hs 3

476 19 0
                                    

Pov liv
Ik word wakker en zet mijn wekker uit, 5 uur. Ik stap mijn bed uit en liep naar de badkamer, ik poets mijn tanden en ga douchen. Ik trek mijn vliegtuig kleren aan, en loop naar beneden. Ik zie dat mijn moeder en broer al aan het ontbijt zitten. Ik plof op de bank neer en pak mijn bord en ga eten. Als we het eten ophebben zet ik alles in de vaatwasser, en loop de trap op naar boven om mijn koffers en alles naar beneden te brengen. Ik ben natuurlijk weer niet de handigste en er gaat altijd wel wat bij mij mis, nu ook weer. Ik sta dus boven aan de trap met mijn koffer die redelijk zwaar en vol zit, ik leun een beetje tegen die koffer aan maar hij stond zover op de rand dat hij zo van
de trap afflikkerde en open sprong. Overal lagen kleren, ik kon echt wel door de grond zakken. Ik liep snel de trap af naar beneden en verzamelde alle troep die er uit was gevallen, en deed alles er weer in. Ik zette mijn koffer rechtop en liep weer naar boven voor de andere koffer en laptoptas, gelukkig was dat niet zo zwaar en ging alles goed. Ik keek op mijn mobiel hoe laat het was 06:45 uur, ik zuchte en ging de trap op naar boven. Ik deed mijn slaapkamer deur open en checkte alles na, ik zag niks meer behalve een kamer met een bed, kast en bureau. Ik liep de trap weer af naar beneden. Terwijl ik en nick rustig alles nacheckten, was mijn moeder compleet in de stres. Ze rende door het huis heen, en riep allemaal dingen waar ik de helft maar van hoorde. 'We gaan anders komen we te laat' gilt mijn moeder door het huis. Ik loop naar de gang en trek mijn enige schoenen en jas aan die daar nog staan, ik hoor de deurbel gaan en doe open. En ja hoor daar staan nienke, demi, sanne en yana met hun rode hoofden. 'Pff..sorry dat we zo laat zijn maar we waren de tijd helemaal vergeten' zegt demi helemaal uitgeput. 'Geeft nii, kom trouwens binnen' zeg ik en ik hou de deur voor hun open, als alle koffers en alles in de auto zitten stappen we in en rijden naar het vliegveld.

* op het vliegveld*
Pov liv
We pakeren de auto op een van de pakeerplaatsen en stappen uit, ik pak al mijn koffers en mijn handbage en we lopen het vliegveld binnen. We checkten in en besloten om naar de mac te gaan om wat te eten, "Vlucht 102 naar engeland vertrekt over 5 minuten" we gooien alles in de prullenbak en lopen richting ons vliegtuig. Als we voor de gang staan waar we inmoeten, geef ik demi, nienke, sanne en yana een knuffel. 'ik ga jullie missen' zeg ik en ik voel dat er een traan over mijn wang rolt, 'wij gaan jou ook heel erg missen' zegt demi en ze geeft me een knuffel. Als ik haar los laat geef ik de rest ook nog een knuffel, pak mijn koffers en loop het vliegtuig binnen. We zoeken onze plekken op en gaan zitten, ik pak mijn mobiel en oortjes en zet "no control" van one direction op en sluit mijn ogen en val langzaam in slaap.

Heeey leuke, liefe en gekke volgers!
Nieuw hoofdstuk
Hopelijk is het wat.
Vote?
Comment?
Like?
The end
Xxx

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu