אני ממש מצטערת לבנות ששומרות שבת וחיכו לפרק שהוא הועלה עכשיו, תיכננתי שיעלה לפני כניסת שבת אבל נרדמתי והתעוררתי אחרי שהיא נכנסה. סורי ותהנו מהפרק.❤️
-
״אני עוד דקה אצלך.״ עניתי לאיתמר ששאל איפה אני נמצא ועוד כמה דקות אגיע אליו.
״יאללה, אני מת פה.״ הוא המשיך להתלונן כמו שהוא עושה בחמש דקות האחרונות.
הוא התקשר אליי והתעקש שאבוא לארח לו חברה במסיבת יום ההולדת של ירדן שעוד מעט תתחיל. אמרתי לו שזה יהיה מוזר אבל הוא אמר שעברו שלוש שנים, ושאני- "חייב להתגבר על זה". אז אני "מתגבר" על מה שזה לא יהיה, ובדרכי לבית של האקסית שלי והחבר הכי טוב שלי.
״כוסעמק ערס.״ קיללתי ברגע שהממטרות של השכנה של ירדן השפריצו עליי והפכו את החולצה הלבנה שלי לשקופה ונקודות מים עפו על ברמודת הג׳ינס שלי.
״מה קרה?״ איתמר שאל בשעמום, ודמיינתי אותו בטח באמצע המטבח משקיף על חברות של ירדן. ניגבתי את הפלאפון שמעט התרטב על מכנסיי והחזרתי אותו לאוזני.
״השכנה המטומטמת שלכם לא יודעת לכוון את הממטרות שלה.״ איתמר גיחך ונאנחתי, ״טוב חמור, הגעתי.״ ניתקתי את השיחה ופתחתי את השער האפור. הופתעתי שלא הייתה מוזיקה והנחתי שעוד לא התחילו.
פתחתי את הדלת כרגיל בלי לדפוק, ובדיוק ילדה עם מכנס קצר וגופייה שחשפה הרבה והסתירה מעט ראתה אותי.״חברים! החשפן הגיע!״ היא צעקה והבטתי בה בבילבול כשהיא תפסה במפרק ידי ומשכה אותי אחרייה לעבר היציאה לחצר. ״תראו מה הבאתי לכם, מזל-טוב ירדן!״ היא נעצרה בחיוך ענקי על פנייה כשאני על-ידה.
״ת-תום.״ ירדן נשפה בהפתעה ועינייה הירוקות נצצו.
״ירדן.״ קראתי בהפתעה גם אני. עד עכשיו ראיתי רק תמונות שלה, לא יצא לנו להיפגש בכל שלושת השנים האלה, אולי טיפה באשמתי. בחרתי לשרת רחוק ובקושי באתי אליהם הבייתה, אולי רק מתי שהיא לא הייתה או בשעות הלילה המאוחרות.
״מה אתה עושה פה?״ היא שאלה בחיוך יפה ולחוץ, כשהנוכחים חזרו להתעסק במה שעסקו בו קודם ולא בי.
״דקה, אני מבולבלת. ירדן, את מכירה את החשפן?״ אותה אחת שאלה כשהיא סוף-סוף עוזבת את ידי.
״אני לא חשפן.״ אמרתי בקשיחות והסתכלתי על הבעת פנייה התמימה. ״הממטרות המזדיינות של השכנים פה הרטיבו לי את החולצה וזו לא אשמתי שהגוף שלי בנוי בצורה שכל גבר היה רק יכול לחלום עלייה.״ הוספתי בצחוק כדאי להראות לאותה אחת שאני צוחק למרות טון קולי וגם בשביל לשנות את הבעת ההלם שתקפה את הפרצוף של ירדן.
״חרא.״ היא נאנחה והלכה לכיוון מספר נערים שישבו על ספות הגן והתעסקו עם מערכת ההגברה.
YOU ARE READING
כל מה שהשתנה
Literatura Kobiecaעונה שנייה לסיפור "כמו אחות קטנה". לאחר שלוש שנים שבהם תום וירדן כמעט ולא נפגשו, תום מגיע למסיבת יום הולדת התשע עשרה של ירדן. עם הזמן הדברים מתגלגלים כשתום מגלה שירדן היא לא אותה ירדן הקטנה שנהג לשמור ולהגן עלייה מכל דבר. היא כבר לא החברה שלו והיא...