Hs 32

16 0 0
                                    

*de dag van de surpriseparty*
P.o.v Liv
Vandaag ben ik jarig, niet dat het me veel boeit op dit moment. Vandaag is ook de dag dat Laura, 1 jaar geleden is verongelukt en overleden. Vandaag gaan Louis en ik naar haar graf, ik vind het echt heel eng maar met Louis aan mijn zij lukt het me wel. 'Liv zullen we zo gaan' zegt Louis, ik knik en pak de 2 rozen die we hebben gekocht en het kaarsje met standaard en loop samen met Louis de deur uit.

Als we bij de begraafplaats aankomen waar Laura licht, voel ik een brok ik mijn keel komen. De laatste keer dat ik hier ben geweest, was met haar begrafenis. 'Ben je er klaar voor?' Vraagt Louis, terwijl hij mijn hand vastpakt. Ik knik, en samen lopen we de begraafplaats op naar het graf van Laura. Als we bij haar graf zijn, zie ik dat er kaarsjes branden en veel bloemen liggen. Hier ligt onze lieve dochter en geweldige vriendin Laura 25-06-1999 - 14-07-2016, lees ik op haar grafsteen. Ik voel de tranen over mijn wangen heen glijden, 'het is allemaal zo oneerlijk' zeg ik snikkend. Louis ziet het, en trekt me in een knuffel en probeert me te kalmeren. Als ik weer wat rustiger ben, laat Louis me weer los. 'Ik mis je lieve Laura' zeg ik, en ik leg de roos neer. 'Ik beloof dat ik goed voor je vriendin zorg' zegt Louis, en ook hij legt zijn roos neer. Ik steek het kaarsje aan die we hadden gekocht, en zet hem bij de rest van de kaarsjes neer.

Louis slaat een arm om me heen, en zo blijven we nog een tijdje staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Louis slaat een arm om me heen, en zo blijven we nog een tijdje staan. 'Ik hou van je laura' zeg ik, en na die woorden gezegd te hebben lopen Louis en ik samen de begraafplaats af opweg naar huis. Als we weer thuis zijn, trekt Louis me in een knuffel. 'Super gedaan lieverd' zegt hij, ik glimlach naar hem. 'Fijn dat je met me mee wou' zeg ik terug, 'alles voor jou' zegt Louis en hij geeft me een kus.

Als we een tijdje thuis zijn, krijg ik ineens een appje binnen van perrie.
Om 2 uur klaar staan, dan komen de meiden ik je ophalen om naar de stad te gaan
Xx perrie
Ik kijk naar het berichtje, en snap er niet veel van. Ik besluit toch om maar mijn tas in te pakken, als ik een toeter hoor zeg ik tegen Louis dat ik met de meiden weg ben en loop naar buiten. 'Heyy gurll' zeggen ze allemaal tegelijk, terwijl ik de auto instap. 'Hoezo gaan we eigenlijk naar de stad?' Vraag ik, ik krijg geen antwoord op mijn vraag maar er word me een blinddoek omgedaan. Ik voel dat we wegrijden, en laat het allemaal maar gebeuren.

P.o.v Louis
Als de meiden Liv hebben opgehaald, app ik de jongens dat ze hierheen kunnen komen. Als iedereen er is, gaan we de boel versieren.

P.o.v Liv
Als we bij de stad aangekomen zijn, helpen de meiden me de auto uit en begeleiden ze me door de stad heen. Ondertussen vraag ik de hele tijd wat er gebeurd hier, maar ze geven geen antwoord dus geef ik het maar op. Als we op een begeven moment stil staan, mag ik mijn blinddoek eindelijk afdoen. Mijn mond valt open van verbazing, de hele winkel staat vol met allemaal rekken met jurken. 'Lieverd je mond staat open' zegt Lauren lachend, ik doe mijn mond weer dicht en kijk de meiden verbaasd aan. 'Waarom zijn we hier?' Zeg ik verbaasd, 'wij geven je een verwen dagje, je mag een jurkje uitzoeken en we gaan je helemaal mooi opmaken en 's avonds wacht je nog een verrassing' zegt Sophia. Ik blijf in trans staan, 'nou gaan we nog jurken uitkiezen of blijven we hier voor eeuwig staan' zegt Lauren en ze sleurt me mee naar een rek met jurken. Als ik uiteindelijk een wit jurkje zie, ben ik meteen verliefd. 'Ik neem deze' zeg ik terwijl ik uit het kleedhokje stap. 'Wauww Liv dat jurkje staat je kei mooi' zegt Lauren, ik glimlach.

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu