P.o.v Liv
Als ik wakker word, zie ik dat Louis ook al wakker is. Morning love' zeg ik, en ik ga tegen hem aanliggen. 'Morning cutie' zegt Louis terug, en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik ben echt blij dat ik hem heb leren kennen, ik hou echt veel van hem. Het is niet de normaalste manier, maar anders had ik hem waarschijnlijk nooit gekend. 'Bæ, wat wil je vandaag eigenlijk doen?' vraagt Louis, terwijl hij met een hand door mijn haar gaat. 'Uhm... We kunnen een shop dag er van maken' zeg ik terug, 'ik vind het prima' zegt Louis en hij geeft me een kus. Louis stapt het bed uit, en gaat douchen. Ik loop naar de kast, en pak alvast kleren die ik aan wil doen. Als ik mijn kleren heb, (wit shirt, zwart kort broekje) leg ik dat naast mij op bed neer. Ik pak mijn mobiel, en kijk even op Twitter en insta enzo. Als Louis uit de badkamer komt, leg ik mijn mobiel aan de kant en stap het bed uit. Ik pak mijn kleren, en loop de badkamer in. Ik pak mijn tandenborstel, en poets mijn tanden. Als ik klaar ben met tandenpoetsen, ga ik douchen en aankleden. Ik ga voor de spiegel staan, en maak een schuine vlecht in mijn haar. Ik doe ook nog snel wat mascara, en lippenbalsem op en loop de badkamer weer uit. Als ik de badkamer uitloop, trek ik nog snel even slippers aan. Ik pak mijn mobiel, en samen met Louis loop ik naar het ontbijt buffet.Als we bij ons ontbijt zijn aangekomen, lijd de ober ons naar onze tafel. We bedanken de ober, en gaan bij het ontbijt kijken. Als we ons ontbijt hebben, lopen we weer terug naar de tafel en beginnen te eten.
Als we ons ontbijt op hebben, lopen we weer terug naar de hotelkamer. Als we bij de hotelkamer zijn, pak ik mijn tas en stop daar een aantal spullen in. Als ik mijn tas heb ingepakt, lopen we de hotel kamer uit en lopen we naar de stad.Als we in de stad zijn, zie ik gelijk al een paar leuke winkels. Ik loop een kleding zaak binnen, en ga een beetje kijken. Als ik een paar leuke kleren heb gevonden, ga ik ze passen. Als ik ze allemaal heb gepast, hang ik de helft weer terug. Ik loop met de andere helft naar de kassa, en reken af. Als we een paar winkels hebben gehad, besluiten we om op een terras wat te gaan drinken. Als we een leuk terras hebben gevonden, gaan we daar zitten. Als er een ober komt, bestellen we wat te drinken. 'En vind je het een leuke vakantie' vraagt Louis, terwijl hij zijn zonnebril opzet. 'Jaa het is hier echt geweldig, echt bedankt' zeg ik, en ik geef hem een kus. Als ons drinken is gebracht, neem ik snel een paar slokken. We kletsen nog wat verder, als we ons drinken ophebben betaal ik en gaan we weer verder. Als we een stukje hebben gelopen, hoor ik ineens allemaal gegil achter me. Louis draait zich om, 'shit' zegt hij zacht. Louis pakt mijn hand vast, en sleurt me een winkel in. Het personeel doet de deur op slot, en wij gaan op een poef zitten die daar staat. 'Ik hou echt van fans hoor, alleen soms zijn ze er net op het verkeerde moment' zucht Louis. 'Het is dan wel een beetje iritant, alleen waarom vraag je niet wat papier en zet je wat handtekeningen erop' vraag ik aan hem, 'ik bedoel sommige mensen, willen je al heel lang zien of een handtekening' zeg ik er nog achteraan. 'Dat is nog niet zon heel slecht idee' zegt Louis, en staat op en loopt naar het personeel toe. Even later komt hij terug, met wat kleine papiertjes en 2 stiften. Als hij klaar is met zon 30 papiertjes in te vullen, loopt het personeel naar buiten en vraagt of iedereen in een rij wil staan. Als Louis en ik naar buiten lopen, begint iedereen alweer te gillen. Als het weer een beetje stil is, komen er 1 voor 1 allemaal mensen naar ons toe. We geven ze een papiertje met de handtekening van Louis, en we maken wat foto's. Als we uiteindelijk iedereen hebben gehad, bedanken we het personeel voor alle hulp en lopen we weer naar het hotel.
Als we weer in onze hotel kamer zijn, leg ik mijn tas weg en plof op bed neer. Ik ben best wel moe, dus ik doe mijn ogen dicht en val inslaap.
P.o.v Louis
Als we op de hotelkamer zijn, gaat Liv meteen op bed liggen. Ik pak de laptop, en ga op bed zitten, ze is echt schattig als ze slaapt. Als de laptop is opgestart, besluit ik om een film te kijken. Ik ga naar mijn netflix account, en zoek een leuke film uit. Als ik er eentje heb gevonden, pak ik nog even wat drinken en eten en start dan de film. Als de film is afgelopen, kijk ik op de klok. Half 6, ik besluit om even te gaan douchen. Ik sluit de laptop af, en loop naar de badkamer. Ik kleed me uit, en ga onder de douche staan. Als ik klaar ben met douchen, droog ik me af en kleed ik me weer aan. Ik spuit ook even een luchtje op, en loop daarna de badkamer uit. Als ik de badkamer uitkom, zie ik dat Liv al wakker is geworden. 'Hey' zegt ze, terwijl ze het bed uitstapt. 'Zullen we gaan eten' vraag ik, terwijl ik mijn hand naar haar uitsteek. 'Ja is goed' zegt Liv terug, en ze pakt mijn hand vast. Samen lopen we, naar het diner toe.Als we er zijn, worden we naar onze tafel gebracht, en vragen ze meteen wat we willen drinken. Als we hebben gezegd wat we willen drinken, pakken we de menu kaarten en kijken of er wat lekkers op staat. Als ik wat heb gevonden, komt de ober met ons drinken aan en geven we gelijk onze bestelling door. Als de ober weer weg is, pak ik Liv hand vast die op tafel ligt. Ze glimlachd naar me, 'k hou van je' zegt ik en geeft haar een kus op haar hand. 'Ik hou ook van jou' zeg ze terug, als ons eten er aankomt bedanken we de ober en beginnen te eten.
Als we ons eten ophebben, reken ik af en lopen we naar buiten. 'Heb je zin in een ijsje?' vraag ik aan Liv, ze knikt en samen lopen we naar de ijswinkel toe. Als we bij de ijswinkel zijn, nemen we alle 2 een sorbet. We gaan een tafel zitten, als ons ijs er aankomt wil Liv graag een foto voor op insta. Als we een paar foto's hebben gemaakt, beginnen we te eten.
P.o.v Liv
Als we het ijsje ophebben, lopen we weer terug naar het hotel. Eenmaal bij het hotel aangekomen, gaan we meteen naar onze hotelkamer. Als we er zijn, post ik meteen de foto op insta met de tekst 'lekker een ijsje eten, met het liefste vriendje ooit❤👫 love you😻❤' ik tag Louis natuurlijk in de foto, en plaats hem. Natuurlijk krijg ik al snel heel veel reacties, ik lach en leg mijn mobiel weg. Ik loop naar de badkamer, en ga mijn tandenpoetsen. Ik haal mijn make-up er vanaf, en doe een nachtcreme op. Ik loop de badkamer uit, en zie dat Louis ook al op bed licht met de laptop op zijn schoot. Ik ga naast hem liggen, en geef hem een kus. 'Filmpje kijken?' vraagt Louis, en hij geeft mee een kus terug. Ik knik ja, en we zoeken een film uit. Als we een film hebben gevonden, ga ik tegen Louis aanliggen en starten we de film. Als het inmiddels al half 2 is, en de film afgelopen is besluiten we te gaan slapen. Louis legt de laptop weg, en ik ga alvast liggen. 'Goodnight cutie' zegt Louis, en hij geeft me een kus. 'Goodnight love' zeg ik terug, ik sluit mijn ogen en val inslaap.Heey mensjes die mij boek lezen, ik hoop dat jullie dit een beetje een leuk hoofdstuk vinden. Ik ben opzich wel tevreden met dit hoofdstuk, alleen ik heb wel een vraag je. Ik weet niet zo goed meer, wat voor dingen ze allemaal kunnen doen. Bijvoorbeeld een dagje uit naar een pretpark, zwemmen of wandelen. Ik merk zelf, dat het best wel vaak dezelfde dingen zijn die ze doen. Dus als jullie nog een paar leuke ideeën hebben, ik hoor het graag. Ik ga ook proberen om de hoofdstukken lekker lang te maken, het zou me niet altijd lukken maar ik ga het proberen. Delen zou lief zijn
X rinsje tomlinson
JE LEEST
kidnapped by one direction
Fanfictieje loopt 's avonds rustig naar huis, ineens hoor je voetstappen achter je. je begint steeds sneller te lopen, als je bijna thuis bent denk je dat je hem kwijt bent. ineens voel je een arm om je heen en er word iets op je mond gelegd, het ruikt vreem...