Hs 31

15 1 0
                                    

P.o.v Liv
Als ik wakker word, word ik door 2 stevige getatoeëerde armen vastgehouden. Als ik me omdraai, kijk in de mooie blauwe ogen van Louis. 'Goodmorning babygirl' zegt hij en drukt een kus op mijn voorhoofd, 'Goodmorning' zeg ik terug. Ik stap het bed uit, en loop door naar beneden om een ontbijtje te maken voor ons 4en. Als ik beneden kom, zie ik dat Lauren en Harry een beetje klef zitten te doen op de bank. 'Kan het ook wat minder tortelduifjes' zeg ik, ze kijken me even aan en gaan dan gewoon door waar ze gebleven waren. Ik schud lachend mijn hoofd, en loop naar de keuken. Ik maak tosti's en smoothies, en dek de tafel. Als iedereen beneden is, gaan we eten.

Na het eten, gaan Lauren en Harry erweer vandoor. We nemen afscheid, en daarna ruim ik de tafel op en ga me douchen. Als ik me heb gedoucht, pak ik een Playsuit uit mijn kast en trek die aan.

Ik doe mijn haar in een staart, en doe een beetje mascara op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe mijn haar in een staart, en doe een beetje mascara op. Ik loop weer naar beneden, en ga in de tuin zitten.

P.o.v Louis
Als ik een toeter hoor, trek ik mijn schoenen aan en roep naar Liv dat ik even weg ben. Als ik buiten ben, begroet ik Niall en stap bij hem in de auto en we rijden weg. We rijden een straatje in met allemaal rijtjeshuizen, Niall stopt er bij eentje en we stappen uit. We lopen naar de voordeur, en Niall belt aan. Als de deur opengaat staat er een vrouw in de deuropening, ik schat haar iets van 30. Ze heeft blond haar en fel blauwe ogen, is aardig lang en slank. 'Hoii wij komen kijken voor het mopshondje' zegt Niall, 'Aha zijn jullie Niall en Louis?' Vraagt ze, we knikken en ze laat ons binnen. Als we binnen zijn, zien we dat het hier een heel hondenparadijs is. Er lopen er wel een stuk of 8 verschillende rassen rond, we lopen achter de vrouw aan naar het nest met de mopshondjes. Als we bij het afgezette stuk van de kamer komen, zien we allemaal kleine mopshondjes met elkaar spelen. De vrouw wijst naar een zwart mopshondje, die zijn mama zit te plagen.

'Zij is echt een deugniet' lacht de vrouw, 'wat een schatje' zeg ik terug terwijl ik naar het nestje kijk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Zij is echt een deugniet' lacht de vrouw, 'wat een schatje' zeg ik terug terwijl ik naar het nestje kijk. 'Wil je haar even vasthouden?' Vraagt de vrouw terwijl ze het hondje oppakt, ik knik en ze geeft haar aan mij. 'Jij word de allerleukste verassing voor liv' zeg ik lachend en ik aai over haar hoofdje heen. Als de vrouw ons nog wat meer informatie heeft gegeven, hebben we besloten om haar te nemen. We bedanken de vrouw, en ze zegt dat ze haar wel komt brengen. We lopen weer naar de auto, en rijden naar mijn huis.

Als Niall me heeft afgezet bedank ik hem, en ik maak de deur open en loop naar binnen. 'Liv ik ben thuis' roep ik door het huis heen, en trek mijn schoenen uit.

P.o.v Liv
Nu Louis weg is, besluit ik om even een wasje te draaien. Ik loop naar onze slaapkamer, en pak de wasmand. Hij puilt inmiddels uit van alle was, dus het is hard nodig. Ik til de wasmand op, en loop naar het washok. Ik gooi de was in de wasmachine, en zet hem aan. 'Liv ik ben thuis' dat is de stem van Louis, ik ren snel naar beneden en geef hem een knuffel. 'Haha sinds Waarneer krijg ik zon vrolijke onthaal?' Zegt Louis lachend en hij slaat zijn armen om me heen. 'Omdat ik je heb gemist' zeg ik terug, en ik geef hem een kus. Omdat Louis dus beroemd is, is het dus echt een hel om door de supermarkt te lopen. Je word altijd wel herkent, of ineens staat de hele winkel vol met paparazzi. Gelukkig kun je bij de supermarkt ook online bestellen, dus besluit ik omdat even te doen omdat we anders vanavond geen eten hebben. Als ik alles heb besteld, leg ik de laptop weer aan de kant en schenk wat drinken voor mijzelf in. Als de boodschappen zijn bezorgd, ruim ik alles op en ga alvast het avond eten maken. Ik besluit om pasta karbonade te maken, als het klaar is verdeel ik het over de 2 borden. Ik pak nog 2 vorken uit de bestek la, en loop dan naar de bank. Ik geef het bord aan Louis, en ga naast hem zitten en begin te eten.

Als we het eten ophebben, ruimt Louis alles op. Ik pak mijn mobiel, en ga een beetje door de reacties scrollen onder mijn foto. Soms vraag ik me echt af of die haters wel een leven hebben. kijk als je me niet mag waarom spendeer je dan 5 min van je leven om op deze foto te blijven hangen, een gemene opmerking te bedenken en te typen en het te versturen als je me toch haat. (Dit vraag ik me ook in real Life af, maar niemand van de haters komt met een duidelijk antwoord🤦🏽‍♀️) ik doe mijn telefoon weer uit, en ga een beetje tv kijken. Als er niks bijzonders op tv is, en het ookal 11 uur is en ik super moe ben besluit ik om een douche te nemen en naar bed te gaan. Ik geef Louis een Slaaplekker kus, en loop daarna de trap op naar boven. Als ik bij onze slaapkamer ben, pak ik mijn Calvin klein setje weer en loop richting de badkamer. Ik trek mijn kleding uit, en stap de douche in. Ik laat de warme straal over mijn huid glijden, ik hoor ineens de badkamer deur opengaan. Ik weet dat het Louis is, dus heel veel boeit het me niet. Een koude vlaag komt de douche in, als Louis de deur opendoet. Er gaat een rilling door me heen, als de deur weer dicht is is die rilling ook verdwenen. 'Ik dacht misschien vind je het leuk om samen te douchen' fluistert Louis in mijn oor, en hij slaat zijn armen om mijn middel. Ik lach, 'wat je ook denkt, het gaat niet gebeuren tomlinson' zeg ik terug en ik pak de zeep. 'Mag ik je inzepen?' Vraagt Louis, ik knik. Hij pakt de washand die altijd in de douche ligt, en doet er wat zeep op. Hij begint op mijn rug, en gaat verder richting mijn schouders. Van mijn schouders gaat hij naar mijn borstkast, en naar mijn borsten. Hij gaat verder naar mijn buik, 'mag ik nog veder?' Vraagt hij en hij laat zijn hand rusten op mijn buik. 'Nou je hebt me alweer genoeg aangerand ' zeg ik plagend, en ik spoel me Af. 'Nou ja zeg' zegt hij lachend terug, ik geef hem een kus en stap de douche uit. Ik droog me Af, en trek mijn Calvin klein setje weer aan en loop naar het bed toe. Ik plof neer, en ga onder de deken liggen. Ik kijk nog een beetje op mijn telefoon, en zet nog iets op mijn snap. Ik leg mijn telefoon weer weg, en ga liggen in bed. Ik hoor dat Louis ook in bed komt liggen, 'welterusten Babygirll' zegt Louis en hij geeft me een kus op mijn wang, 'Slaaplekker babe' zeg ik, ik ben zo moe dat ik direct inslaap val.

Heey mensen
Ondertussen dat ik dit schrijf ben ik nog steeds op vakantie in Frankrijk, en het is inmiddels al bijna 1 uur 's avonds. Ik moet echt zo gaan slapen, maar ik wou dit hoofdstuk nog even afmaken. Ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vinden, en als je tips hebt of ideeën hebt voor in het boek mag je die altijd achter laten in de comments, loveyouall xx

22 augustus 2017

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu