P.o.v Liv
Ik word wakker van gelik aan mijn gezicht, als ik luna zie begin ik te lachen. Ik zet haar op de grond neer, en stap het bed uit. Louis ligt nog te slapen, dus die laat ik ook lekker slapen. Ik trek een joggingsbroek en een sweater aan, en loop samen met luna naar beneden. Ik pak het tuigje met riem, en doe het bij haar om. Ik pak de huissleutel, en loop samen met luna naar buiten naar het park.Na een lange wandeling, stop ik de sleutel in het slot en loop weer het huis binnen. Ik doe haar riempje af, en leg het op de kastje neer. Ik loop de woonkamer in, en geef luna wat eten. Ik maak zelf ook een ontbijtje, en plof op de bank neer. Ik besluit om NCIS terug te gaan kijken, want dat programma is geweldig. (in real bestaat die serie ook, als je van moord onderzoeken enzo houd zeker de moeite waard om te kijken! Vooral NCIS new orleans en gewoon NCIS is echt heel leuk! Lekker promoten But idc) als ik heel geconcentreerd naar een aflevering zit te kijken, slaat Louis een arm om me heen. Ik zit zo erg in de tv, dat het me niet veel boeit op dat moment. 'Waar blijft mijn Goeiemorgen kus?' Zegt Louis met een zielig stemmetje, ik moet lachen en geef hem kus. 'Goeiemorgen babe' zeg ik, en ik richt me weer op de tv.
Als ik alle afleveringen weer terug heb gezien, zet ik de tv uit. Het is ondertussen alweer middag, en luna moet Zometeen weer uitgelaten worden. 'We kunnen wel even met luna naar het strand wandelen' zegt Louis, ik vind het prima en loop naar de gang om mijn schoenen en jas aan te doen. Ik pak luna haar riem, en ze komt meteen al naar me toe lopen. Ik doe haar tuigje om, en klik de riem eraan vast. Ik pak nog snel een bal van de kast, en wacht op Louis.
Als Louis er ook aankomt, lopen we de deur uit. Louis draait de deur op slot, en pakt mijn hand. Zo lopen we de straat uit, opweg naar het strand.
Als we bij het strand zijn aangekomen, klik ik de riem los en luna rent als een gek over het strand en naar het water. Ik lach, en Louis en ik lopen achter haar aan. Ik pak de tennisbal uit mijn jaszak, en gooi hem weg. Ze rent er keihard achteraan, en als ze hem te pakken heeft rent ze er mee weg. Zo spelen we nog een tijdje, totdat luna er klaar mee is en bij het water gaat lopen. Ze is echt een waterrat, want ze loopt steeds dieper en dieper het water in. Als ze daar ook weer klaar mee is, zwemt ze het water uit en rent het strand weer op. Als ze een perfect plekje heeft gevonden, rolt ze door het zand heen. Als ik richting Louis kijk, kijk ik recht in zijn mooie blauwe ogen. Louis glimlacht naar me, en slaat zijn armen om me middel. Ik glimlach terug, en zoen hem. Onze zoen word verbroken door geblaf, als we naar beneden kijken zien we luna raar naar ons kijken. 'Arme luna wil jij ook een kusje' zegt Louis terwijl hij luna optilt en als een baby in zijn armen legt. Ik moet lachen, 'zullen we maar naar huis gaan, want dan kan deze baby in bad' zegt Louis, ik knik en we lopen weer terug richting huis.
Als we thuis zijn, doe ik mijn jas en schoenen uit. Ik pak luna van Louis over, en loop met haar naar boven naar de badkamer. Ik doe de deur van de badkamer dicht, en zet luna neer op de grond. Ik laat het bad met een klein laagje water vollopen, en zet luna erin. Ze begint meteen vrolijk te spatten met haar pootjes, zodat ik nat word. Ik moet lachen, en pak de douchekop en maak haar nat. Ik pak de hondenshampoo die ik van Harry cadeau had gekregen, en zeep luna in. Als ze helemaal is ingezeept, schud ze omdat het jeukt. Al het zeep gemengd met vuil en water vliegt de badkamer rond, dus ook op mij. Ik lach als ik zie hoe luna eruit ziet, al haar haren staan recht overeind als een soort kuif. Ik pak de douchekop weer, en spoel alle zeep uit haar vacht. Als ze helemaal schoon is, pak ik een handdoek en til haar het bad weer uit. Ik droog der af, en doe de deur weer open. Ze sprint de badkamer uit, waarschijnlijk omdat ze dit geen tweede keer wil. Ik schud lachend mijn hoofd, en ruim de badkamer op. Als ik klaar ben met opruimen, loop ik weer naar beneden. Ik plof naast Louis op de bank neer. Hij slaat een arm om me heen, en trekt mij dicht tegen zich aan. Ik ga tegen zijn borst aanliggen, en zo kijken we verder tv.
Als het half 12 is begin ik aardig moe te worden, 'babe ik ga alvast naar bed' zeg ik tegen Louis en ik geef hem een kus en loop naar boven. Ik loop door naar de badkamer, en poets mijn tanden. Doordat ik met luna uitging heb ik geen make-up opgedaan, dus hoef ik dat tenminste er niet af te halen. Ik loop de badkamer weer uit, en pak een wit Calvin klein setje en trek die aan. Ik ga in bed liggen, en kijk nog een beetje op insta. Dan zie ik dat ik al aardig lang niks meer op insta heb gepost, en niet eens heb medegedeeld met de liefste fans ever dat ik luna heb. Ik zoek door mijn gallerij naar een foto van luna, en zie al snel een grappige.
Zoals de meeste denk ik al weten, heb ik een puppie gekregen van @ louist91 voor mijn verjaardag. Ik heb van een aantal fans, een verjaardagsberichtje gekregen daar wil ik jullie nog voor bedanken! Even weer over de puppie, ze heet luna, ze is een teefje en een echte deugniet. Jullie krijgen nog veel foto's van haar te zien
Dikke kus van mij en een likje van luna.
Ik plaats het berichtje op insta, en leg mijn telefoon aan de kant. Ik ga liggen in bed, en val al snel inslaap.Heey mensen
Dit is een beetje een kort hoofdstuk, vergeleken met de andere hoofdstukken. Im sorry daarvoor, vandaag is de laatste dag dat ik hier ben in Frankrijk. Morgen eindelijk naar huis!
Xjes Rinske27 augustus 2017
JE LEEST
kidnapped by one direction
Fanfictionje loopt 's avonds rustig naar huis, ineens hoor je voetstappen achter je. je begint steeds sneller te lopen, als je bijna thuis bent denk je dat je hem kwijt bent. ineens voel je een arm om je heen en er word iets op je mond gelegd, het ruikt vreem...