hs 6

451 16 0
                                    

Pov liv
Ik word wakker en kijk op de klok, half 12. Ik rek me uit, en stap mijn bed uit. Ik loop naar mijn kast en haal er een zwart kort broekje en een roze hemdje uit, ik loop door naar de badkamer en draai de deur opslot. Ik poets mijn tanden, ga douchen en kleed me aan. Ik pak de föhn en föhn me haar droog, ik maak een staart en doe nog wat mascara en lipgloss op. En loop daarna naar beneden, als ik beneden ben zie ik dat mijn broer op de bank zitten maar mijn moeder zie ik nergens. 'Nick waar is mam?' vroeg ik aan hem, 'mam is naar haar werk, ze is om 19:00 uur pas thuis' zegt nick terug 'oke..en ga jij ook nog weg?' vroeg ik 'ja ik ga met vrienden die ik ken van me baantje naar een pretpark' zegt nick terug ' dus je moet zelf voor eten zorgen' zegt hij er nog achteraan. 'Ja komt goed' zeg ik en ik loop naar de keuken en smeer mijn brood en pak mijn kop thee, ik loop naar de woonkamer en zet mijn thee op de tafel en plof naast mijn broer op de bank. Als ik me eten en drinken op heb breng ik alles terug naar de keuken en ga weer naar boven, ik pak mijn zwarte oorbellen en doe ze in. Ik pak ook nog mijn armband en mijn mobiel en loop weer naar beneden. Als ik op whatsapp kijk zie ik dat ik veel berichten heb, ik lees ze allemaal en zet mijn mobiel weer uit. Ik pak de afstands bediening en zet de tv aan en besluit om een minion film te kijken, Als ik er eentje heb gevonden zet ik de film aan. Als de film is afgelopen zie ik dat het al 6 uur is, ik sta op van de bank en pak het geld wat op de bar (nou jaa soort van bar) ligt. Ik loop door naar de gang en trek mijn witte nike's aan en mijn zwart leren jackje, ik pak de huissleutel en mijn mobiel en loop richting de supermarkt.
Ik loop de supermarkt binnen en pak een pizza mozzerela en eentje met vier soorten kaas, en loop naar de kassa. Ik betaal alles en loop weer terug naar buiten, als ik aan het lopen ben komt er ineens een busje naast me rijden. Het is een wit busje met zwarte ramen, ik loop gewoon door en negeer het busje. Ik moet een zebrapad over steken en zie dat het busje stopt voor het zebrapad, ik loop over het zebrapad en ineens springen er uit het busje 2 mensen. Ik versnel mijn pas en zie dat de 2 mannen dat ook doen. Ik ren en ben bijna bij mijn huis, ineens voel ik een hand om mijn enkel en val op de grond. Mijn armen worden op mijn rug vastgebonden, en er word een hand voor mijn mond gelegd. Ik schop van me af en probeer te onsnappen maar ze versterken hun greep en voordat ik het weet, zit ik in een busje en zijn mijn voeten ookal vastgebonden. Ik zie dat iemand aan een ander iemand een flesje geeft, en hij of zij doet wat op een doekje volgensmij en loopt op mij af, hij drukt het doekje op mijn neus en mond. No way ik ga dat dus echt niet inademen dacht ik, maar daar dacht die gene anders over. Ik voelde dat mijn wang gloeide, die klootzak had me geslagen. Ik zei 'au' en snoof de rare geur in, ik zag alles wazig en ineens werd alles zwart.

Pov liam
Als het meisje ligt te slapen (nou ja soort van) haal ik het doekje van haar mond en ga bij de andere jongens zitten. 'waar brengen we haar naartoe?' vroeg niall, 'zullen we naar de villa gaan' stelde harry voor. Iedereen vond het een goed idee en louis startte de auto en we reden naar de villa, toen we er waren tilde ik het meisje op ze was niet zwaar. Ik gooide haar over mijn schouder en liep naar binnen, ik liep naar de kamer en deed de deur open. Ik zette een stoel neer en zette het meisje erop, ik bond haar met touw en tape aan de stoel was en liep weer weg en deed de deur opslot.

Pov liv
Ik word wakker met knallende koppijn, als ik mijn ogen open doe kijk ik in een vel licht. Als mijn ogen naar 5 minuten aan het licht zijn gewend, kijk ik de kamer rond. Er staat alleen een bureau in, ik kijk naar de deur en hoor het slot open gaan.

Heey lieve volgers!
Wie zouden er in de deur opening staan en zal liv de 5 ontvoerders herkennen? Je leest het in het volgende hs
Byee
Vote, comment, like?

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu