- 25.část -

134 16 6
                                    

Dopis jsem odložil a šel jsem natočit vlog.
,,Čau lidi..." a pokračoval jsem v určitých tématech. Den na to, se konal Katčin pohřeb. Oblekl jsem si černou košili, kravatu a černé kalhoty. Než jsme vstoupili do síně, tak jsem si popovídal s několika lidma. Dorazili moje rodiče, ale i Katčiny rodiče. Snažil jsem se jim vyhýbat i když to asi bylo trochu sobecké, ale po tom všem, co mi Katka o nich vykládala, jsem na ně neměl náladu. Přivítal jsem se i s Filipem, který asi dnes chtěl být na jiném místě. Asi s nějakou slečnou...

Po týdnu jsem si uvědomil, že bych se měl vzpamatovat a jít dál. Co se stalo, stalo se. Nasedl jsem do auta a jel jsem do Budějovic, za starýma kamarádama. Šli jsme do baru a popovídali jsme si. Z večera si už nic napamuju.
Ráno jsem se vzbudil se silnou bolestí hlavy. ,,No jo... Kocovina."

O půl roku později jsme se Slzou vydali další desku. Snažil jsem se chodit s pár holkama, ale pokaždé, když se semnou chtěla nějaká holka vyspat, myslel jsem na Katku. Nikdy by mě ani nenapadlo, že s tímhle budu mít někdy problém. Při každé této situaci náš vztah skončil. Kámoši mi říkali, že jsem beznadějný případ.
Chtěl jsem jet za Pavlem, ale když jsem nasedl do auta, tak jsem nemohl nastartovat. Protože mi došel benzín.
Šel jsem tedy na bus, na který jsem čekal půl hodiny. Když přijel tak jsem nastoupil a jel jsem k Pavlovi. S Pavlem jsme natočili další challenge.
,,Čau lidi. Dneska jsem na chvíli u Pavla a tak točíme další nechutnou challenge. Tak jdeme na to!" ,,Čáu!'' zmínil se ještě Pavel.
Když jsme dotočili, tak jsem šel zpět na autobus.
,,Ahoj mami, co potřebuješ?" říkal jsem do mobilu.
,,Peťulko. Mohli by jsme v sobotu s Filipem přijet? Chtěli by jsme na výlet do Prahy."
,,Jo, jasně mami. Klidně přijeďte."

Vystoupil jsem z autobusu a šel jsem domu. Sedl jsem na pohovku a pustil jsem televizi. Okolo půl desáté večer jsem dostal chuť na něco dobrého, ale doma nic nebylo. Vzal jsem si mikinu a šel jsem si něco koupit do večerky na rohu. Když jsem vyšel ven, tak mi napsala Nikol.








Děkuju za všechny ★ a přečtení.

A Dream Come True.Kde žijí příběhy. Začni objevovat