hs 16

62 1 0
                                    

Pov Liv
Als ik eindelijk de trap op ben gelopen, loop ik naar de achterste kamer. Ik doe de deur open, en mijn mond valt open. Een 2 persoons bed, Inloopkast en een bubbelbad. 'Bæ je mond staat open' zegt louis, terwijl hij zich langs mij wurmd. Ik schrik op uit mijn gedachten, en loop de kamer binnen en doe de deur weer dicht. Ik pleur mijn koffer op bed, en gooi alle zooi in de kast. Ik ga op bed liggen, en ineens voel ik twee armen om me heen, als ik me omdraai kijk in louis zijn ogen. Ik glimlach en, geef hem een kus. Ik voel dat ik best wel moe ben, dus sluit ik mijn ogen.

~
Als ik wakker word, zie ik louis achter zijn laptop zitten. Ik ga rechtopzitten, en leg mijn hoofd op louis zijn schouder. Als we wat youtube video's hebben bekeken, besluiten we om naar beneden gaan. Als we beneden zijn, loop ik naar de keuken. Ik pak wat water, en loop richting de woonkamer. 'En wat hebben jij en louis uitgespookt boven', zegt harry met zo'n pedo face. Ik gooi het glas met water over hem heen, 'waarvoor was dat?' vraagt harry terwijl hij opwilt staan. 'Omdat je gwn iritant deed' zei ik droog terwijl ik het glas wegzette, en op de bank neer plof. We besluiten vanavond om met z'n allen uit eten te gaan, maar we zetten nu eerst even een film op.

~

Als de film is afgelopen, loop we met z'n allen naar de gang. Ik trek mijn leren jack aan, en loop naar de auto. Als we in de auto's zitten, rijden we naar het restaurant.
~
Als we bij het restaurant zijn, lopen we naar een tafel. We gaan zitten, en we bestellen wat te drinken. Als we ook ons eten hebben besteld, heeft liam een verrassing voor ons. 'Nou ik vond het wel tijd voor een paar weken op vakantie' zegt liam, 'maar waar gaan we heen dan? Vraag ik. 'Ik had Spanje in gedachten' zegt liam, louise begint een soort van te flippen. 'OMG SPANJE I LOVE IT' schreeuwt ze door het restaurant heen, als we wat over de vakantie hebben geklets is eindelijk het eten er. Als we het eten ophebben, rekenen we af en gaan weer naar huis.
~
Als we weer thuis zijn, plof ik op de bank neer. Ik zet de tv aan, en kijk of er nog wat leuks op is. Als ik NCIS zie, zet ik de tv meteen harder. 'Bæ we zijn niet doof' zegt louis, die de tv weer wat zachter zet en naast me komt zitten. Ik ga tegen louis aanliggen, en we kijken met z'n allen nog even tv. Als het half 3 is, besluiten we maar om te gaan slapen. Ik loop naar boven, en ga de slaapkamer binnen. Ik loop meteen door naar de badkamer, en ga mijn tanden poetsen. Als ik klaar ben met tanden poetsen, haal ik mijn make-up eraf en loop de badkamer uit. Ik trek mijn unicorn pyjama aan, en ga bij louis in bed liggen. Als ik mijn ogen sluit, val ik ook meteen inslaap.

Heey lieve lezerss
Srry dat ik al zo lang geen nieuw hs heb geplaatst. Ik had gwn geen inspiratie, maar nu probeer ik het weer een beetje op te pakken. Hopelijk vinden jullie dit hoofdstuk een beetje leuk, nogmaals sorry dat ik al zo lang geen nieuw hs heb geplaatst. Ik ga er opletten, hopelijk vinden jullie het wat. Vote, comment, like?
Lovee you all!
Xxjes Rinsje Tomlinson

(Ik heb dit HS per ongeluk verwijderd, en heb even wat aangepast. Srry dat het nu een beetje door elkaar staat)

kidnapped by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu