*5 maanden later*
P.o.v Liv
Ik ben nu 5 maanden zwanger, en mijn buik is aardig gegroeid. We hebben straks weer een echo, en dan krijgen we te horen of we een jongen of meisje krijgen. 'Liv schiet nou op, anders komen we te laat' roept Louis, 'jahaa ik kom al' zeg ik terwijl ik de trap afloop. Ik loop meteen door naar de gang, en trek mijn jas en schoenen aan. Ik loop naar buiten, en stap in de auto. Louis draait de deur opslot, stapt ook de auto in en we rijden naar het ziekenhuis.Als we bij het ziekenhuis zijn aangekomen, stappen we de auto uit en lopen we naar binnen. Ik neem plaats op een stoel, en Louis meld ons aan. Als we aan de beurt zijn, lopen we met een vrouw mee naar een kamer. 'Gaat u alvast maar liggen, ik moet nog even wat klaarleggen' zegt de vrouw, en ze begint te zoeken in een laatje. Ik ga op het bed liggen, en doe alvast mijn shirt omhoog zodat ze bij mijn buik kan. Als de vrouw klaar is met het zoeken, komt ze naar ons toe. Ze smeert wat gel op mijn buik, en gaat met het apparaat over mijn buik heen. 'Ziet er prima uit' zegt de vrouw, terwijl ze allemaal dingen verteld en aanwijst wat het precies is. 'Hier zien jullie 2 ballen' zegt de vrouw, 'het word dus een jongen' zegt Louis al voordat de vrouw verder kan praten. Ze lacht, en knikt. Ik kijk naar Louis, en zie hem met trots naar het schermpje kijken. Als de echo klaar is, bedanken we de vrouw en lopen het ziekenhuis weer uit. 'Nu kunnen we eindelijk babykleertjes kopen, en het kamertje inrichting' zeg ik blij, als ik de auto instap. Louis moet lachen, en stapt ook de auto in. Hij start de auto, en we rijden richting huis.
Als we thuis zijn aangekomen, parkeert Louis de auto en we stappen uit. Louis maakt de deur open, en we lopen naar binnen. Ik trek mijn schoenen en jas uit, en loop naar de woonkamer. 'Ik ga luna nog even uitlaten' zegt Louis, terwijl hij het tuigje bij luna omdoet. 'Is goed' zeg ik terug, en plof op de bank neer. Ik pak de laptop, en ga opzoek naar babykleding. Al snel valt mijn oog, op een heel schattig rompertje.
Ik gooi hem in het winkelmandje, en zoek nog even verder. Als snel zie ik nog een leuk klein pakje, en doe deze ook in de winkelmand.
Als ik na een tijdje, al veel kleding heb besluit ik om spulletjes te bekijken voor de babykamer. Als Louis ook thuis is gekomen, van het wandelen met luna komt hij naast me zitten. Zo kijken we samen naar spullen, voor in de babykamer. Als we alles hebben besteld, ga ik eten koken. 'Morgen worden de spullen bezorgd, dus zullen we morgen met de babykamer aan de slag gaan?' Vraagt Louis, 'is goedd' zeg ik terug, en ga beginnen met koken.
Als het eten klaar is, roep ik Louis en gaan we eten. Na het eten, ruimt Louis de tafel af en hebben we besloten om een film te kijken. Louis pakt wat drinken en popcorn, en ik start ondertussen Netflix op. Ik pak nog snel een deken, en plof dan op de bank neer. Als Louis het drinken en eten neerzet op tafel, ploft hij ook op de bank neer. Ik ga tegen hem aanliggen, en leg de deken over ons heen. Ik ga tegen Louis aanliggen, en zo kijken we de film.
Als de film is afgelopen, besluiten we om naar bed te gaan. Ik geef Louis een kus, en loop alvast naar boven. Als ik in de badkamer ben poets ik mijn tanden, en haal mijn make-up van mijn gezicht. Ik borstel mijn haar nog even door, en ga me daarna omkleden. Snel kruip ik het bed in, en kijk nog even op mijn telefoon. Als ik het bed voel indeuken, leg ik mijn telefoon aan de kant. 'Welterusten lieverd' zeg ik, en ik geef hem een kus op zijn wang. Ik draai mezelf nog even om, en val dan ook inslaap.
Hello lieve lezers!
Hoe is het met jullie, ik hoop dat het allemaal goed gaat. Vandaag ben ik net 1 dag terug in Nederland, en de halve dag is al voorbij🙃 ik kon niet slapen gisteravond, dus ben ik de hele nacht wakker geweest. Toen het half 7 was ben ik eindelijk inslaap gevallen, en toen werd ik pas weer om half 3 's middags wakker. Dus ja mijn slaapritme is een beetje naar de klote nu, lekker boeiend dit verhaal ook. Oke nevermind, hopelijk vinden jullie dit een beetje een leuk hs!Groetjes Rinske
29 augustus 2017
JE LEEST
kidnapped by one direction
Fanfictionje loopt 's avonds rustig naar huis, ineens hoor je voetstappen achter je. je begint steeds sneller te lopen, als je bijna thuis bent denk je dat je hem kwijt bent. ineens voel je een arm om je heen en er word iets op je mond gelegd, het ruikt vreem...