Hs 27

27 0 1
                                    

P.o.v Louis
Ik hoor door de babyfoon dat Daan al wakker is, ik draai me om en zie dat Liv nog ligt te slapen. Ik geef haar een kus, en stap het bed uit. Ik loop naar de logeerkamer, en doe de deur open. 'Goedemorgen kleine' zeg ik lachend, en til Daan uit zijn bedje en loop naar beneden. Als we beneden zijn leg ik Daan op zijn kleedje, en loop ik naar de keuken. Ik pak zijn flesje, en doe er poeder in (er bestaat toch van dat poeder, als je er water bij doet dat het veranderd in melk toch? En als het fout is, is dat gewoon magische poeder) en doe er wat water bij. Ik schud 1 minuut totdat alles goed is gemixt, en zet het in de magnetron voor een paar seconden in de magnetron. Als het flesje klaar is, loop ik terug naar de woonkamer. Ik zet het flesje op tafel neer en pak Daan van het kleedje, en leg hem in mijn armen. Ik pak het flesje, en hou het bij zijn mond. Als Daan klaar is met drinken, zet ik het flesje weer op tafel. Ik zet Daan weer neer bij zijn speelgoed, en ga voor mij en Liv een ontbijtje maken. Ik besluit om wat broodjes te roosteren, en een eitje te bakken. Als het brood in de broodrooster zit, en het eitje langzamen aan het bakken is pak ik nog snel wat banaan en aardbei voor een smoothie. Ik doe het fruit in de mixer, en zet hem aan. Ik haal de broodjes uit de broodrooster, en leg het op een bord. Als de eitjes ook klaar zijn, zet ik het vuur uit en haal de eitjes uit de pan en leg ze op de broodjes. Ik zet alles op de tafel neer, en ga op de bank zitten en zet de tv aan.

P.o.v Liv
Ik word wakker, en zie dat Louis al zijn bed uit is. Ik stap ook het bed uit, en loop naar beneden. Als ik beneden kom, zie ik dat Daan lekker zit te spelen en Louis tv zit te kijken. Ik loop naar de bank toe, en ga achter Louis staan. Hij is zo in de tv verdiept, dat hij niet eens merkt dat ik achter hem sta. Ik sla mijn armen om hem heen, 'goedemorgen lieverd' zeg ik en ik geef hem een kus in zijn nek. 'Goedemorgen schat' zegt Louis terug, en hij geeft me een kus op mijn hand. Als ik me omdraai zie ik dat Daan ineens voor me zit, en zijn armpjes uitstrekt. Ik pak hem op, 'goeiemorgen kleine boef' zeg ik lachend ,en geef hem een kusje op zijn hoofd. Ik loop naar de bank, en ga zitten. Ik zet Daan weer op de grond, en zie dat Louis met ontbijt aankomt. Ik pak mijn bord aan, en begin te eten. Als ik me eten op heb, loop ik naar de keuken en stop alles in de vaatwasser. 'Ik ga me even aankleden, let jij even op Daan?' Roep ik naar Louis terwijl ik naar de trap loop. Ik hoor van beneden een ja komen, en loop naar de slaapkamer. Ik pak een korte high-waisted broek, en een een croptop.

 Ik pak een korte high-waisted broek, en een een croptop

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De outfit

Ik loop naar de badkamer, en ga me douchen. Als ik klaar ben met douchen, kleed ik me aan. Ik doe me haar in een rommelige knot, en doe wat mascara op. Ik loop weer terug naar de slaapkamer, en doe de gordijnen en ramen open. De zon schijnt meteen naar binnen, ik hou echt van de zomer. Ik loop naar beneden, en doe daar ook wat gordijnen open. Ik pak Daan op, en loop naar zijn tas. Ik pak er een shirtje, broekje en luier uit. Ik pak ook het aankleed kussen, ( das zeg maar zon dik matras achtig iets, die je overal neer kan leggen. Soms hebben ze die ook in zon moeder kind hokje in het zwembad, nou ja zon ding. Als je niet weet wat het is, zoek dan op Google aankleedkussen voor baby's en dan kan je het vast wel vinden) en leg het op tafel neer. Ik verschoon Daan zijn luier, en doe hem zijn kleertjes aan. Als Daan aan is gekleed, komt Louis ook net beneden. 'Wat zullen we gaan doen?' Vraag ik aan Louis, terwijl ik Daan optil. 'We kunnen even een rondje lopen zodat Daan ook buiten komt' zegt Louis, ik vind het prima en loop naar de gang. Ik leg Daan in de kinderwagen, en leg er wat knuffels bij. Ik pak ook nog snel zijn speentje, en trek daarna zelf ook mijn schoenen en bomberjack aan. Ik doe de deur open, en duw de kinderwagen naar buiten. Als Louis ook eindelijk buiten is, draait hij de deur opslot en lopen we richting het bos. Als we door het bos hebben gelopen, en door de stad richting huis lopen lopen we langs een ijssalon. 'Ijsje?' vraagt Louis als hij ziet dat ik voor de ijssalon blijft staan. 'Uhmm jaaaa!' Zeg ik terug, en we lopen de ijssalon binnen. Ik ga met Daan alvast aan een tafeltje zitten, en Louis haalt ijs op. Als we ons ijs op hebben, lopen we richting huis. Als we thuis zijn, is het alweer tijd voor het avondeten van Daan. Ik pak een potje met babyvoeding, en warm het op in de magnetron. Ondertussen dat het opwarmt, doe ik alvast Daan zijn slabbetje (zo noem je zo'n ding toch?) om. Als het klaar is, pak ik het potje uit de magnetron en pak een lepel uit Daan z'n tas. Ik zet het potje neer op tafel, en ga met Daan op de bank zitten. 'Hier' zegt Louis, en hij geeft me het potje aan en komt naast me op de bank zitten. Als Daan zijn eten opheeft, en het eten overal op het slabbetje en zijn kleding zit geef ik hem snel even over aan Louis. Ik loop naar de keuken, en spoel het potje om. Daarna zet ik hem op het aanrecht, zodat hij hopelijk ooit in de glasbak terecht komt. Ik loop weer naar Louis toe, en neem Daan weer over. 'Ik breng Daan even naar bed' zeg ik, en ik loop naar boven. Als ik op Daan zijn kamer kom, trek ik zijn vieze kleren uit. Ik verschoon zijn luier, en trek hem zijn pyjama aan. Ik leg hem in zijn bed, en geef hem een kus. Ik zet de babyfoon aan, en pak de vieze kleren en loop de kamer uit. Ik prop zijn kleren in de wasmand, en loop weer naar beneden. Ik plof weer bij Louis op de bank, en ga dicht tegen hem aanzitten. Louis slaat een arm om me heen, en geeft een kus op mijn voorhoofd. Als het half 2 is, besluiten we om naar bed te gaan. Ik loop naar boven, en ga naar de badkamer. Ik poets mijn tanden, en haal mijn make-up eraf. Ik loop weer terug naar de kamer, trek mijn pyjama aan en ga in bed liggen. Ik check nog even me sociale meidia, en leg daarna me telefoon aan de kant. Als Louis ook in bed ligt, geef hij me een kus. 'Welterusten babe' zegt hij, terwijl hij me nog een kus geeft. 'Slaaplekker' zeg ik terug, en ik ga in bed liggen. Ik sluit mijn ogen, en val inslaap.

Heey mensjess,
I noww het is best wel lang geleden dat ik een deel heb geplaatst, dus daarom is dit een extra lange geworden🎉 ik heb eigenlijk jullie hulp nodig, ik weet niet echt meer wat ik nog meer kan verzinnen voor wat ze gaan doen, weten jullie misschien nog iets leuks? Laat het even weten in de comments

Dikke kus

Toedelsss

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu