P.o.v Liv
Als ik wakker word van het zonlicht dat door de gordijnen komt, rek ik mezelf uit. Ik pak mijn telefoon, en check snel nog even Instagram, WhatsApp en Snapchat. Ik sluit mijn telefoon weer af, en stap het bed uit. Ik loop naar mijn kledingkast, en trek een oude joggingsbroek aan en wit oversized shirt. Ik doe mijn haar nog snel in een knot, en loop dan de heerlijke geur van eten achterna. Als ik beneden ben, ga ik aan tafel zitten. Louis komt aan met twee borden, hij heeft brood geroosterd en een eitje gebakken. Al snel komt hij terug met een smoothie, ik heb zon honger dat ik meteen begin met eten.Na het eten, ruimen ik en Louis samen de troep op. Als dat klaar is, ploffen we op de bank neer. Vandaag komen de spullen binnen voor op de babykamer, en natuurlijk ook de babykleertjes. Louis zet de tv aan, en we kijken naar NCIS.
Als de deurbel gaat, staat Louis op en loopt richting de deur. Al snel komen mannen binnen, met allemaal meubels voor de babykamer. Ze zetten het in de woonkamer neer, en verdwijnen weer. Als Louis de mannen heeft bedankt, komt hij weer terug. Niet snel daarna word er nog een keer op de bel gedrukt, Louis loopt weer terug naar de deur. Al snel komt hij terug, met een gigantische doos in zijn handen. Louis zet hem op de tafel neer, en ik loop er ook naartoe. Als we doos hebben opengemaakt, zien we alle babykleding netjes ingepakt in de doos zitten. 'Ik ga Harry en Niall even bellen of ze willen helpen met de spullen inelkaar zetten' zegt Louis, terwijl Hij zijn telefoon pakt. 'Vraag dan gelijk of Lauren en Louise meewillen komen' zeg ik, terwijl ik alle ingepakte pakketjes uit de doos pak. Louis knikt, en loopt naar de gang om te bellen. 'Louise en Lauren komen ook mee' zegt Louis, terwijl hij alvast de spullen uitpakt voor de babykamer.
Als de deurbel gaat, loop ik naar de deur en maak hem open. 'OMG Livje' gillen Louise en Lauren tegelijk, en ze geven me een knuffel. Ik krijg van Niall en Harry ook nog een knuffel, en laat iedereen naar binnen. De jongens tillen alle spullen naar boven, terwijl ik,Lauren en Louise de babykleertjes aan het uitpakken zijn. Ahw wat schattig is het enige wat ik de hele tijd hoor, als we alles aan het uitpakken zijn. Als we alle kleertjes hebben uitgepakt, en netjes hebben opgevouwen gaan we even kijken hoe het bij de jongens is. We lopen de trap op naar boven, en gaan naar de logeerkamer toe wat dus de babykamer word. Als we bij de babykamer zijn, zien we dat bijna alles al opgebouwd is. Het bedje en de kast staan al op zijn plek, net zoals de commode.
Commode ^
Kast^
Bedje^
Alleen de lamp moet nog in elkaar gezet worden, en de muren nog voor een tweede keer geschilderd worden. Daarna is de kamer af, dan kan de kleine eindelijk komen. We lopen weer terug naar beneden, en laten de jongens hun werk weer doen. 'Willen jullie wat drinken en eten?' Vraag ik, en ik loop richting de keuken. 'Ja lekker' zeggen Louise en Lauren terug, 'tosti's?' En ik kijk ze vragend aan. Ze knikken, en ik steek de stekker van het tosti apparaat in het stopcontact. Ik pak wit brood, en doe daar wat kaas en ham tussen en stop ze dan in de tosti maker. Als alle tosti's klaar zijn, pak ik sausen uit de koelkast en zet die op de tafel neer. Daarna zet ik ook de borden op tafel, met de tosti's erop. Als de jongens ook beneden komen, gaan we met z'n allen aan tafel zitten. We kletsen wat, en eten onze tosti's op.
Als we de tosti's ophebben, helpen Louise en Lauren met opruimen. We besluiten om een film te kijken, ik pak wat extra kussen en dekens en gooi die naar Lauren en Louise toe. Als Louis op de bank zit, ga ik tegen hem aanliggen en sla de deken over ons heen. Louis scrolt door de films, en uiteindelijk word het horror. Echt ik haat horror, dus nestel ik me dicht tegen Louis aan.
Als er in het eerste halfuur van de film, een zombie in het scherm komt schrik ik me rot en ga rechtop zitten. Ik hoor Louis grinniken, en kijk hem boos aan. 'Sorry babe' zegt hij, terwijl hij me weer tegen zich aandrukt en een arm om me heen slaat. Ik sla mijn armen ook om hem heen, en zo kijken we verder de film.Als de film is afgelopen, en de rest ookal naar huis is ruimen Louis en ik de woonkamer een beetje op. Nadat we daarmee klaar zijn, pakken we alle babykleertjes en lopen naar de babykamer toe. Het is echt heel mooi geworden, we lopen naar de kast toe om alle kleren op te ruimen.
(Foto van de kamer er ongeveer uitziet staat in de bijlage, alleen de grote witte kast moet vervangen worden voor de commode)
Als we alles hebben opgeruimd, kijk ik de kamer rond. 'Vind je het mooi?' Vraagt Louis, terwijl hij zijn armen om mij heen slaat en op mijn buik laat rusten. 'Ja zeker' zeg ik glimlachend, en ik leun tegen hem aan. Zo staan we nog even in de kamer, totdat ik merk dat mijn benen moe beginnen te worden. Met zon dikke buik, kan ik zeker niet lang staan en voel ik me echt een oudje. Ik loop samen met Louis weer naar beneden, en plof op de bank neer. Louis gaat eten koken, en ik kijk tv. Als ik een bord voor me neus krijg gedrukt, bedank ik Louis en begin te eten.Als ik me eten opheb, zet ik het bord op de tafel neer en ga op de bank liggen. Al snel zie ik Louis voor me staan, ik lach en ga op de bank zitten. Louis ploft op de bank neer, en ik ga tegen hem aanliggen. 'Ik kan echt niet wachten tot hij er is' zegt Louis, terwijl hij zijn hand op mijn buik legt. 'Ik ook niet' zeg ik terug, en ik leg mijn hand bovenop zijn hand. 'Ik hou van je' zegt Louis, en hij geeft me een kus in mijn haar. 'Ik hou ook van jou' zeg ik terug, en kijk verder tv.
Als het half 10 is, ben ik aardig moe. Ik zeg Louis welterusten, en loop naar boven. Zwanger zijn is vermoeiend, alles kost veel meer energie. Ik loop de badkamer in, en ga snel mijn tandenpoetsen. Ik smeer nog crème op mijn buik, tegen striae en loop dan naar de slaapkamer. Ik kleed me om, en stap het bed in. 'Slaaplekker kleintje' zeg ik, terwijl ik mijn hand op mijn buik leg. Als ik een klein Schopje tegen mijn buik voel, kan ik niet stoppen met glimlachen. Met een glimlach op mijn gezicht, en mijn hand op mijn buik val ik inslaap.
Hello mensen,
Ik ga weer even lekker klagen, over het bloedende probleem bij een meisje. Lekker interessant, maar ik moet even me irritatie eraan kwijt. Vandaag ben ik het dus geworden, en ik was echt fucking misselijk. Dus ik een parasetemol nemen van 400 gram, en ga in bed liggen zodat hij kan inwerken. Maar de pijn werd echt 10x erger, en ik dacht echt dat ik ging bevallen ofso.. en toen kwam er ook nog is misselijkheid op. Ik moest dus overgeven, en toen kwam me moeder ermee dat het niet verstandig was om een parasetemol van 400 gram in te nemen want daar kan je buik niet tegen. Dus ik zat echt zo van, kon je dat niet eerder vertellen voordat ik mijn ontbijt eruit kotste...
Oke lekker niet boeiend verhaal, maar ja dat was zeg maar mijn hele ochtend in een verhaal. Oke nevermind, hopelijk vinden jullie dit een leuk hoofdstuk. Groetjes aan je huisdier!Xx Rinske
31 augustus 2017
(Haha wat een gezelligheid, ik lees dit nu ff na in 2018 en kom dat kotsverhaal tegen)
JE LEEST
kidnapped by one direction
Fiksi Penggemarje loopt 's avonds rustig naar huis, ineens hoor je voetstappen achter je. je begint steeds sneller te lopen, als je bijna thuis bent denk je dat je hem kwijt bent. ineens voel je een arm om je heen en er word iets op je mond gelegd, het ruikt vreem...