hs 4

457 17 0
                                    

Pov liv
Ik word wakker gemaakt door mijn moeder, en ze zegt dat we er zijn. Ik rek me uit en stop mijn mobiel en oortjes weer in mijn tas, ik sta op en we stappen het vliegtuig uit. Als we allemaal onze bagage hebben lopen we het vliegveld uit, en houden we een taxi aan. We leggen onze bagage in de kofferbak en stappen in de taxi, mijn moeder geeft het adres aan de taxi chauffeur en we rijden weg.

*bij het huis*
Pov liv
De taxi stopt voor een mooi groot wit huis, we stappen uit en mijn moeder betaald de taxichauffer. We pakken nog snel de spullen uit de kofferbak, en de taxi reed weg. Mijn moeder stak de sleutel in het slot en de deur ging open, we liepen met onze koffers naar binnen. Ik stond verbaast te kijken hoe groot het was 'liv je vangt vliegen' zei mijn moeder, ik deed snel mijn mond weer dicht. De woonkamer en keuken waren Al ingericht alleen de slaapkamers nog niet, 'mam hoezo zijn de slaapkamers nog niet ingericht en de woonkamer en keuken wel?' vroeg ik aan mijn moeder 'jullie mogen zelf allemaal spullen uitzoeken daarom staat alles nog leeg' zei mijn moeder terug. 'En waarneer mogen we die spullen uitzoeken?' vroeg ik 'nu' zei ze terug. We liepen ons huis weer uit en mijn moeder deed de deur weer opslot, en we liepen naar de stad.

* in de stad*
Pov liv
Als we in de stad zijn lopen we een soort van ikea ( ik weet nii hoe je dat in engeland noemt) binnen. We pakken een kar en lopen door naar het slaapkamer gedeelte, we kijken een beetje rond en we kijken voor allemaal spullen. Als we alles hebben gekozen lopen we naar de kassa en betalen en lopen we weer richting huis.

*thuis*
Pov liv
Als we weer thuis zijn plof ik op de bank neer, en zet de tv aan. De spullen kunnen er elk moment aankomen, ik pak mijn mobiel en ga naar whatsapp en klik de groepsapp van mij, nienke, demi, sanne en yana aan:

(A/n L= liv N=nienke D= demi Y= yana en S= sanne

L: heey
D: heey livje, hoe was je vlucht? En hoe is het in engeland? En je kamer is ie mooi?
L: heey deem, mijn vlucht was goed en engeland is heel gaaf! En mijn kamer is mooi man
N: heey livje mooizo dat je het leuk hebt
L: hey nienke ja het is hier echt leuk!
Y: hoe is bij jullie het weer liv?
L: de zon schijnt hier! Hz dan?
S: het regent hier kei en keihard
N: jah echt stom
D: ja nu kan ik nii meef bruin worden
L: haha, ow de spullen voor mijn slaapkamer zijn er. Ik moet gaan! Bye xx
N: byee love you x
D: byee mis je x
Y: succes en luff you x
S: veel plezier en wij komen snel langs x
Ik sluit mijn mobiel weer af en leg hem aan de kant, ik stap van de bank af en loop naar de hal waar 2 mannen van de ikea alle spullen naar boven sjouwen. Als na 10 min de mannen weer weg gaan staan alle spullen boven, en er is nu een man die alles inelkaar gaat zetten. Als die naar 30 min ook weer weg is, staat mijn bed en kast en bureau en nachtkastje al inelkaar. Ik pak de rest uit en zet dat allemaal neer, ik doe ook mijn koffers open en leg en hang al mijn kleren in de kast. Mijn laptop leg ik op mijn bureau. Mijn make-up leg ik netjes op een plank bijelkaar, en de rest van de spullen geef ik ook een plekje. Ik pak de matrassen en mijn dekbed met de engelse vlag en mijn kussen en maak mijn bed op, als ik daar mee klaar ben plof ik op mijn bed neer en pak mijn mobiel. Ik kijk een beetje op insta en twitter, ik besluit om een foto te maken van mijn nieuwe kamer. Ik stap uit bed en maak een foto van mijn bed en zet eronder: new home, ik sluit insta weer af en kijk een beetje rond op twitter. Ik sluit mijn mobiel weer af en loop naar beneden toe, als ik beneden ben zie ik dat mijn moeder de tafel al heeft gedekt en het eten al klaar staat. Ik pak mijn bord, schep wat op en begin te eten. Na het eten loop ik weer naar boven en zet de tv aan, ik trek mijn pyjama ookal vast aan en ga in mijn bed liggen. Als het 11 uur is doe ik de tv uit en val in slaap.

Heey lieve volgers,
Ik heb nii echt iets te vertellen
Dus...
Vote
Comment
Like
Byeee
Xx

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu