new era or the end?

6 0 0
                                    

since I've been sick for 2 days so far.

I decided to read fanfiction and listen to music and music videos.

AND GUESS WHAT I HAPPEN TO LISTEN TO.

"Nandos Song" -Random Girl?/One Direction.

"They don't know about us" -One Direction

"One way or another" -One Direction

"Kiss You" -One Direction

"Where do broken hearts go" -One Direction

"Irresistible" -One Direction

"Clouds" -One Direction

"Spaces" -One Direction

"One in a lifetime" -One Direction

"Just can't let her go" -One Direction

"Little white lies/Little Black Dress" -One Direction

"Nobody Compares" -One Direction

"She's not afraid" -One Direction

"Stockholm Syndrome" -One Direction

"Drag me down" -One Direction

"Infinity" -One Direction

MY HEART IS FUCKING BREAKING.

LIKE I CANT DEAL HOW ONE DIRECTION IS SO CLOSE TO THE END OR A NEW ERA. I CANT TELL.

LIKE IT FEELS LIKE THE END BC ZAYN IS FUCKING GONE & LOUIS IS A FUCKING DAD & HARRY IS GETTING RANDOM DEATH THREATS FROM THIS IDIOT AND OH A ZERRIE IS LONG GONE. AND THAT KINDA BREAKS ME. LIKE I SHIPPED THEM BUT ALSO THE ZIAM BROMANCE IS GONE AND IM CRYINGH AND WHAT HAPPENS WHEN LOUIS LEAVES TO HIS FATHER RESPONSIBILITIES?! WHATS GONNA HAPPEN TO LARRY?! FUCK!!!

but it also feels like a beginning of a new era....LIKE THEIR NEW SINGLE MADE IN THE A.M IS MORE MATURE. IM FEELING IT. I HAVE CHILLS. IM VERY PROUD, ZAYN IS PROUD, EVERYONE IS PROUD. I MEAN BEFORE DRAG ME DOWN WAS RELEASED I THOUGHT THE WORLD WAS OVER WITHOUT ZAYNS HIGH PITCHED NOTES AND EDGINESS. I MEAN I KNOW THE BOYS CAN HANDLE THEMSELVES WITHOUT HIM ITS JUST I WASNT EXPECTING THEM TO BE THAT GOOD. LIKE TBH WITHOUT ZAYN MY EXPECTATIONS WERE ROCK BOTTOM. LIKE TWINKLE TWINKLE LITTLE STAR.

BUT THEIR SONGS LIKE DRAG ME DOWN & INFINITY.....it-it..it BLEW ME AWAY.

LIKE IM FEELING IT. IM LOVING IT. IM PROUD. I MEAN HONESTLY 2015 HAS BEEN AN INTERESTING YEAR FOR ALL DIRECTIONERS. BUT DONT WORRY ABOUT THAT.

AS LONG AS THE BAND I LOVE IS PROVIDING ME WITH AMAZING MUSIC IM FINE.

woOw...I'm really worked up on this right at this moment.

Rants BrahWhere stories live. Discover now