האוויר הממוחזר הזה הצמיא אותי. ״עוד כוסית?״ הברמן שאל וסירבתי בנימוס. אני מודע לזה שאני בבר ולא אמורים להיות פה נימוסים, הרי כל אחד זורק פה ידיים גם לברמן וגם לבחורות שמתלבשות חשוף, כל אחד צועק ורוקד כאילו אין מחר. המוזיקה פה מלאה בקללות שאף אחד לא מבין וסביר להניח שהדיג׳ײ עכשיו בכלל על סמים.
״תסביר לי מה אנחנו עושים פה.״ ניצן דרשה והביטה מסביבה. המקום לא מצא חן בעינייה. הרי אני מכיר את האופי שלה יותר טוב מכולם.
״תן לי הזדמנות ניצן. עברה חצי שנה, תשחררי.״ נגעתי בידה והיא הרחיקה אותה ממני כמתוך אינסטינקט. ״מצטער.״ נאנחתי, שוכח שאני צריך להיות זהיר איתה יותר מבעבר.
״ניתקת איתי קשר לגמרי, תום. שכחת אותי... זוכר שהבטחת שלא תעשה את זה בחיים?״ היא גיכחה, ״מסתבר שירדן צדקה, הבטחות זה לא הצד החזק שלך.״ היא שלפה בקשיחות קלף חזק. ירדן, כמובן.
״הייתי צריך זמן לחשוב, ניץ. אל תחשבי שרק לך היה קשה.״ המוזיקה התגברה וניצן נראתה כמחפשת דרך מילוט מפה. זה לא יקרה, לפחות לא עד שאסביר את עצמי.
״בואי, נצא למקום שקט יותר.״ לקחתי את ידה של אחותי הקטנה והיחידה ויצאנו מהבר הרועש. לא ידעתי איך אני מסביר לה את ההעלמות שלי. היא מרגישה כאילו נטשתי אותה ואני מרגיש כאילו לקחתי רק קצת זמן לחשוב. כמעט שנה שלמה שבה התנתקתי מנה.
״שנאת אותי בגלל ההריון?״ היא שאלה, הביטה בי בעיניים גדולות ועצובות.
״ניצן, הריון לא הזיז לי. את אחותי, כלום לא יגרום לכך שאני אשנא אותך.״ הנחתי את ידי על ידה והיא נשענה אל חזי.
״זה היה קשה, תום. הייתי לבד. מידי פעם ירדן הייתה עוזרת לי, אבל לא רציתי את העזרה שלה. רציתי אותך... ואתה פשוט לא היית שם. חשבתי להתקשר לאימא או לספר לאבא, אבל הם היו מתביישים בי.״ הדמעות עלו לעינייה ואני רק חיבקתי אותה חזק,
״את הבת שלהם, הם לא יתביישו בך בחיים.״
״אל תשקר לי, תום. אני בטוחה שגם אתה התביישת. הרי אחותך הקטנה נכנסה להיריון בגיל 19. ועוד מצאה לה ממי...״ היא גיכחה בציניות, והרגשתי את הלב שלי נשבר. בהתחלה שעידן סיפר לי על זה, התעצבנתי קודם כל. כעסתי כמו שבחיים לא כעסתי. רציתי לפוצץ את הכל, לזיין את האימ-אימא של כל העולם במכות. אחותי הקטנה... הדבר התמים והמתוק הזה- נכנסה להיריון. זה היה אגרוף לפנים. זה רק החמיר כשגיליתי שזה מבחור רנדומאלי שהיא הכירה. מכעס על כל העולם, עברתי לכעס עלייה. כעסתי שהיא הזדיינה עם בחור שהיא לא מכירה ועל הטימטום שלה. אמצעי הגנה לעזאזל, המציאו את זה בשביל טעויות כאלה.
״את צודקת. אבל עכשיו אני פה ואני מבטיח להישאר עד שתהיי בסדר. אני אדאג לך לכל מה שאת צריכה עכשיו.״ היא חייכה חיוך קטן, אך הוא ירד במהירות ששאלתי אותה איך זה קרה. היה לי קשה להאמין לשמוע שהוא פשוט זיין את אחותי, כוסעמק, בשירותים במועדון.
YOU ARE READING
כל מה שהשתנה
ChickLitעונה שנייה לסיפור "כמו אחות קטנה". לאחר שלוש שנים שבהם תום וירדן כמעט ולא נפגשו, תום מגיע למסיבת יום הולדת התשע עשרה של ירדן. עם הזמן הדברים מתגלגלים כשתום מגלה שירדן היא לא אותה ירדן הקטנה שנהג לשמור ולהגן עלייה מכל דבר. היא כבר לא החברה שלו והיא...