hs 15

98 5 0
                                    

Pov liv
Ik word wakker door de wekker die gaat, half 8. Ik draai me om naar louis, die nog ligt te slapen. 'Louis wakker worden je moet eruit' fluister ik, en geef hem een kus. Ik stap het bed uit en loop snel naar mijn eigen kamer, ik trek mijn kast open. Ik pak mijn zwarte jeans en mijn rode shirt, en loop de badkamer in. Ik poets mijn tanden, en pak een washandje uit de la. Ik maak het washandje nat, en was mijn gezicht. Ik droog me weer af, en trek mijn kleren aan. Ik pak de borstel en kam mijn haar door, ik pak een elastiekje en maak een paarden staart in me haar. Ik doe wat mascara en lipgloss op, en loop naar de slaapkamer van louis. Ik doe de deur open, en zie dat louis nog steeds slaapt. 'Lieverd wakker worden' zeg ik weer, maar hij reageert nergens op. Ik loop naar de badkamer, en pak een bekertje en vul die met water. Ik loop heel stil naar louis toe, en gooi het bekertje over hem heen. Louis schrikt wakker, en ik moet heel erg hard lachen. 'Haha sorry lou dat moest gewoon' zeg ik lachend, terwijl ik naast hem op het bed plof. Ik geef louis een kus, en ga naast hem liggen. 'Goodmorning trouwens' zeg ik, louis lacht en stapt het bed uit. Ik laat me ook weer van het bed afglijden, en loop naar beneden.
Als ik beneden ben zie ik dat iedereen al beneden zit, 'goodmorning people' zeg ik terwijl ik op de bank neer plof. 'Goodmorning' zegt louise terug, 'waar is louis?' vraagt niall. 'Oww die wou niet opstaan, en toen heb ik een glas water over hem heen gegooid. En nu staat hij te douchen' zeg ik terug, niall moet lachen en kijkt weer verder tv. Ik sta op en loop naar de keuken, 'JONGENS IS ER NOG ONTBIJT?' schreeuw ik. 'JA OP HET AANRECHT STAAN 2 BORDEN', hoor ik liam terug schreeuwen. Ik pak een bord, en loop weer naar de woonkamer. Ik plof op de bank neer en begin te eten, en kijk ondertussen tv. 'Gaan we eigenlijk nog een kerstboom halen?' vraag ik aan liam, 'ja dat gaan we wel doen als het goed is, maar we gaan eerst verhuizen' zegt liam. 'VERHUIZEN?' roep ik door de kamer heen, 'ja verhuizen naar onze villa' zegt liam heel rustig. 'VILLA?' roep ik nog harder, 'ja villa' zegt liam terug en kijkt weer verder tv. Ik loop naar de keuken toe, en zet mijn bord in de vaatwasser en zet hem aan. Ik loop weer terug naar de woonkamer, en zie dat louis ook beneden is. Ik geef louis een kus, wat uitloopt op een zoen. 'Ja zo is het wel weer genoeg' zegt niall, die een arm om louise heen slaat. Ik moet lachen en laat louis los, 'maar Liam? Waarneer gaan we verhuizen?' vraag ik. ' nou ik denk dat iedereen de koffers zometeen gaat inpakken, en daarna laden we alles in de auto's en gaan we naar de villa' zegt liam terug. 'Okeej' zeg ik terug en ik ren naar boven, ik loop naar mijn kamer toe en pak de koffer die naast de kast staat. Ik leg hem op het bed neer en maak hem open, daarna trek ik me kast open. Wat geen slim idee was, want er viel een lading kleding naar beneden op mij. Ik zucht en raap alle kleding van de vloer, en gooi ze op bed. Ik loop weer naar de kast en pak er weer wat kleren uit, als mijn hele kast leeg is begin ik met mijn koffer in te pakken. Als ik mijn koffer eindelijk dicht heb, bedenk ik me dat mijn toillet spullen en make-up er nog niet inzitten. Ik zucht is diep en maak me koffer weer los, en loop naar de badkamer. Ik pak al mijn make-up en toillet spullen, en loop weer naar mijn bed toe. Ik gooi alles erin en doe mijn koffer dicht, nu alleen de rits nog. Na een paar keer proberen, is het nog steeds niet gelukt. Ik klim mijn bed op, en ga op mijn koffer zitten. Ik trek wat aan de rits, en eindelijk komt er beweging in. Ik spring van me bed af, en pak mijn koffer en laat hem van mijn bed vallen. Ik loop de kamer uit, en loop naar beneden. Als ik beneden ben zie ik dat iedereen de koffers al in de auto's heeft geladen, ik loop naar de auto van louis en gooi mijn koffer in de achterbak. Daarna loop ik weer naar binnen, en pak mijn jack en mijn adidas schoenen en loop naar de woonkamer. Ik plof op de bank neer, en trek mijn schoenen en jack aan. Ik loop weer naar buiten, en loop naar de auto van louis. Ik doe de deur open, en stap in. Louis geeft gas en we rijden weg.

Na 1 uur rijden zijn we er eindelijk, louis parkeert de auto en we stappen uit. We lopen naar het hek toe, en louis trekt hem open. We lopen verder door naar de deur, en louis steekt de sleutel in het slot. Hij draait de sleutel om, en de deur gaat open. We lopen naar binnen, en ik kan me ogen niet geloven. Het is allemaal zo groot, 'schat je vangt vliegen' lacht louis, ik doe mijn mond weer dicht en loop verder naar boven.

Heey menskes
Srry voor het lange niet plaatsen, maar ik was gwn lui en had niet zoveel zin om te schrijven.

Ik ben met xannixhippox aan het logeren, en het is heel gezellig!!

Doe de groetjes aan louis en niall en harry en Liam als je ze ziet

X rinsje

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu