Hs 20

56 0 2
                                    

P.o.v Liv
Als we hebben ingecheckt, slepen we als onze bagage de lift in en drukken we op het knopje van de 3de etage. 'Welke kamer hebben we?' roept louis, terwijl hij al opzoek is. ' 113' roep ik terug. 'Gevonden!' roept louis, en loopt naar de kamer toe. Als hij de deur eindelijk open heeft, lopen we naar binnen en pleuren we al onze spullen neer. De kamer is super mooi, en heel erg groot. Ik loop naar de deuren van het balkon en doe ze open, ik loop het balkon op en ga op een stoel zitten om van het uitzicht te genieten. 'En wat vind je er van?' vraagt Louis, terwijl hij naast me komt zitten. 'Het is hier super, maar waarom zijn we hier?' vraag ik, terwijl ik me naar hem toe draai. 'Ben je het sirieus vergeten' vraagt Louis met een sip gezicht, 'we hebben morgen 1 jaar verkering' zegt hij. Ik loop naar Louis toe, en ga op zijn schoot zitten, en geef hem een kus. 'Sorry bæ dat ik het vergeten ben' zeg ik, terwijl ik hem nog een kus geef. Ik ga tegen hem aanliggen, en kijk ondertussen naar het uitzicht.

P.o.v Louis
Als we na een uur weer in de kamer staan, gaan we naar beneden om te eten. Als we de eetzaal binnen komen, worden we naar een tafel begeleid en gaan we zitten. We bestellen wat te drinken, en krijgen de menukaart in onze handen gedrukt. Als de ober terug komt met ons drinken, neemt hij gelijk onze bestelling van het eten op. 'Echt super lief dat je er aan dacht' zegt liv, 'zo iets speciaals vergeet ik niet zomaar' zeg ik terug terwijl ik een slok van mijn bier neem. Als ons eten er aankomt, bedanken we de ober en gaan eten.

P.o.v Liv
Het eten was echt lekker, Lou zei dat hij nog een verassing had. Ik doe nog een beetje mascara op, en loop daarna de hotel kamer uit. Als ik de gang op kom, staat louis al te wachten. Hij pakt mijn hand, en samen lopen we naar de lift.

Als we naar 5 min lopen bij een strand terecht komen, lopen naar we het strand op. Ik zie in de verte al iets staan, als we dichterbij komen zie ik dat hij een hele chillounge heeft neergezet op het strand. 'Ahww super lief bæ' zeg ik, en geef hem een kus. We ploffen neer op alle kussens, 'en is dit een beetje een leuke verrassing?' vraagt Louis terwijl we naar de zonsondergang kijken. 'Jaa echt super' zeg ik terug, 'dit is echt perfect voor van die super mooie foto's' zeg ik terwijl ik Louis aankijk. 'Nou dan gaan we er een paar maken' zegt hij, en staat op. We maken een statief van kussens, en zetten daar de mobiel op. Als we een paar leuke foto's hebben, lopen we weer terug naar het hotel.

P.o.v Louis
Als we weer terug op de hotelkamer zijn, kleed ik me alvast om. Ik ga op bed liggen, en zet de tv aan. Als liv even later ook omgekleed is, komt ze tegen me aan liggen. 'Het was echt een super leuke dag bæ' zegt Liv, en ze geeft me een kus. Ik lach en kus haar terug, als we even tv hebben gekeken besluiten we om te gaan slapen. Ik zet de tv uit, en ga in bed liggen. 'Goodnight bæ' zegt liv, 'goodnight' zeg ik terug en ik val langzaam inslaap.

~Volgende dag~

P.o.v liv
Ik word wakker van Louis, die me de hele tijd aan het duwen is. 'Lou kappen, ik ben al wakker' zeg ik, terwijl ik me omdraai. 'Morning chagarijntje' zegt Louis, terwijl hij uit bed springt en mij een kus geeftaank pak mijn mobiel van het nachtkastje, en bekijk even mijn berichten en instagram. Als ik alles heb gelezen, leg ik mijn mobiel weer terug en ga me douchen en aankleden.

Pov Louis
Als liv ook aangekleed is, lopen we naar de lift toe. Als we bij het ontbijt zijn aangekomen, pakken we een bord en maken ons ontbijt. Als we ons ontbijt hebben zoeken we een tafel, en gaan daar zitten. Vandaag zijn we precies 1 jaar samen, en ik heb allemaal dingen geregeld. Zoals een boot gehuurd op mee rond te varen, romantisch etentje en een cadeau. 'Kom je?' vraag ik aan liv, als we klaar zijn met ontbijten. 'Waar gaan we heen dan?' vraagt ze, en ze kijkt me nieuwschierig aan. 'Dat zie je zo wel' zeg ik lachend, terwijl ik haar hand vast pak en Haar naar de kamer mee sleur.

P.o.v Liv
Als we bij de kamer zijn aangekomen, zegt louis dat ik een bikini moet aantrekken, en een handdoek mee moet nemen. Ik loop naar mijn koffer, en pak er een fel blauwe bikini uit.

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu