hs 13

180 7 0
                                    

Pov liv
'Ik heb honger' zegt niall na een tijdje, 'ja ik ook' zeg ik terug. 'Wat gaan we eten?' vraagt zayn, 'ik wil wel wat koken' zeg ik terug. 'Kan jij koken?' vraagt harry, 'ja een beetje' zeg ik terug. Ik loop naar de keuken en zoek in de kastjes naar wat te eten, ik zie dat er nog een pak spagetti licht en besluit dat te maken. Ik pak uit de kast een pan en gooi de spagetti erin, helaas gooi ik mis en flikkerd alles op de grond. Ik zucht en loop naar de woonkamer, 'jongens hebben jullie een stofzuiger?' vraag ik 'ja wat dan?' vraagt liam. 'nou ik dacht dat ik de pasta wel in de pan kon mikken maar alles is er naast geflikkerd, en nu ligt alles in inimini stukjes op de grond' zeg ik droog, liam lacht en pakt de stofzuiger uit de kast. 'Dankje liam' zeg ik en loop weer terug naar de keuken. Ik stop de stekker in het stopcontact, en zuig alle sliertjes spagetti op. Ik trek de stekker weer uit het stopcontact, en ruim de stofzuiger weer op. Ik kijk wat er nog meer in de kasten liggen, ik zie een pak pannenkoeken mix staan en besluit maar pannekoeken te maken. Ik maak het beslag en gooi wat in de pannen, 'toch maar besloten om pannenkoeken te maken?' zegt louis lachend. 'ja spagetti was toch geen goed idee' zeg ik terwijl ik de pannenkoeken omdraai, 'zal ik maar vast de tafel dekken' zegt louis terwijl hij de borden uit de kast haald. 'Is goed' zeg ik terug, ik haal de pannekoeken uit de pan en leg ze op het bord. Als ik 2 borden helemaal vol heb zet ik het vuur uit, en leg de beslagkommen en de pannen in de afwasbak. Ik pak de 2 borden en loop naar de tafel toe, 'jongens eten' roep ik en ik ga aan tafel zitten. Ik pak een pannekoek en strooi er wat kaas over, en begin te eten. Na het eten ruimen ik en harry de tafel af, ik stop alles in de vaatwasser en zet hem aan. Als de tafel is afgeruimd komt louis naar me toe, 'hey lou' zeg ik 'hey livje' zegt hij terug. 'wat is er?' vraag ik, ' ik heb een cadeautje voor je' zegt louis terwijl hij een klein pakketje voor me neus houd. Ik pak hem aan en maak hem open. ' DE IPHONE 6' gil ik terwijl ik een vreugde dansje maak, louis moet lachen 'vind je het wat?' zegt louis. 'OF IK HET WAT VIND, HET IS GEWELDIG' gil ik, en ik geef louis een kus op zijn wang. Ik zet hem aan en zet meteen de nummers van de jongens erin, gelukkig had louis er ookal een sim kaart bij gekocht. Ik instaleer whatsapp, instagram en twitter en, log weer overal op in. 'Zullen we een film kijken?' vraagt niall, iedereen vind het een goed idee en niall pakt een film en zet hem aan. Als de film is afgelopen ligt de hele bank vol met popcorn, hoe dat komt?. Nou ik had de popcorn gepakt en zat er van te eten, en toen liet louis me schrikken. En tja toen vloog de bak popcorn de lucht in en viel op me kop, iedereen moest keihard lachen terwijl ik er met een half trauma zat. 'Ik ga maar is slapen' zeg ik als de popcorn is opgeruimt, ik geef iedereen een knuffel en loop naar mijn kamer. Ik poets mijn tanden, doe mijn haar in een vlecht en trek mijn pyjama aan. Ik loop nog snel even naar de kamer van louis en pak een oplader, en loop daarna weer terug. Ik ga in bed liggen, doe mijn mobiel aan de oplader en val al snel inslaap.
*volgende ochtend*
Pov liv
Ik word wakker, en kijk op mijn mobiel voor de tijd. Half 12, ik stap mijn bed uit en loop naar mijn kast. Ik pak er een wit kort broekje en een zwart blousje uit, en loop naar de badkamer toe. Ik draai de deur opslot, en ga mijn tanden poetsen. Ik kleed me uit en stap onder de douche, ik was mijn haar en spoel het uit. Daarna zet ik de douche uit, en droog me af. Ik kleed me aan en kam me haar door, ik doe het in een staart en doe wat mascara en lipgloss op. Daarna loop ik de badkamer uit, pak ik mijn mobiel en loop naar beneden. Als ik beneden zie ik dat louis op de bank zit, 'waar is de rest?' vraag ik terwijl ik naast hem ga zitten. 'die zijn net naar de studio' zegt louis terug 'aha...oke' zeg ik, ik sta op en loop naar de keuken toe.

Pov louis
Liv is net de keuken ingelopen, ik ben al best lang verliefd op haar en wil haar nu vragen. Ik word uit me gedachten gehaald door liv die naast me komt zitten, 'ehh...liv' begin ik. 'ja wat is er' zegt ze terug, 'nou ik ben al heel lang verliefd op je, maar heb je het nooit durven te vertellen. Alleen ik begon je steeds leuker en leuker te vinden, dus wil je mijn vriendin worden?' zeg ik. 'Ja ik wil heel graag je vriendin worden' zegt ze terug en ze geeft me een kus, ze gaat tegen me aanliggen en ik sla een arm om haar heen. 'Ik hou van je' zegt ze 'ik ook van jou' zeg ik terug

Hoii lieve mensjes
Nieuw deeltje onlinee
Ik ben er niet heel tevreden mee maar oke
Veel leesplezier
Xx
Vote?
Comment?
Like?
Thankss❤

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu