P.o.v Liv
Ik word wakker, met een misselijk gevoel. Ik ren naar de wc, en ik moet overgeven. 'Babe gaat het?' Zegt Louis, terwijl hij over mijn rug aait. Ik knik, en trek de wc door. Ik stap het bed weer in, en ga rechtop zitten. 'Babe' zegt Louis terwijl hij me geschrokken aankijkt, die blik in zijn ogen maakt me bang. 'Hebben wij het veilig gedaan?' Vraagt hij, ik probeer me iets te herinneren maar dat is allemaal vaag. 'I-ik weet h-het niet' zeg ik stotterend, ik voel dat ik weer moet overgeven en ren snel weer naar de wc. 'We gaan een zwangerschapstest bestellen,ik denk dat je zwanger bent' zegt Louis aardig geschrokken, als ik op bed ga liggen.Ik knik, dat is ook het enige wat ik nu kan doen omdat er voor de rest geen stom woord uit me komt. Louis pakt de laptop, en besteld een zwangerschapstest voor me. Ik ga tegen Louis aanliggen, 'wat als ik wel zwanger ben' vraag ik onzeker, bang dat hij dan bij me weggaat. 'Ik weet het niet liv' zucht Louis, en hij legt de laptop aan de kant. Bij dat antwoord, voel ik tranen over mijn wangen lopen. Als ik ze probeer te stoppen, worden het er alleen maar meer. 'Hey Liv waarom huil je?' Zegt Louis, terwijl hij mijn kin optilt en ik in zijn ogen kijk. 'Ik ben bang, bang dat je bij me weggaat als ik zwanger ben' zeg ik, en ik kijk hem aan. 'Liv ik ga echt niet bij je weg hoor' zegt Louis, en hij trekt me in een knuffel.De deurbel gaat, Ik laat Louis los en hij loopt naar beneden.Louis komt al snel weer naar boven, met een klein pakketje. Ik pak het van hem aan, en loop naar de badkamer. Als ik klaar ben, neem ik het mee naar de slaapkamer en ga op bed zitten. || 2 tot 4 weken zwanger staat erop het schermpje, nu dringt het pas echt tot me door. Louis is ondertussen, even naar beneden gelopen om ontbijt te maken. 'En?' Vraagt hij, terwijl hij het dienblad neerlegt. Ik laat hem het schermpje lezen, nog steeds bang voor zijn reactie.Hij komt naast me zitten, en slaat een arm om me heen. Wij worden super ouders' zegt Louis terwijl hij zijn andere hand op mijn buik legt. Ik glimlach naar hem, en leg mijn hand boven op die van hem. 'Hoe zit het met de fans, en de pers' zegt ik, terwijl ik hem aankijk. 'We kunnen het beter bekent maken, voordat er allemaal roddels komen' zegt Louis terug, ik knik omdat ik het daar mee eens ben.
Als we een foto hebben, typ ik er een verhaaltje onder en zet hem online.Vandaag werd ik met misselijkheid wakker, en moest overgeven. Louis en ik dachten meteen aan dat ik zwanger was, dus hebben we een zwangerschapstest gehaald. Er stond dat ik al 2 tot 4 weken zwanger was, we waren eerst geschokt wat normaal is. Maar het kind is meer dan welkom, en we zijn super blij. Groetjes van 2 blije aanstaande ouders xx
Als snel krijg ik reacties eronder, allemaal positief. Ik glimlach, en wil net mijn telefoon wegleggen als ik word gefacetimed door Lauren. 'GEFELICITEERD LIEVERD' gilt Lauren als ik de oproep heb geaccepteerd. 'Gefeliciteerd Liv en Louis' zegt Harry er nog achteraan. 'Dankje' zeg ik glimlachend terug, 'we moeten snel voor baby kleren gaan kijken, en voor een wiegje en-' voordat Lauren haar zin kan afmaken, legt Harry een hand op haar mond. 'Doe is rustig lieverd, dat kunnen Liv en Louis zelf ook wel' zegt Harry lachend terwijl hij zijn hand van Lauren haar mond haalt. Ik barst in lachen uit, door Lauren haar boze gezicht.Als ik heb opgehangen, eet ik mijn ontbijt op die Louis voor me had gemaakt. Ik scroll een beetje door de reacties, en reageer er ook op een paar. Ik besluit om me maar te gaan aankleden, en loop naar mijn kast toe. Ik doe een joggingsbroek en een wit shirt aan, en doe mijn haar in een strakke staart. Ik laat mijn gezicht naturel, want ik heb geen zin om me op te maken. Ik loop naar beneden, en ga een rondje lopen met luna.
Als ik weer terug ben van het rondje lopen met luna, ga ik op de bank liggen. Ik leg mijn hand op mijn buik, ik kan niet wachten tot hij of zij er is. Ik zet de tv aan, en kijk of er nog wat leuks op is. Als er niet zoveel bijzonders op is, pak ik de laptop erbij en kijk alvast een beetje naar babykleertjes enzo. We gaan sws als we het geslacht weten, meteen inslaan in babykleren. Als ik een beetje naar spulletjes heb gezocht, en het alweer half 5 is besluit ik om luna nog even uit te laten en daarna eten te koken. Ik trek mijn schoenen en jas aan, en pak de riem van luna, ik klik hem weer aan haar tuigje vast en loop met haar naar buiten.
Na het wandelen met luna, doe ik haar tuigje af. Ik loop snel door naar de keuken om eten te maken, ik besluit om macaroni te maken. Als het eten klaar is, roep ik Louis en beginnen we te eten. Na het eten, stop ik alles in vaatwasser en zet hem aan. Als het 11 uur is, ben ik zo moe omdat ik die avond daarvoor heel slecht heb geslapen. Ik geef Louis een Slaaplekker kus, en loop naar boven. Ik poets snel mijn tanden, en ga in bed liggen. Met de gedachten dat ik mama word, val ik inslaap.
Heey mensen
Woehoee Louis en Liv zijn zwanger, Oke dan klinkt heel raar maar het klopt wel. Ik vond dat er veel te snel een eind aankwam dus heb ik dat bedacht, om het boek nog een paar hoofdstukken langer te maken!
Xjes Rinske27 augustus 2017
JE LEEST
kidnapped by one direction
Fanfictionje loopt 's avonds rustig naar huis, ineens hoor je voetstappen achter je. je begint steeds sneller te lopen, als je bijna thuis bent denk je dat je hem kwijt bent. ineens voel je een arm om je heen en er word iets op je mond gelegd, het ruikt vreem...