P.o.v Liv
Ik word wakker van de wekker, ik zet hem uit en laat me in mijn kussen vallen. Ik pak mijn mobiel, en ga een beetje op whatsapp en insta. Ik leg mijn mobiel weer op het nachtkastje, en stap mijn bed uit. Ik loop naar de kledingkast, waar ik inmiddels de kleren in heb gedumpt en zoek een leuk setje uit. Ik kies voor een blauw/groen achtige croptop, en een wit broekje. Ik loop door naar de badkamer, pleur mijn kleren neer en ga mijn tandenpoetsen. Als ik klaar ben met tandenpoetsen, ga ik douchen. Ik kleed me uit, en ga onder de douche staan. Ik was mijn Haar met shampoo, en conditioner. Ik had laatst een haar masker gekocht, en besloot die uit te testen. Dat masker moest max 5 min intrekken, dus besloot ik om me alvast een beetje af te drogen. Toen het masker er 5 min inzat, spoelde ik het eruit en wikkelde ik mijn haar in een handdoek. Ik kleedt me aan, en haal de handdoek van mijn haar. Ik pak de föhn, en begin het te föhnen. Als het droog is, kam ik het door en doe een dag crème op. Ik doe ook nog wat mascara en lippenbalsem op, en loop daarna de badkamer uit. Als ik de badkamer uitloop, zie ik dat louis kleren aan het uitzoeken is. Ik loop naar hem toe, en sla mijn armen om hen heen en verberg mijn gezicht in zijn shirt. 'Morning Bæ' zegt louis lachend, en hij draait zich om. 'Morning sweetie' zeg ik terug, en ik druk een kus op zijn lippen. Als ik terug wil trekken, is louis het er niet mee eens en pakt me bij mijn middel en trekt me wat naar zich toe. Louis likt met zijn tong over mijn onderlip, en ik open mijn mond een klein stukje. Hij zoekt mijn tong op, en onze tongen spelen een spelletje. Als louis zich terugtrekt, geeft hij me nog snel een kus op mijn mond en gaat dan douchen. Ik ga op bed liggen, en pak mijn mobiel. Als ik mijn mobiel aan doe, zie ik dat ik een berichtje van louise heb.
(A/N... Lo= Louise & Li= liv)
Lo: heyyy livjee, hoe is je vakantie?
Li: heeyy louiseee, het is hier zoo geweldig!
Lo: mooizoow, wat gaan jullie vandaag doen dan.
Li: weten we nog nii, maar louis is klaar met omkleden dus wij gaan even ontbijten. Doegg❤
Lo: doeggg, eetsmakkelijk❤
Ik sluit mijn mobiel weer af, en loop samen met louis naar het ontbijt toe.Als we bij het ontbijt aankomen, pak ik meteen me ontbijt en loop naar de tafel. Als Louis ook terug komt met z'n ontbijt, beginnen we te eten. 'Wat wil je vandaag eigenlijk doen?' vraag ik aan Louis, terwijl ik een slok van mijn ijskoffie neem. 'ik zag dat er hier dichtbij een waterpark zat, we kunnen daarheen' zegt hij, ik vind het prima en we lopen naar de hotel kamer.
Als we bij de hotel kamer zijn, loop ik naar de kledingkast en pak er een witte bikini uit. Ik trek hem aan, en doe er een simpele jumpsuit over heen. Daarna pak ik mijn tas, en gooi daar 2 handoeken, zonnebrillen, zonnebrand en een opblaasbaar watermeloen luchtbed. Als ik alles uiteindelijk ik mijn tas heb gekregen, en louis ook al omgekleed is lopen we naar buiten toe. Als we buiten zijn, houdt Louis een taxi aan, we stappen in en Louis laat Zien waar we heen willen. Als de taxi rijd, kijk ik uit het raam. Als de taxichauffeur voor een waterpark stopt, betaald Louis hem en stappen we de taxi uit. We moeren in een aardig lange rij wachten, voordat we naar binnen kunnen. Als we eindelijk binnen zijn, zien we nog gelukkig 2 ligstoelen die vrij zijn. We lopen er naartoe, en pleuren daar al onze spullen neer. We gaan maar gelijk van de glijbaan, dat je dan in zon band moet zitten. Gelukkig zijn de rijen bij de glijbanen nii zo lang, en zijn we al snel aan de beurt. Als we in de banden zitten, geeft een man die bij de glijbaan staat ons een zetje. Als we na een tijdje bij een scherpe bocht aankomen, pak ik aan de hanvaten van mijn band vast. Helaas had Louis het niet door, en hij flikkerde uit de band. Ik moest lachen, helaas had ik moet doen want Louis kieperde mijn band om waardoor ik er ook uitviel. Toen we allebei weer uitgelachen waren, en een beetje een opstopping hadden veroorzaakt klimmen we weer in de band en gaan we weer verder.
JE LEEST
kidnapped by one direction
Fanficje loopt 's avonds rustig naar huis, ineens hoor je voetstappen achter je. je begint steeds sneller te lopen, als je bijna thuis bent denk je dat je hem kwijt bent. ineens voel je een arm om je heen en er word iets op je mond gelegd, het ruikt vreem...