Ten křik vycházel od Pavla z pokoje. Křičela tam Daniela, protože vyhrála ve Sportce. Pavel se jí chechat jako debil a my jsme se také docela smáli. S Petrem jsme si vyšli na procházku. Šli po pobřeží řeky. Hlavu jsem si dala na Petrovo rameno a on mi dal ruku kolem ramen. Byla to moc romantická procházka, až na to, že za Petrem pořád chodili nějaké fanynky. Už mě to docela štvalo, ale tak co Petr Lexa je Petr Lexa.
Další den jsme s Petrem vyjeli relaxovat do Vysokých Tater na Slovensku. Naštěstí slovenští fanoušci nejsou tak vlezlí, jako čeští. (tímto nechci urazit fanoušky Petra)
Relaxace proběhla tak, že jsme plavali v bazénu, odpočívali jako na lehátku ve Wellnessu tak i v posteli na hotelu nebo jenom takové to poflakování. Petr mě vzal i na vrchol Tater, ze kterých byl krásný výhled. Po týdnu jsme se vrátili zpět do Prahy a Petr musel ihned do studia a na natáčení. Když měl čas, tak jsme ho trávili spolu. Našich společný chvil ale moc nebylo. Můj volný čas jsem trávila doma nebo v práci, když jsem jsem nebyla s Petrem.
Katka: Petře já si myslím, že..
Petr: Ano? Copak?
Katka: Myslím, že by jsme se měli rozejít. No víš, kvůli tomu že by to asi takhle dál nefungovalo. To, že se občas vidíme jednou do týdne je docela málo. Myslím, že to bude tak lepší..Petr se smutně díval a potom řekl: ,,Jak myslíš."
Potom jsem se zvedla ze židle, vzala jsem si kabelku, šla jsem ke dveřím a řekla jsem poslední ,,Ahoj!" Petr nic neodpověděl a já jsem odešla.. Šla jsem pěšky k sobě domů, jelikož jsem ti měla pár minut. Doma jsem si projela všechny sociální sítě mezi které patří: Facebook, Snapchat, Twitter, Ask, Instagram a ještě jsem se koukla na Youtube. Na Snapchatu byl snap od Petra. Měl smutný obličej a v popisku bylo: ,, Nejhorší nálada. Den na nic"
Já jsem Petra stále milovala, ale takový vztah mě už nebavil. Chápal jsem jeho pocity a tak jsem na ten snap nijak nereagovala. Do nějaké době jsem se si šla provětrat hlavu. Procházela jsem se všude možně a parku jsem potkala Dominika (Dominik Port).. Se vším jsem se mu svěřila a on se mě snažil utěšit. Já jsem byla ráda, že jsem si s někým o tom mohla popovídat. Sedli jsme si na lavičku a pobídali jsme si. Po několika minutách mi začal být zima. Dominik mi chtěl pučit bundu, ale já jsem mu ji nechala. Pozvala jsem ho k sobě na kafe.
On se vyfotil a dal si tu fotku na Snapchat. Asi po pěti minutách mu přišla. Já jsem stála u linky a bála jsem se, že mu píše Petr, a taky že jo. Napsal mu: ,,Co děláš do prdele u Kačky?" A on mu odepsal: ,,Pozvala mě na kafe."
Úplně jsem tušila, že Petr nasedl do auta a jel sem. Po chvíli u mě někdo zazvonil. Dominik o tevřel a byla tam moje kamarádka.
,,Emm.. Je tady Katka?
,,Jo je, potřebuješ něco?"
,,No.. Teď už ne. Ale dej jí tohle prosím." ,,Jo dám," slyšela jsem od dveří jejich rozhovor. Potom Dominik předal můj svetr, který jsem u ní zapomněla. Pořád jsem se koukala z okna, jestli nejede Petr. Po několika minutách jsem a uvařit večeři na kterou Dominik zůstal. Uvařila jsem kuřecí plátek se zeleninou a s hranolkama. Když jsme se najedli, tak jsem si pustila televizi a Dominik šel domu. Večer jsem u televize usla a probudila jsem se až ráno. Ani jsem se nenasnídala a šla jsem do práce. Ve tři jsem odešla domu a cestou jsem potkala Petr. Jel do studia. Dost vražedně se na mě koukal, ale já jsem ho ignorovala. Domu jsem jela busem, protože se mi na autě rozbili brzdy. Cestou jsem si psala s Dominikem a napsala jsem mu: ,,Dávej si prosím pozor na Petra. Bojim se, že ti chce rozbít hubu."
Vystoupila jsem a tam na mě čekla Dominik. Nevím co to mělo znamenat, ale hezky se s ním povídalo. Docela mi přišlo, že mě chvílemi chce zbalit..Doufám že se líbí. Můžete zanechat ★ /komentář. Budu moc ráda. A Petr se bude v příběhu oběvoval stále, nebojte, nebude to o Dominikovi. :D