Po všem vysvětlování jsme se s Petrem dali znova dohromady. Jeden druhému se omluvil za své chyby. Jeli jsme spolu do studia, protože Petr musel. Já jsem seděla a koukala se přes sklo na Peťu. Lukáš seděl vedle mě a povídali jsme si. Potom jsme se všichni tři vydali k Petrovi. Já jsem vařila večeři a oni domlouvali něco ohledně textů písniček.
Druhý den za mnou přijela moje sestra, takže jsem ráno musela jet k sobě.
Sestra: Tyjo ten Petr má zase novou holku.
Katka: Jaký Petr?
Sestra: Lexa přece.
Katka: Aha a jak to víš?
Sestra: Já o něm vím všechno. Je to ten nejlepší člověk na světě.
Katka: Aha. Já asi vím s kým chodí.
Sestra: Fakt..s kým?
Katka: No semnou..
Sestra: Ty si ale mrcha. Proč nic neřekneš?
Katka: Nevím chceš ho vidět.?
Sestra: Ano. Prosím.
Usmála jsem se a šli jsme k Petrovi. Když ho ségra uviděla, tak to vypadalo , že já ani nevím co. Zčervenala a Petr dostal záchvat smíchu. Potom jí dal podpis a vyfotil se s ní. Potom ségře pustil nějaké písničky, které ještě nejsou zveřejněné a tak jsme ji zabavili na nějakou dobu. Večer přijeli Peťovo rodiče. Petr je pozval na večeři, ale počítal s tím, že uvařím něco senzačního. Já se tedy dala do práce. Uvařila jsem zeleninovo- masové závitky s rýží. Všem to chutnalo, ale především Filipovi. Povídal si se ségrou a my jsme s Petrem měli na sebe čas. Petrovo rodiče spali u Pavla v pokoji, protože Pavel spal někde, nevim kde. Fíla a ségra spali v obýváku a my v u Petra v ložnici. Ráno jsem s Petrem udělala snídani. Po pár týdnech jsme se dozvěděli, že Filip a Lucka (Katky sestra) tvoří pár. Byli jsme z toho překvapeni, ale co.. Vždyť je to hezký. Jen je v tom háček. Fíla bydlí v Budějkách a Lucka v Plzni. Jak jsem slyšela, tak se schází každý víkend.