hs 19

37 1 0
                                    

Pov Louis
Ik word wakker door de wekker, echt een kut ding maar okeej. Ik ga rechtop in mijn bed zitten, en kijk hoe laat het is. Als ik zie dat het 06:00 uur is wil ik weer gaan liggen en verder gaan slapen, maar dan herrinder ik me dat we vandaag naar Spanje gaan.

Vandaag is de dag dat we 1 jaar verkering hebben. Dus ik heb als verassing georganiseerd dat we een weekend naar Spanje gaan.

Ik draai me om, en zie dat liv nog ligt te slapen. 'Cutie.' mompel ik. 'Baby, wake up.' ik schud haar wakker. Ze mompelt wat en draait de andere kant op. 'Liv, word wakker.' grinnik ik. 'Waarom.' kreunt ze. 'We gaan ergens heen.' glimlach ik. 'Hadden we plannen voor vandaag?' 'Nee. Nu wel.' zeg ik. 'Waar gaan we heen dan?' vraagt ze. 'Daar kom je nog wel achter. Kom er nou maar uit.'

Ik heb vannacht haar koffer ingepakt, zodat ze van niks afweet. Onze koffers liggen al in de auto.

Pov liv
Ik pak mijn mobiel, en kijk een beetje op twitter en insta. Ik leg mijn mobiel aan de kant, en pak een joggingsbroek en shirt uit de kast. Als louis de badkamer uit komt, geeft hij me snel een kus en loopt dan naar beneden. Ik loop de badkamer in, en ga mijn tanden poetsen en douchen.

'Waar gaan we vandaag heen? Hij zei dat ik er nog wel achter kom.' denk ik.

Als ik me heb gedoucht, kleed ik me aan. Ik borstel mijn haar door, en maak er een simpele knot in. Daarna doe ik mijn Make-up op, en loop de badkamer uit. Ik pak een handtas, en gooi daar alvast mijn oplader en oordopjes in.

(dat is de tas die ik meeneem)

Ik loop met mijn tas naar beneden, en zet hem in de hal neer. Ik loop door naar de keuken, en smeer een boterham met pasta en maak een kop thee. Ik pak mijn ontbijt, en loop ermee naar de bank.

'Al nieuwsgierig?' plaagt Louis. Ik lach en knik. 'Waarom vertel je het niet gewoon.' smeek ik. 'Dat verpest het een beetje.' zegt Louis terwijl hij een kus op mijn voorhoofd drukt.

P.o.v Louis
We stappen in de auto, en even later rijden we weg. 'Waar. Gaan. We. Heen.' zeurt Liv. Bij elk woord springt ze op en neer. 'Hyper actief kind, zit eens stil.' lach ik. 'Zeg het, please?' smeekt ze. 'Als je nu niet stopt met zeuren draai ik nu om en rijd ik naar huis.' grijns ik. Gelijk is ze stil. Ik zet de radio aan, en we zingen mee met de liedjes.

P.o.v louis
Als we op het vliegveld zijn aangekomen, parkeer ik de auto en stappen we uit. We checken in, en leveren we de koffers in. We lopen naar de mac, en bestellen wat te eten. 'Waar. Gaan. We. Nou. Heen' zeurt liv, als we aan een tafel zitten. 'Dat zie je straks wel, eet nu maar eerst je eten op' zeg ik, terwijl ik een hap van mijn hamburger neem.

P.o.v liv
Als we ons eten ophebben, lopen we naar de vertrekhal. Ons vliegtuig is er nog nii, dus plof ik op een stoel neer. 'Lou kun je nou vertellen waar we heen gaan' vraag ik, 'neeee dat zie je zo wel' zegt louis terwijl hij op zijn Mobiel kijkt. Als we naar de gate mogen, pakt Louis mijn hand en lopen we er naartoe.

Als we eindelijk op onze plekken in het vliegtuig hebben gevonden, plof ik neer en zet een muziekje op en val langzaam inslaap.

P.o.v Louis
Als we eindelijk zijn aangekomen in Spanje, maak ik liv wakker. 'Liv opstaan' zeg ik zacht, terwijl ik haar een duw geef en zij vollop haar kop stoot tegen de zijkant van het vliegtuig. 'Au' zegt ze zacht terwijl ze over haar hoofd heen wrijfd, 'sorry bæ' zeg ik, terwijl ik haar een kus geef. We staan op van onze plaatsen, en lopen het vliegtuig uit. Als we bij het gedeelte zijn waar we onze koffers kunnen ophalen,
Geen idee hoe dat heet

pakken we onze koffer, en lopen we naar de uitgang van het vliegveld. 'Hey bæ stop is' zeg ik, liv stopt meteen en ik pak een blinddoek uit mijn tas. Ik doe de blinddoek om, en pak haar hand vast en loop naar de uitgang.

P.o.v liv
Ik hoor dat louis een taxi tegen houd, hij helpt mij met instappen en gaat zelf ook naast mij zitten.

Als we ongeveer 15 min hadden gereden, stopte de taxi en hielp Louis mij met uitstappen. ' en ben je nieuwschierig?' vroeg Louis, 'ja, mag ik die blinddoek nou af' zeurde ik. Toen de blinddoek afging, zag ik dat we voor een heel mooi groot hotel stonden. 'En wat vind je ervan?' vraagt louis terwijl hij een arm om me heen slaat, 'super mooi' zeg ik terwijl ik naar het hotel kijk. 'Kom' zegt louis, en hij pakt mijn hand en we lopen het hotel in.

HEWY MENSJES VAN DEZE AARDE🙆
I NOW IK HEB ZOLANG NII GESCHREVEN OF IETS GEPLAATST, ALLEEN IK HAD GEEN INSPIRATIE. IK HOOP DAT JULLIE DIT HOOFDSTUK EEN BEETJE LEUK VINDEN, IK GA PROBEREN OM WAT SNELLER DE HOOFDSTUKKEN ONLINE TE KRIJGEN.

OJAAA BIJNA VERGETEN
SUPER SUPER SUPER SUUUPER BEDANKT VOOR DE 1K LEZERS!!!
I LOVE JULLIE

XJES RINSJE TOMLINSON

Waarom ik alles in capslock deed? Daar had ik even zin in😂❤


kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu