- 15.čast -

125 14 7
                                    

,,Pavle? Co to?..." řekl Petr a v zápětí ho Pavel přerušil..
,,Pššt.. Já vím co chceš říct. Já vím, že je fakt sexy."
,,Ne! Ty už nechodíš s Dančou?"
,,No.. Jo.." řekl a podrbal se na hlavě.
Petr se otočil a zamířil do jeho pokoje. Já jsem následně šla za ním. Po pár vteřinách se otevřili dveře Pavel řekl: ,,Že to Daniele neřeknete?"
,,No.. Ne.." odpovědět Petr a já jsem přikývla.
Poté odešel a vyprovodil neznámou dívku. S Petrem jsme si šli prohlédnout svatební dary. Když jsme otevřeli druho krabici Petr vykřikl ,,Počkat!" já jsem se trochu lekla a čekala jsem co se bude dít. Petr vzal kameru a dal ji před žedle. Rozbalovali jsme dál. Měli jsme tam dárkový poukaz na zájezd do Ria. Byl v hodnotě několila desítkách tisíc, ale Petr měl spoustu práce a tak jsme zájezd darovali Petrovo mamce. Jelikož Filip jet nechtěl a jeho táta měl moc práce, tak byl Fíla u nás.
Když přijel tak měl se tvářil jako když kdyby jeho život už neměl žádný smysl.
Petr ho chytl za rameno a potichu se ho zeptal ,,Co je Filipe? A co ta tvoje holka?"
,,Nic.. A nestarej se.." řekl a odvrátil pohled na televizi.
,,Já myslím, že se rozešli." pošeptala jsem Petrovi.
,,No.. To je jasný." pošeptal mi zpět.
Filip se pořád koukal na telku a potom ji vypl a začal koukat v mobilu na nějakou fotku.
Petr se ho snažil na to zeptat, ale Filip nás naprosto ignoroval. Večer si ustlal na gauči a šel spát. My jsme si s Petrem lehli do postele a povídali jsme si. Asi po půl hodině jsme usli. Ráno jsme se vzbudili a já jsem šla připravit snídani. Fíla ještě spal. Udělala jsem vafle a když jsem je položila na stůl, tak Filip vystřelil z postele a sedl si ke stolu. Nabral si pár vaflí, které následně snědl.
,,Sorry za to, jak jsem se včera choval. Bylo to kvůli tomu, že jsem se s tou holkou rozešel a měl jsem náladu dost na nic." řekl Fíla s pohledem na talíř.
,,V pohodě. Všichni jsme si tím prošli." řekla jsem a podala jsem Petrovi kávu.
Další den jel Petr ráno natáčet a poté do studia. Byla jsem tedy doma s Filipem sama.
,,Co podnikneme?" ,,Nevím Filipe. Co chceš."
,,Nepůjdeme do obchoďáku?"
,,Co tam?"
,,Nakoupíme nějaký věci.. Dáme si Starbucks atd."
,,Tak jo no.."
Šla jsem do koupelny, nalíčila jsem se, učesala a v ložnici jsem se převlékla. Vzala jsem kabelku a dala do ní pár věcí a vyrazili jsme. Když jsme tam přišli, tak se Filip dnes poprvé usmál. Šli jsme tedy do pár obchodů. Když jsme přišli domu, tak tam byl Petr s Lukášem a kecali o nějakých věcech okolo Slzy.
Večer jsme si lehli do postele a Petr se podíval na Facebook. Měl tam zprávu od jedné fanynky. Velmi ho to pobavilo až měl záchvat smíchu. Měl tam přepsaný úsek Celibátu. Četl si to několikrát za sebou až to uměl nazpaměť.
Druhý den měl koncert v jedné aréně v Praze. Já s Fílou jsme šli také a stoupli jsme si do první řady. Když zpívali Celibát, tak co se nestalo. Samozdřejmě Petr začal zpívat tu verzi od fanynky. Některé fankušky to zaskočilo a některé to pobavilo...

A Dream Come True.Kde žijí příběhy. Začni objevovat