hs 8

385 16 0
                                    

Pov liv
Ik word wakker en kijk of er ergens een klok hangt, 9 uur. Ik stap me bed uit, en loop naar mijn kast. Ik pak er een joggingsbroek en hemdje uit, en loop naar de badkamer. Ik stap onder de douche en ga douchen, ik zet de douche weer uit en droog me af en kleed me aan. Ik loop de douche weer uit en ga naar beneden, als ik beneden ben zie ik ze allemaal aan tafel zitten. Ik loop naar ze toe en ga tussen niall en liam zitten, 'o hey liv lekker geslapen?' vraagt liam 'ja hoor' zeg ik terug. Ik had geen honger dus at niks, 'moet je niet eten' vraagt niall die me verbaast aankijkt. Ik schud nee, niall haalt zijn schouders op en eet weer verder. Ik sta op en loop naar de bank 'liv ga weer zitten' zegt zayn die me slaperig aankijkt, ik negeer hem compleet. 'Liv ga aan tafel zitten' zegt zayn wat harder, ik negeer hem weer. 'LIV KOM VERDOMME WEER AAN TAFEL ZITTEN' schreeuwt zayn. Ik negeer hem weer. Zayn schuift zijn stoel naar achter, en komt op me afgelopen. 'pets' ik voel me wang gloeien, 'eikel' zeg ik zacht. 'Wat zei je' zegt zayn terug, 'IK ZEI DAT JE EEN EIKEL WAS' schreeuw ik terug. 'Pets' ik voel me wang weer gloeien, ik sla zayn terug. Ik zie dat er hij heel erg boos is, hij haalt zijn voet uit en trapt vol in mijn maag. Ik grijp naar mijn buik en val op mijn kniëen, ik voel dat er nog een paar keer tegen me word aangetrapt voor dat alles zwart word.

Pov niall
Ik zie nog net uit mijn ooghoek dat liv op de grond zakt, ik schuif mijn stoel naar achter en ren snel naar liv toe. 'Louis bel een ambulance' roep ik naar de jongens toe, louis pakt snel zijn mobiel en belt de ambulance. Ik hoor dat zayn de voor deur open en dicht doet, 'de ambulance komt er zo snel mogelijk aan' zegt louis. Na 5 min komt de ambulance eraan, en word liv naar de ambulance gebracht. 'Ik ga wel mee met de ambulance, komen jullie met de auto er achteraan?' zeg ik, iedereen knikt en ik pak snel mijn jas en stap de ambulance in.

Pov zayn
Ik loop door het park heen, en schop tegen wat steentjes aan. Ik ga op een bankje zitten en sluit mijn ogen.

Pov niall
Als we bij het ziekenhuis zijn aangekomen, stap ik de ambulance uit en loop het ziekenhuis binnen. 'Sorry meneer maar u moet in de wachtkamer even wachten, we gaan wat testjes doen' zei de zuster tegen me, ik ging op een stoel zitten en zag dat de jongens net aankwamen. 'En? Heb je al wat?' vroeg louis die naast me kwam zitten 'nee, ze gaan nu wat testjes doen' zei ik terug.

Pov louis
Als we 5 minuten hebben gewacht, komt de zuster naar ons toe gelopen. ' we hebben haar onderzocht, ze licht in coma en heeft een paar gebroken ribben' zegt de zuster tegen ons, 'kunnen we Naar haartoe' vroeg ik aan de zuster. Ze knikte, 'ga jij maar naar binnen, wij wachten hier wel' zei niall en hij knipoogde naar me. Ik snap niet waarom niall knipoogde maar oke, ik loop de kamer binnen en ga op een stoel naast het bed zitten. 'Liv word please wakker, ik weet ook niet waarom zayn dit deed. Hij heeft nog steeds niks laten horen, hopelijk is zayn thuis. Maar ik moet nu gaan, word snel weer wakker' fluister ik tegen liv, ik sta op en loop de kamer weer uit. Samen met de rest van jongens lopen we het ziekenhuis uit, en lopen naar de auto en rijden naar huis.

Heey lieve volgerss
Waarom doet zayn zo raar?
Word liv weer beter?
Je leest het in het volgende hs
En ojaa de vriendinnen van de jongens komen er ook nog in alleen weet nog niet precies waarneer.

Kus

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu