já jsem jenom přikývla hlavou a šla jsem se upravit. Udělala jsem si make-up a oblékla jsem si tmavě modré mini šaty a boty na vysokém podpatku. Když jsme tam dorazili,tak první co jsem uviděla, byly nějací opilí dědci, kteří spali na baru. ,,Nespletl jsi to?" řekla jsem udiveně. ,,Ne, tento je správný. Pojď tancovat!" řekl mi, chytl mě za ruku a táhl mě doprostřed. Začali jsme tancovat a po tancování jsme šli k baru. Kuba objednal dvě vodky. Vypili jsme ji a on objednával další a další. Domu jsme šli naprosto opilí a divím se, že jsem se trefili. Doma jsem si sedla na pohovku a sundala jsem si boty. Kuba si ke mně přisedl a pohladil mě po tváři. Já jsem se na něj koukala a po chvíli jsem si na něj sedla a políbila ho. To bylo vše co jsem si pamatovala.
Ráno jsem se vzbudila vedle Kuby. On se na mě usmál a já jsem se zeptala: ,,My jsme se spolu.. vyspali?" ,,Ne neboj. Byla jsi na mol. " odpověděl jakoby se absolutně nic nestalo. Já jsem vzdychla a sbalila jsem si kufr. Dala ho do auta a odjela. Nevím jestli byla pravda to,že jsme se spolu nevyspali a tak radši odjíždím. Když jsem přijela, tak tam byl Petr s Lukášem a o něčem si povídali. Já jsem se s nimi přivítala a šla si vybalit.
,,Neměla jsi přijet až za čtyři dny?" zeptal se mě Petr s úsměvem a já jsem mu odpověděla: ,,No.. Jo. Problém?"
,,Ne v pohodě. Jsem rád, že už jsi tu," dořekl to a dal mi něžný polibek na tvář. Já jsem se usmála a pokračovala ve vybalování. Petr šel zpět za Lukášem a dál něco probírali.
*O DVA TÝDNY POZDĚJI*
Vzbudila jsem a šla jsem si udělat míchaná vajíčka se slaninou, jelilož jsem na to měla neskutečnou chuť. Snědla jsem to a pustila jsem si nějaký film. Petr nebyl doma, jel na nějaký ranní koncert nebo co. Po chvíli jsem dostala chuť na lívance.
,,To je asi tím, že teď beru ten Betakaroten," říkala jsem si pro sebe při představě na lívance..