Hs 30

20 2 0
                                    

P.o.v Liv
Ik word wakker in de armen van Louis, ik zie dat hij ookal wakker is. 'Goodmorning babe' zeg ik en ik geef hem een kus op zijn voorhoofd. Hij lacht en geeft me een kus terug, 'hoe vond je gisteravond?' Vraagt hij. 'Fijn' zeg ik met een glimlach, 'mooizo' lacht hij terug en geeft me nog een kus. Ik stap het bed uit, en loop naar mijn kleding kast. Ik pak een bh en onderbroek eruit, en loop naar de badkamer. Ik kleed me uit, en stap onder de douche. Ik was ook even mijn haar, want dat was aardig vettig. Ik droog me af en trek mijn bh en onderbroek aan, en loop weer de badkamer uit. Ik loop naar mijn kledingkast en pak er een zwarte korte broek en een roze croptop uit, en trek het aan. Ik föhn snel even mijn haar, en doe wat mascara op. Ik loop door naar beneden voor ontbijt, wat Louis al klaar voor me heeft gemaakt. Ik plof op de bank neer, en kijk een beetje op mijn telefoon. 'Liv ik ga even de stad in met de jongens' zegt Louis, en hij geeft me een kus. 'Is goed, zie je straks wel weer' zeg ik terug.

P.o.v Louis
Als we bij de stad zijn, stappen we de auto uit. We gaan vandaag versiering kopen en alvast taart bestellen, we lopen eerst de Hema in en daar vinden we leuke slingers en party poppers. We kopen er van allebei 5, en zo gaan we langs nog meer winkels. Als we alles hebben, lopen we naar de bakker om taart te bestellen. We bestellen allemaal verschillende taarten, zodat mensen kunnen kiezen wat ze willen. Als dat ook klaar is besluiten we een terrasje te pakken, we bestellen allemaal een biertje. We praten een beetje bij, over van alles. 'Weet je trouwens al wat ze wil hebben?' Vraagt Liam, 'ja ze wil heel graag een hondje' zeg ik terug en neem een slok van mijn bier. 'Wat voor eentje dan?' Vraagt Niall, 'een zwart mopshondje, ik wil die haar heel graag geven omdat ze die al heel lang wilt' zeg ik terug. 'Alleen geen idee hoe ik eraan moet komen' ' Hmm ik kan misschien wel regelen' zegt Niall, als we nog meer cadeau opties hebben bedacht besluiten we om weer naar huis te gaan. Niall neemt alle versiering mee, omdat het niet handig is als het bij ons staat als we het allemaal een verrassing willen houden. 'Louis ik ga met jou mee, Lauren heeft me een appje gestuurd dat ze bij Liv is' zegt Harry, 'is goed' zeg ik. We nemen afscheid van de rest, en lopen weer terug naar huis. Als we bijna thuis zijn, begint het keihard te regen daarom rennen we het laatste stuk maar.

P.o.v Liv
Nu Louis weg is met de jongens, besluit ik om lauren te appen om te vragen of ze langs wil komen.
Heey Lau,
Heb je zin in om langs te komen?
X
Als snel krijg ik een antwoord terug
Jaa lijkt me heel gezellig, ben er binnen 5 min xx
Ik sluit mijn telefoon af, en ga nog even op de bank zitten. Als ik de deurbel hoor, loop ik naar de deur en doe hem open. 'Heey lau' zeg ik gillend, en ik geef Haar een knuffel. 'Heey livje' zegt ze lachend terug. Ik laat haar weer los, en we lopen naar binnen. 'Wil je wat drinken?' Vraag ik, en ik loop naar de keuken toe. 'Ja lekker, doe maar wat ice tea' zegt ze terug en ze gaat op de bank zitten. Ik schenk 2 glazen ice tea in, en loop naar de bank toe. Ik zet de glazen op tafel neer, en plof naast haar op de bank neer. We kletsen wat bij, en vertellen veel over de jongens. Ook vertel ik over gisteravond, want met lauren kan ik over alles praten. Ze moet lachen, 'lekker bezig hoor livje' zegt ze. 'Is het gezellig dames' horen we ineens een stem achter ons zeggen, we kijken allebei om en daar staan Harry en Louis allebei doorweekt door de regen. 'Ach arme jochies' zeg Lauren, 'Haha jullie zien er echt niet uit' zeg ik lachend. 'Niet grappig' zegt louis en hij kijkt me met een sip gezicht aan, daardoor moet ik alleen nog maar harder lachen. Als ik ben uitgelachen, en Louis me nog steeds met een sip gezicht aankijkt loop ik naar hem toe. 'Haha sorry lieverd, maar jullie zien er gewoon echt niet uit' zeg ik, en ik geef hem een kus op zijn wang. 'Ga maar even douchen, anders worden jullie nog ziek' zegt Lauren en de jongens lopen naar boven.

Ik besluit om wat chocolademelk te maken voor de jongens, en zet een pan met melk op het vuur. Ik pak 2 mokken uit de kast, en doe daar 2 thee lepels cacaopoeder in. Als de melk kookt, zet ik het vuur uit en giet de melk in de 2 mokken. Als de chocolademelk klaar is, komen de jongens beneden. Ze gaan zitten op de bank, en ik geef ze allebei een mok. Ik ga zitten in het hoekje, en Louis komt tegen me aanliggen. 'Soms ben je nog echt net een klein kind' zeg ik lachend, en ik aai door zijn haar. 'Vertel mij wat' zegt Harry diep zuchtend, ik moet lachen. Als we een tijdje zo hebben gezeten, en hebben gekletst willen we iets gaan doen. 'We kunnen wel even naar het strand toe' zegt Lauren, 'ik vind het een goed idee' zeg ik terug. De jongens zijn ondertussen inslaap gevallen, en wij worden gebruikt als kussen. 'Ze zijn echt schattig als ze slapen' zegt Lauren terwijl ze naar Harry en Louis kijkt, 'Ja echt Cuties zijn het' zeg ik terug en ik en ik aai over Louis zijn wang. 'Louis wakker worden' zeg ik zachtjes, hij opent langzaam zijn ogen. 'We willen graag even naar het strand' zeg ik tegen de jongens, ze vinden het goed dus trekken we onze jas en schoenen aan en stappen in de auto opweg naar het strand.

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu