hs 7

464 17 0
                                    

*de vorige keer*
Pov liv
Ik word wakker met knallende koppijn, als ik mijn ogen open doe kijk ik in een vel licht. Als mijn ogen naar 5 minuten aan het licht zijn gewend, kijk ik de kamer rond. Er staat alleen een bureau in, ik kijk naar de deur en hoor het slot open gaan. Ik zie dat er 2 jongens binnen komen 1 met blond haar en een met bruin krullend haar. Ze maken de touwen en tape los behalve die van mijn handen, ik word bij mijn armen gegrepen en we lopen een trap af. Ik word op een stoel neer gezet en de blonde en de krullenbol gaan op de bank er tegen over zitten, er staat ook nog een bank en daar zitten 2 jongens op met bruin haar en eentje met zwart. 'Waar ben ik?', 'wie zijn jullie?' vroeg ik terwijl ik nog is goed naar de 5 jongens keek. De eerste vraag daar gaven ze geen antwoord op maar de tweede wel 'ik ben louis en dat zijn niall, harry, liam en zayn, en wij zijn one direction. Ik kon mijn oren niet geloven, de jongens waar ik al fucking lang fan van ben hebben me ontvoerd! 'Ken je ons?' vroeg niall 'jaa ik ben heel erg fan van jullie' riep ik. 'Maar waar waarneer kan ik weer naar huis?' vroeg ik 'nou dat is het juist, je kan niet naar huis' zei liam 'm-maar waarom niet?' zei ik terug 'als we je laten gaan, geef je ons misschien aan en dan zoekt de politie ons en dan kunnen we onze cariere wel vergeten.' zei harry, ik wist niet wat ik moest zeggen of doen. 'Wil je je kamer zien?' vroeg louis, ik knikte ja en liep achter hem aan naar boven. Hij deed de deur van een kamer open en we liepen naar binnen, het was een hele mooie kamer de muren waren wit en de vloer was van mooi hout. Er stond nog 1 tweepersoons bed en een kleding kast in, 'ik kom over een paar minuten terug want dan gaan we eten' zei louis en hij deed de deur opslot. Ik pak snel een joggingsbroek en een wit t-shirt en trek een deur open. De badkamer! Ik loop naar binnen en kleed me uit en stap onder de douche, ik pak de shampoo en zeep me haar in ik spoel het ook weer uit. Ik zet de douche uit en pak een handdoek, en droog me af en kleed me aan. Ik ga op mijn bed zitten, wat zou mijn moeder nu wel niet denken en mijn broer. Ik voel dat er tranen over me wangen lopen, ik probeer ze weg te vegen maar ze komen elke keer terug. Als ik weer uitgehuild ben hoor ik dat het slot open gaat en zayn stapt mijn kamer binnen 'we gaan eten' zegt hij en hij pakt me hard bij mijn arm vast en sleurd me mee naar beneden. 'Waar is de rest?' vroeg ik aan zayn, 'die zijn naar de studio' zegt hij een beetje boos terug. 'oke' zeg ik terug, 'hier je eten' zegt zayn en houd mij een bord voor, ik pak het aan. Ik prak wat met mijn vork in mijn eten, 'nou ga je nog is eten of hoe zit dat' zegt zayn boos. 'wat is er mis met jou, slecht humeur?' vroeg ik, 'Bek dicht' zegt zayn boos. 'niet voor jou eikel' zeg ik ook boos terug, ' wat zei je daar' zegt zayn. 'IK ZEI DAT JE EEN EIKEL WAS' ZEG IK OOK BOOS ' IK WORD ONTVOERD DOOR MIJN IDOLEN, EN ALS IK DAN NIET EET EN IK ZEG WAT MOET IK MIJN BEK HOUDEN. DONDER TOCH LEKKER OP' schreeuw ik terug, zayn komt naar me toe gelopen en tilt me op. Hij loopt de achterdeur uit, en gooit me in het zwembad. Ik probeer eruit te klimmen maar elke keer duwt zayn me er weer in, als ik er eindelijk uit ben ren ik naar de deur toe. Als ik er bijna ben doet zayn de deur dicht en draaid hem opslot, 'ZAYN DOE OPEN' roep ik en ik bonk op de deur. Als er niemand reageert ga ik op de grond zitten, er rollen tranen over me wangen. Ik voel dat ik duizelig word en ineens is alles zwart.

Pov louis
'We zijn er weer' roept liam door het huis, ik trek me jas en schoenen uit en loop de woonkamer in. 'Zayn waar is liv?' vraag ik 'mm..vast ergens' zegt hij terug en kijkt weer verder naar de tv. 'Kom niall we gaan haar zoeken' zeg ik en we lopen naar boven, we kijken in alle kamers. 'Niall heb je haar al gevonden?' vroeg ik aan hem, 'nee, jij dan?' riep niall terug 'nee ook niet' zeg ik terug. We lopen weer terug naar de woonkamer, 'en?' vroeg liam 'niks, ze is niet boven' zei ik terug. 'Zayn weet je echt niet waar ze is' vroeg ik nog 1x, 'ik heb haar voor het laatst buiten gezien' zegt zayn terug, ik doe de achterdeur open en kijk om de hoek van de deur. Ik schrik me rot, ik til liv op en ren snel met haar naar binnen. 'ZAYN WTF HEB JE GEDAAN' schreeuw ik naar hem toe, hij draaid zich om en schrikt ook. Ik loop snel met liv naar boven en doe de deur van mijn kamer open, en loop door naar de badkamer. Ik leg haar in bad en draai de kraan open, haar huid is koud en een beetje blauw. Ik draai de kraan nog wat open, en langzaam krijgt ze weer haar eigen kleur terug. Ik draai de kraan weer dicht en liet het bad leeglopen, ik pakte een shirt uit mijn kast en trok haar natte kleren uit. Ik deed mijn t-shirt bij haar aan en legde haar in mijn bed, ik hoorde dat iemand op de deue klopte 'niall hier' hoor ik niall roepen. 'Kom maar binnen' zeg ik, 'kom je mee naar beneden even wat drinken?' vroeg niall. Ik knikte en samen met niall liep ik naar beneden, toen we wat hadden gedronken liep ik weer naar boven en deed mijn kamerdeur open. Ik zag dat liv haar kleur weer terug had, ik poetste mijn tanden en kleede me om. Ik tilde liv op en liep naar haar kamer toe, en legde haar in haar bed. Ik liep weer terug naar mijn kamer, ging in bed liggen en viel meteen inslaap

Heey lieve volgerss!!
Nieuw deel!
Ik heb nii zoveel te vertellen duss...
Vote?
Comment?
Like?
Byeee
Xx

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu