Ο Στράτος άφησε την Ελίνα σπίτι της και το μόνο που άκουσε ήταν ένα-Ευχαριστώ,θα τα πούμε- και ένα πεταχτό φιλί....Την κοιτούσε μέχρι να μπει στην πόρτα της αλλά αυτή δεν γύρισε ούτε να του ρίξει μια ματιά....Χτύπησε το χέρι του στο τιμόνι...'Γαμώτο' σκέφτηκε και έβαλε μπρος να γυρίσει στην εταιρία του...
Σε όλο το δρόμο δεν μπορούσε να ξεχάσει την ψύχρα που ένιωσε η καρδιά του όταν την είδε τόσο απόμακρη...Έπρεπε να το λύσουν αυτό...Και το να μην του μιλάει δεν έβγαζε κάπου...Ναι ωραία δεν ήθελε να ξέρει αλλά δεν μπορούσε να την αφήνει να βγάζει χαζά συμπεράσματα...Δεν ήξερε καν τι είχε μάθει...Έπρεπε να της μιλήσει και θα το έκανε το βράδυ...
Όταν έφτασε στην εταιρία του και ανέβηκε με το ασανσέρ μπροστά του εμφανίστηκε ο Τζίμι...
''Κύριε...'' είπε και τον κοίταξα παράξενα..
''Τι έγινε Τζίμι;;;''
''Στο γραφείο σας,σας περιμένει η δεσποινίς Κανελή...'' το πρόσωπο μου άλλαξε...Αυτό που άκουσα δεν μου άρεσε καθόλου...Τι στο διάολο κάνει εδώ;;;Τον προσπέρασα και μπήκα στο γραφείο μου...Την βρήκα να κάθετε άνετη στην καρέκλα μπροστά από το γραφείο μου...
''Τι θέλεις εδώ Αννέτα;;'' της είπα ψυχρά και γύρισε προς το μέρος μου..
''Τι υποδοχή είναι αυτή Στράτο στην καινούργια σου συνέταιρο;;;'' την κοίταξα ανασηκώνοντας το φρύδι μου...
''Τι λες;;;''
''Λέω πως από δω και πέρα τις δουλειές που έκανες με τον πατέρα μου θα τις κάνουμε μαζί...Οπότε απαιτώ τον σεβασμό σου...''
''Απαιτείς;;;'' την ρώτησα γελώντας...''Ο σεβασμός δεν απαιτητέ γλυκιά μου..Κερδίζεται...Και δυστυχώς για σένα έχεις χάσει εδώ και πολύ καιρό το δικαίωμα για να κερδίσεις τον σεβασμό μου..Λυπάμαι..''
Σηκώθηκε όρθια και πήγε κοντά του,αλλά ο Στράτος απομακρύνθηκε...Αυτή χαμογέλασε στραβά...
''Τι συμβαίνει ούτε να σε αγγίζω δεν θες;;;''
''Τι θέλεις Αννέτα;;;'' γέλασε και γύρισε την πλάτη της...
''Εσένα...''είπε και γύρισε πάλι προς το μέρος του...Ο Στράτος είχε αρχίσει να χάνει την υπομονή του και το μόνο που σκεφτόταν ήταν η Ελίνα...Δεν ήθελε αυτή την γυναίκα κοντά του για κανένα λόγο..Πως θα έλεγε στην Ελίνα ότι θα δουλεύουν μαζί;;
''Δεν με νοιάζει τι θες αλλά να ξέρεις πως εμένα δεν πρόκειται να με έχεις ποτέ...Ξέχασες νομίζω όλα αυτά που έχεις κάνει..Αλλά για κακή σου τύχη δεν ξεχνάω ποτέ εγώ...Πάρε δρόμο από εδώ μέσα και θα το σκεφτώ αν θα συνεργαστώ μαζί σου..Δεν το έχω σε τίποτα ξέρεις να διαλύσω την συμφωνία με τον πατέρα σου...''γέλασε ειρωνικά...