Pov Liv
Ik word wakker van mijn mobiel, die 'little things' afspeelt. Ik open mijn ogen, en luister nog even naar de wekker. Als mijn wekker voor de 5de keer little things heeft afgespeeld, druk ik hem uit. Ik kijk naar louis en zie dat hij nog ligt te slapen, ik geef hem een kus op zijn wang en stap het bed uit. Ik loop de kast binnen, en pak een croptop met een kort broekje en loop naar de badkamer.Als ik in de badkamer ben, leg ik mijn kleren in een hoek en ga mijn tanden poetsen. Ik zet de douche aan, en ga er onderstaan. Als ik klaar ben met douchen, kleed ik me snel aan. Ik borstel mijn haar door, en doe Make-up op. Ik loop de badkamer uit, en ren naar beneden.
Ik loop naar de keuken, en pak wat yogurth en muesli. Als ik mijn eten klaar heb plof ik op de bank neer, en zet de TV aan. Als de rest ook beneden is, en iedereen wat heeft gegeten besluiten we het over de vakantie te hebben. 'We vertrekken al over 2 dagen, en we gaan 2 weken ongeveer.' zegt Liam, 'OMG het word zo leuk!!' gilt louise ineens door de kamer heen. 'Wat gaan we vandaag eigenlijk doen?' vraag ik. 'Uhmm we kunnen gaan shoppen, voor de vakantie' zegt louis. 'Jaaaa shoppen' gillen louise, en ik tegelijk.
We lopen naar de gang, en trekken onze schoenen en jas aan. We lopen naar de auto's, en als iedereen er is rijden we naar stad.
=========
Pov liv
Als we in de stad zijn, lopen we de winkel binnen. Ik ren snel naar de jumpshouts met korte broekjes, (ik weet niet hoe je die dingen noemt😅) als ik daar 2 van heb loop ik ook nog even naar andere kleding.Als iedereen uiteindelijk wat mooie kleren heeft, gaan we naar de kassa en rekenen we af. We besluiten om ergens even wat te gaan drinken, helaas waren er een paar fans die ons herkende. Ineens stonden er wel 50 mensjes om ons heen, we werden door een paar bedienden naar binnen begeleid. Ik ging zuchtend op een stoel zitten, louis kwam naast me zitten. 'Bæ wat is er?' vroeg louis aan me, ' we kunnen nooit is met z'n allen gezellig ergens gaan zitten en we worden al herkend.' zeg ik beteuterd. Louis trekt me in een knuffel, 'tja ik kan er ook niks aandoen dat wij gewoon stalkers hebben.' lacht hij.
Ineens zien we allemaal flitsende camera's, 'paparazzi, fijn.' zucht Harry terwijl hij op een bank neer ploft. Als we naar een kwartier nog steeds opgesloten zitten, besluiten we om maar gewoon naar huis te gaan. We lopen naar de deur toe en louis pakt mijn hand, als we buiten zijn worden we ingesloten door een massa mensen. Louis trekt me naar zich toe, 'ik wil je niet kwijt raken' zegt hij terwijl hij me bij mijn middel pakt. Ik voel dat ik een beetje draaierig in mijn hoofd word, als ik louis zijn hand niet meer voel raak ik lichtelijk in paniek. Ineens voel ik een trap ik mijn maag, ik kan nog net louis zijn bezorgde gezicht zien voordat ik wegzak.
Als ik wakker word zie ik dat ik nog steeds in de mensen massa ben, als ik opzij kijk zie ik louis met een bezorgde blik naar mij kijken. Louis helpt me met opstaan, pakt mijn hand en we wurmen ons tussen de mensen massa door. Als we eindelijk door de mensen massa heen zijn, lopen we snel naar de auto. Als iedereen is ingestapt, start louis de auto en rijden we naar huis.
========
Pov louis
Als we thuis zijn, parkeer ik de auto en stappen we uit. We lopen naar de voordeur toe, en lopen naar binnen. Ik gooi de auto sleutel op de trap, hang mijn jas op en trek mijn schoenen uit. Als ik liv op de bank zie zitten, ga ik naast haar zitten. Ze gaat tegen mij aanliggen, en zo zitten we daar wel een tijdje. 'Wat gebeurde er nou toen bij het restaurant?' vroeg ik aan Liv. 'Ik voelde je hand niet meer, en raakte een beetje in paniek. Toen voelde ik dat iemand me een trap in mijn maag gaf, en voordat ik wegzakte zag ik je nog met een bezorgde blik naar me kijken' zei liv. Ik zuchte is diep, ' ik had gewoon je hand beter moeten vasthouden' zeg ik terwijl ik voor me uitstaar. 'Hey Lou het geeft niet, ik ben hier nu toch veilig aangekomen' zegt liv terwijl ze me een kus geeft, ik sta op van de bank ' ik voel me niet zo lekker, ik ga even op bed liggen' zeg ik terwijl ik de trap op loop. Als ik bij mijn kamer aankom, ga ik op bed liggen, sluit mijn ogen en ik val meteen in slaap.=========
Pov liv
Ik lig op de bank tv te kijken, met een kopje thee in mijn hand. Ik kijk mijn lievelingsprogramma, NCIS. Geweldig! Als ik op de klok kijk zie ik dat het 4 uur is, ik stap van de bank af en ga even de tuin in. Als ik buiten ben, zie ik dat louise op een stoel in de zon te slapen ligt. Ik pak snel een beetje slagroom uit de keuken, en een veertje uit een boa ( zon sjaal die je bij carnaval ziet). Ik spuit wat slagroom op haar ene hand, en kietel met een veertje onder haar neus. Ze slaat met haar hand volop op haar gezicht, ik kan echt niet meer stoppen met lachen.'LIVV' schreeuwt louise terwijl ze uit de ligstoel komt, ik ren heel snel weg met een boze louise achter me aan. Als ik een beetje te dicht bij de zwembad rand kom, duwt louise me het zwembad in. Ze moet echt heel hard lachen, als ik boven kom trek ik haar ook het water in. Als louise weer boven komt, hebben we de slappe lach. We klimmen het zwembad uit, en lopen snel naar binnen.
Ik ren de trap op naar mijn slaapkamer om daar een handdoek te halen, als ik de kamer inloop zie ik louis heel lief slapen. Ik loop snel naar mijn kast, en pak er een kort broekje en een hemdje uit. Ik kleed me snel om en gooi mijn natte kleren in de wasmand, misschien moet ik maar is al die kleren in de was doen. Ik til de wasmand op, en loop naar de kamer waar de droger en wasmachine staat. Ik zet de mand neer, en gooi alle was in de wasmachine. Ik zet hem aan, en loop weer terug naar de slaapkamer.
Ik zet de wasmand weer in de badkamer, en daarna loop ik weer naar beneden. Iedereen zit in de woonkamer tv te kijken, 'waar is louis?' vraagt Harry als hij merkt dat ik er bij kom zitten. 'Die ligt te slapen' zeg ik terug, en we kijken verder tv
Als we al een tijdje tv aan het kijken zijn, zegt niall ineens ' wat gaan we eigenlijk eten?' iedereen kijkt elkaar aan. ' we kunnen taco's gaan eten' zegt zayn, iedereen vind het een goed idee. Als Liam en zayn onderweg naar de supermarkt zijn om taco spullen te halen, loop ik naar boven om louis wakker te maken. Ik doe de deur van de slaapkamer open, en zie dat hij al wakker is. 'Hey bæ' zeg ik terwijl ik naast hem kom zitten, 'hey' zegt louis terug terwijl hij me een kus geeft. 'Kom je mee naar beneden, we gaan zo eten' zeg ik terwijl ik uit bed stap, louis knikt en stapt ook uit bed en samen lopen we naar beneden.
Als we beneden komen, zien we dat iedereen al aan tafel zit. Wij gaan ook snel zitten, en al snel komt Liam eraan met de taco's. Als Liam ook zit, beginnen we met eten. Als we het eten ophebben, help ik Liam met de tafel af ruimen. Als de tafel weer helemaal schoon is, en de vaatwasser ook aanstaat plof ik op de bank neer. We zetten een film op en ik ga tegen louis aanliggen, en leg mijn voeten op Harry's schoot. Als de film is afgelopen is het half 11, we zijn allemaal best wel moe dus we besluiten om naar bed te gaan. Ik loop samen met louis naar onze slaapkamer, en ga mijn tanden poetsen. Als ik mijn make-up er ook afgehaald heb, loop ik de badkamer uit en ga ik me omkleden. Als ik me heb omgekleed, ga ik in bed liggen. 'Goodnight bæ' zegt louis terwijl hij me dicht tegen zich aantrekt, 'goodnight love' zeg ik en ik val inslaap.
Heey mensjes,
Nieuw hoofdstuk🎉
Hopelijk vinden jullie het wat, het is een lang hoofdstuk, en het heeft me wel wat tijd gekost. Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden!
Xjes rinsje tomlinson💋
Vote?
Comment?
Like?
❤
JE LEEST
kidnapped by one direction
Fanficje loopt 's avonds rustig naar huis, ineens hoor je voetstappen achter je. je begint steeds sneller te lopen, als je bijna thuis bent denk je dat je hem kwijt bent. ineens voel je een arm om je heen en er word iets op je mond gelegd, het ruikt vreem...