״לא.״ אמרתי בחדות ואיתמר הביט בי בייאוש.
״מה לא? אנחנו כל הזמן שם!״ הוא ניסה להמשיך לשכנע אותי, ״אמרנו גם שאני בוחר בר, לא?״ הוא הזכיר שוב פעם את נושא ההתערבות האחרונה שלנו.
״נשבע שזאת פעם אחרונה שאני מתערב איתך בדברים כאלה.״ איתמר גיחך ונאנחתי, שנינו יודעים שזו לא תהיה פעם אחורה ולמען האמת יהיו עוד יותר מידי התערבויות כאלה, במיוחד שעכשיו אנחנו הולכים להיות הרבה ביחד.
״טוב אחי.״ הוא דיבר בקול מיואש ומרצה, ״עכשיו אתה מוכן כבר להתלבש?״ הוא זרק לעברי מכנס ג׳ינס אקראי שנח לצידו. תפסתי אותו במהירות וזרקתי אותו אל כיוון המיטה, מתקדם אל עבר הארון.
הוצאתי ג׳ינס משופשף בצבע אפור, ולידו שמתי חולצה לבנה עם כיס אדום. ״איך זה?״ שאלתי את איתמר שסקר את הסט.
״יפה. עכשיו בוא נפסיק להתנהג כמו כוסיות ונלך לדפוק את הראש כבר.״ הוא נעמד בחוסר סבלנות, מושיט לי את נעליי. לבשתי במהירות את הבגדים והנחתי על עצמי את שרשרת הזהב שקיבלתי מסבתא שלי. עברו שלוש שנים מאז שהיא נפטרה ואין פעם אחת שאני לא נזכר בה. לאבד אותה היה כמו לאבד את אימא שלי בפעם השנייה.
״חכה, אני מחליף חולצה.״ החלטתי שנייה לפני שיצאנו מדלת הבית. איתמר נאנח וזרק לי ״זריז״.
הוא כבר התייאש ממלאכת ההתארגנות שלי, אבל תמיד צריך להיראות טוב. החלפתי לחולצת וי שחורה ופשוטה, כמו שאני תמיד שם.הגענו ל-״מנגו״, המקום שמגיל 17 אנחנו נמצאים בו ואני לא מבין למה עוד לא החלפנו אותו, למרות שהתנאים בו טובים. בעל הבית מביא לנו צ׳ייסרים בחינם, ים כוסיות בשישי בערב וכל החברים מהשכונה תמיד נמצאים פה. אני בטוח שאם ארצה להזמין לחתונה שלי מישהו מהילדות- אני אמצא אותו פה וכנראה אני היחיד שזה מפריע לו.
התיישבנו ולאט לאט כולם התחילו להגיע. חלק הגיעו עם בנות הזוג שלהן, וחלק לבד.
״הא, תום.״ עידן התיישב לידי באנחה, מביט קדימה לעבר העוברים, השבים והרוקדים שמלפנינו.
״כן יצעיר.״ עניתי לו בצחוק והוא דחף אותי במבט מעוצבן. עוד מעט הוא משתחרר ביחד עם מאור רק בהפרש של יום אחד.
״עוד שבוע וחצי יבן זונה.״ הוא התרווח אחורה בחיוך גאה. אני זוכר את השבוע וחצי שלי. שעמדתי להיות אזרח, להפסיק לישון בשטח ולחיות על קופסאות שימורים מסריחות.
״ומה עם איזה בחורה?״ שאלתי לאחר שבמשך עשר דקות, בחורה שישבה על הבר לא הפסיקה לבהות בו ולחייך. הוא הביט בי בגיחוך.
״אני הרווק המבוקש של החבורה, אחי.״ הוא טפח לעצמו על החזה. ״הבנות רודפות אחריי, לא אני אחריהן.״
״אתה חי בסרט מסריח אבל בלי לזיין את המוח יותר מידי; יש בחורה פצצה שמסתכלת עלייך כבר רבע שעה.״ הודעתי לו והוא הביט לכיוונה במהירות, ותוך מספר שניות החזיר את מבטו אליי והביט בי באטימות.
YOU ARE READING
כל מה שהשתנה
ChickLitעונה שנייה לסיפור "כמו אחות קטנה". לאחר שלוש שנים שבהם תום וירדן כמעט ולא נפגשו, תום מגיע למסיבת יום הולדת התשע עשרה של ירדן. עם הזמן הדברים מתגלגלים כשתום מגלה שירדן היא לא אותה ירדן הקטנה שנהג לשמור ולהגן עלייה מכל דבר. היא כבר לא החברה שלו והיא...