P.o.v Louis
Ik zit nu al een half uur op het bankje, ik voel me zwaar kut. Ik besluit maar om naar de hotelkamer te gaan, ik sta op en loop naar het hotel. Als ik in de hotelkamer ben, pak ik mijn mobiel en probeer liv te bellen, voicemail. Na 5 x geprobeerd te bellen, besluit ik niall te bellen om te vragen of liv hem heeft gebeld. Ik tik zijn nummer in, en de telefoon gaat over.
(A/N L-Louis en N-Niall)
N:hallo met niall
L: hey niall, met louis
N: hey Brother, wat is er?
L: weet jij misschien waar liv is?
N: ja ze zit nu onderweg, in het vliegtuig naar Engeland. Ze was helemaal overstuur, en wij gaan haar zo ophalen.
L: ja, ik schaam me echt voor wat ik heb gedaan.
N: dat was niet zon handige actie, bro
L: ik weet het, maar ik was dronken en liet me meeslepen. En toen ik het allemaal wou uitleggen, kreeg ik een bitchklap in mijn face
N: tja, das ook wel begrijpelijk, ze was helemaal overstuur. Waarschijnlijk wist ze nii eens waarom ze dat deed, maar ik moet gaan ik ga haar ophalen van het vliegveld
L: oke, doegg
N: doeii
Ik hang op, en laat me op het bed vallen. Ik veeg een paar tranen weg, helaas worden het er steeds meer. Ik zucht en besluit om mijn tanden te gaan poetsen en maar naar bed te gaan. Als ik in bed lig, veeg ik de laatste tranen van mijn gezicht en val dan inslaap.P.o.v liv
Als we zijn geland, loop ik samen met Anita het vliegtuig uit. Als ik Louise en Niall zie staan, neem ik afscheid van Anita en loop naar ze toe. 'LOU' roep ik naar louise toe, als ze zich omdraaide rent ze naar me toe en trekt ze me in een knuffel. Ik huil op haar schouder uit, als ik een beetje uitgehuild stappen we in de auto en rijden we naar het huis van Louise en Niall.Als we er zijn, stap ik de auto uit en niall doet de deur open. We lopen naar binnen, en ik plof op de bank neer. Louise komt naast me zitten, en slaat een arm om me heen. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen, en begin weer te huilen. 'Waarom doet hij zoiets' zeg ik als ik wat rustiger ben, 'hij was dronken, en dan denk je niet goed na' zegt niall die me een glas water aanbiedt. 'Hoe weet je dat?' vraag ik aan niall, terwijl ik het glas aanpak. 'Louis belde me net, om te vragen of ik wist waar je was, en toen zij hij dat aan de telefoon' zegt niall terwijl hij in de stoel ploft. Ik zucht, en neem een slok van mijn water. 'Zullen we je naar huis brengen of wil je hier slapen?' vraagt louise, die me bezorgd aankijkt. 'Als ik hier kan slapen, zou dat fijn zijn' zeg ik zachtjes terug. We lopen met z'n drieën naar boven, en ik loop naar de logeerkamer toe. 'Oww liv, hier heb je nog een pyjama' zegt Louise, en ze gooit een pyjama met emojies naar me toe. 'Owjaa dank je' zeg ik en ze sluit de deur weer. Ik kleed me om, en ga in het bed liggen, en val inslaap.
~*volgende ochtend*~
P.o.v Louis
Ik word wakker met hevige hoofdpijn, een kater noemt men dat. Ik zucht diep, en kijk op de klok, fijn het is 12 uur en ik ben te laat voor het ontbijt denk ik inmijzelf. Ik pak mijn mobiel en kijk of ik al een berichtje van liv heb, helaas nog helemaal niks. Ik zucht, en leg mijn mobiel weer weg, ik ga rechtop zitten en besluit om me gaan aan te kleden. Ik pak een rode joggingbroek, en een t-shirt met strepen uit de kast en loop naar de badkamer. Ik poets mijn tanden, en ik ga me douchen. Als ik aangekleed ben, pak ik de koffer van mij en liv in. Vanavond vlieg ik weer terug naar Engeland, en ik ga het dan proberen goed te maken met liv.P.o.v liv
Als ik wakker word, rek ik me uit en stap het bed uit. Ik loop de trap af, naar beneden, waar niall al bezig is met ontbijt en louise op de bank tv zit te kijken. 'Goodmorning livjee' zeggen ze allebei te gelijk, 'morning' antwoord ik terug, ik plof naast louise op de bank neer. Als niall klaar is met het ontbijt, geeft hij een bord aan mij. Niall heeft echt zijn best gedaan, een broodje met ei, een beetje fruit, een beschuitje met hagelslag, en dan nog een gezonde smoothie. 'Woww niall, ik moet echt kookles van je krijgen. Je kan echt goed koken' zeg ik terwijl ik een slok van mijn smoothie neem, niall lacht. Als we ons ontbijt ophebben, ga ik weer terug naar de kamer en kleed me weer aan. Als ik me heb omgekleed loop ik weer naar beneden toe, ik heb helemaal geen kleren mee want die liggen allemaal nog in Spanje. Als ik beneden kom, zie ik dat niall tv zit te kijken. Ik plof naast hem neer, als louise ook omgekleed is brengen ze me weer naar mijn huis. 'Heel erg bedankt voor alle hulp' zeg ik en ik geef ze een knuffel. 'Geen probleem' zeggen ze terug, ze stappen weer in de auto en ik zwaai naar hun totdat ik ze nii meer zie. Ik pak de reservesleutel, en maak de deur open. Ik leg mijn tas weg, en zet een kop thee. Als de thee klaar is, pak ik mijn mobiel en loop naar de woonkamer. Ik zet mijn mobiel aan, en ga een paar oude video diarries te kijken van one direction.
JE LEEST
kidnapped by one direction
Fanfictieje loopt 's avonds rustig naar huis, ineens hoor je voetstappen achter je. je begint steeds sneller te lopen, als je bijna thuis bent denk je dat je hem kwijt bent. ineens voel je een arm om je heen en er word iets op je mond gelegd, het ruikt vreem...