κεφάλαιο 42

13.9K 928 32
                                    

Ενάμιση ολόκληρο μήνα έκατσε η Ελίνα στο Λονδίνο....Ο Στράτος πηγαινοερχόταν..Δεν ήθελε να την αφήνει μόνη αλλά πολλές φορές έπρεπε να παρεβρίσκεται και στην δουλειά του και η Ελίνα τον έδιωχνε με το ζόρι όταν τον άκουγε να μιλάει για σημαντικά θέματα...'Φύγε και πήγαινε πίσω..Αυτά δεν λύνονται μέσω τηλεφώνου' του έλεγε και θύμωνε κιόλας όταν αυτός έλεγε 'μια χαρά λύνονται' ....τελικά έφευγε και την επόμενη το βράδυ ήταν πάλι κοντά της....Κάθε φορά που τον έβλεπε έλαμπε το πρόσωπο της και του έλεγε πως είναι τρελός και έπαιρνε πάντα την ίδια απάντηση...Για σένα είμαι τρελός...

Έμεναν σε ένα διαμέρισμα που είχε εκεί ο Σταύρος και τους το είχε παραχωρήσει , έτσι ήταν πιο άνετοι...Η Άννα όταν γύρισε πήγε αμέσως να τους βρει...Την αγαπούσε και αυτή την Ελίνα και δεν θα την άφηνε μόνη...Ήξερε πως τον μόνο που χρειαζόταν κοντά της ήταν ο αδερφός της αλλά και πάλι πήγε για ψυχολογική υποστήριξη....

Εκείνο το πρωί που βγήκαν από την κλινική και είχαν μάθει πως δεν ήταν κάτι σοβαρό αυτό που είχε η Ελίνα τελικά,ο Στράτος την σήκωσε στην αγκαλιά του μέσα στον δρόμο και την στριφογυρνούσε σαν τρελός....''Σ'αγαπάω.....''φώναζε για να τον ακούσουν όλοι....Πιο πέρα η Άννα με τον Σταύρο τους κοιτούσαν χαμογελαστοί....Ήταν εκεί δίπλα τους για να τους βοηθήσουν για ότι και αν χρειάζονταν....

Η Ελίνα γελούσε σαν μικρό παιδί ''Είσαι τρελός..'' του έλεγε και ένιωθε ευτυχισμένη...''Αλλά σ'αγαπάω...'' συμπλήρωνε και ο κόσμος κοιτούσε δυο τρελούς να φωνάζουν μέσα στο δρόμο....

''Για σένα είμαι μάτια μου..''της είπε πιο χαμηλόφωνα και την φίλησε....Άλλοι χειροκροτούσαν και άλλοι απλά κούναγαν το κεφάλι τους στην εικόνα τους.....

Μερικές μέρες μετά γύρισαν πίσω σπίτι τους...Αποφάσισαν να μείνουν μαζί και μάζεψαν όλα τα πράγματα της Ελίνας και τα πήγαν σπίτι του....

Ο καιρός περνούσε και η Ελίνα είχε φτάσει ήδη πέντε μηνών....Η κοιλίτσα της φαινόταν και κάθε φορά που την έβλεπαν στην δουλειά την θαύμαζαν ...Συνέχισε να δουλεύει κανονικά αλλά λιγότερες ώρες..Ο Πέτρος της είχε πει να δίνει μόνο εντολές και να μην κάνει τίποτα άλλο...Όταν αυτός και η Ελεάννα έμαθαν το νεο πετάχτηκαν από την χαρά τους και δεν την άφηναν να κάνει πολλά...Φυσικά είχε βάλει και το χεράκι του και ο Στράτος σε όλο αυτό.....

Όταν έμαθαν πως το παιδί που θα κάνουν είναι αγόρι χάρηκαν και οι δυο πάρα πολύ......Όλος ο κόσμος είχε μάθει πως ο εκατομυριούχος Στράτος Κομνηνός θα γινόταν πατέρας...Το παιδί του θα ήταν κληρονόμος μια μεγάλης περιουσίας...Όλοι το σχολίασαν και όλη είχαν εντυπωσιαστεί από την γυναίκα που είχε δίπλα του...Μάλλον σχεδόν όλοι......

Πάθος....!Where stories live. Discover now