הודעה חשובה ביותר

9.9K 365 52
                                    

שבת שלום יפיופות שלי.💗

חשוב לי להגיד לכן מה אני מרגישה לגבי הסיפור הזה, שהוא הספר השני וההמשך ל- ״כמו אחות קטנה״.

מהפרק החמישי ככה, התחלתי להרגיש שהעלילה מסתבכת לי מידי. הרגשתי ואמרתי את זה כבר פעם אחת; שהסיפור הזה לא הולך כמו שציפיתי שיילך. לא קל לי לכתוב את זה מנקודת מבט של תום כשהוא בן 21, כשאני רק בת 16 וחצי. יש כאלה שמצליחות ואני לגמרי מקנאה בהן, אבל בשבילי זה חדש יחסית ואני מעדיפה לכתוב על דברים שקורים לי בחיי היומיום (חלק מ- ״כמו אחות קטנה״ מציאותי ולא מהדימיון שלי), כי ככה אני ממש מצליחה להביע את כל מה שהולך שם ולהביא אותכן למצב שבו אתן מרגישות חלק מהעלילה, שזה הכי חשוב.
הייתי בקורס בכתיבה יוצרת במשך כל השנה והבנתי הרבה דברים שעכשיו רק אני מבינה אותם לגביי הסיפור. אני ממש אוהבת את תום וירדן ושאר הדמויות כי הן בהחלט חלק בלתי נפרד ממני. הם פשוט אני ותרחישים שקרו לי או דימיון שפרסמתי ואנשים הכירו והזדהו ונהנו מהם. הם הסיפור הראשון שלי שבאמת סיימתי ותודות לכן, הסיפור הזה נחל הצלחה מטורפת.
במקום לחפור יותר מידי, אני רוצה להגיד לכן שהסיפור לא יימשך עוד הרבה פרקים כמו שמתוכנן. אני עוד לא יודעת מה יהיה בסוף אבל תהיו בטוחות שאני לא אשאיר אותכן ככה ובלי לסיים את הסיפור בצורה יפה עם פרק אחרון מוגדר.
אני אוהבת אותכן בכמויות מטורפות ותודה על הכל, אני ממש מקווה שתבינו אותי. אני רוצה לכתוב סיפור ולהרגיש שלמה איתו ולהנות ממנו בדיוק כמוכן. ברגע שזה יקרה תאמינו לי שיהיה סיפור שיגיע לרמה של ״כמו אחות קטנה״ ותהנו ממנו בצורה מטורפת. מצטערת שזה לא קרה גם פה אבל אני מבטיחה לכן שיהיה לי עוד סיפור עם דמיות חדשות שתתאהבו בהם גם.💓💓

כל מה שהשתנהWhere stories live. Discover now