κεφάλαιο 16

13.9K 905 37
                                    

Η Αννέτα όταν είδε το ζευγαράκι να φεύγει μέσα στο μυαλό της ήδη σκεφτόταν τα σχέδια της...Δεν θα άφηνε με τίποτα μια πιτσιρίκα να κλέψει τον άντρα που αγαπούσε...Φυσικά θα την βοηθούσε ο Άγγελος...Τώρα θα αναρωτιέστε από που γνωρίζονται...


Τον Άγγελο τον γνώρισε πριν δυο χρόνια περίπου στην Αμερική από κοινούς γνωστούς...Όταν της είχε πει πως τότε ξεκινούσε την καριέρα του στην εταιρία του Στράτου αυτή βρήκε την ευκαιρία και του έκανε μια πρόταση...Να παρακολουθεί όσο μπορεί τον Κομνηνό και θα έβγαζε αρκετά λεφτά μόνο από τις πληροφορίες που θα της έδινε...Όποιες και αν ήταν αυτές...

Αυτός φυσικά δέχτηκε και της έλεγε τα πάντα...Για τις εξόδους του,για τις γυναίκες που κυκλοφορούσε,για τις εξελίξεις στην εταιρία και πως πήγαινε...ήξερε τα πιο πολλά μιας και ήταν διευθυντής οικονομικών στην εταιρία του Στράτου είχε τα μέσα να μαθαίνει πολλά....

Η Αννέτα κράτησε την συμφωνία και συχνά,πυκνά του έβαζε πολλά λεφτά στον λογαριασμό του...Ήξερε για την σχέση του Άγγελου και της Ελίνας αλλά αφού δεν έμπαινε εμπόδιο σε αυτά που ήθελε να ξέρει δεν την ενδιέφερε...

Όταν την ενημέρωσε πως ο Στράτος τον απέλυσε και το χειρότερο πως έβαλε στο μάτι την Ελίνα και αυτοί οι δυο χώρισαν η Αννέτα αποφάσισε να γυρίσει....Εξεπίτηδες έβαλε τον πατέρα της να προσλάβει αυτήν ακριβώς για το σπίτι χωρίς να του δώσει όμως εξηγήσεις μόνο το ότι ήξερε ότι ήταν πολύ καλή...Η Αννέτα όμως ήθελε να την έχει από κοντά...

Ο πατέρας της έκανε κάποιες δουλειές με τον Στράτο που τώρα θα αναλάμβανε αυτή..Και έτσι θα την είχε μέσα στα πόδια του...Φυσικά κανόνισε και αρκετές δουλειές σε γνωστούς της για διακοσμήσεις στην εταιρία της Ελίνας για να την κρατά απασχολημένη....Ζητούσαν όλοι αυτήν...

Το σχέδιο για να τους χωρίσει έπρεπε να ξεκινήσει σύντομα..Θα ήταν μια καλή ευκαιρία το πάρτι για να τους στριμώξει αλλά δεν πειράζει..Θα βρει άλλο τρόπο...Θα χρησιμοποιούσε φυσικά τον Άγγελο...Της είχε μεγάλη υποχρέωση που τον έβαλε στην εταιρία του πατέρας της για δουλειά μετά την απόλυση του, που θα έκανε ότι της ζητούσε...Φυσικά θα είχε και αυτός όφελος...Εκτός από τα λεφτά που θα έβγαζε θα του επέτρεπα στο τέλος να παρηγορήσει την Ελίνα και ξέρω πως είναι διατεθειμένος να το κάνει...

Ο βλάκας την θέλει αλλά έγινε απρόσεχτος...Άντρες τι να πεις...Κανείς δεν ήταν σαν εκείνον...Εκείνος ήταν διαφορετικός,το ήξερε και ας έκανε πάντα τρέλες...Είχε δει την αντίδραση του όταν του είχε ανακοινώσει ότι περίμενε μωρό...Ήξερε πόσο τρυφερός μπορούσε να γίνει αν το ήθελε...Μπορεί να μην το ήθελε με αυτήν αλλά τον είχε καταλάβει...

Είδε στα μάτια του κάτι διαφορετικό για αυτήν την κοπέλα αλλά δεν την ένοιαζε...Θα έκανε τα πάντα για να τον πάρει από αυτήν...Πόσο μπορούσε να αλλάξει ένας άντρας;;Ο Στράτος δεν ήταν ποτέ της σχέσης...Δεν ήθελε να τον πιέζουν,ούτε να τον ζαλίζουν....Και είχε σκοπό να κάνει την πιτσιρίκα να του τα κάνει και τα δυο αυτά...

Γέλασε που όλα τα είχε σχεδιάσει και που σύντομα ο Στράτος θα ήταν δικός της....

Όμως η Αννέτα γνώριζε έναν Στράτο που δεν τον ενδιέφερε τίποτα παρά μόνο να περνάει καλά..Από τότε όμως είχαν περάσει δέκα χρόνια και δεν ήξερε το μέγεθος των συναισθημάτων του για αυτά που ένιωθε για την Ελίνα....

Γιατί όταν ο Στράτος αποφάσισε να είναι με την Ελίνα το έκανε με το μυαλό αλλά και με την καρδιά του...Της τα χάρισε όλα γιατί μόνο με αυτήν ένιωσε την καρδιά του να χτυπάει ξανά δυνατά...Γιατί μόνο με αυτήν τρελαινόταν στην σκέψη ότι μπορούσε να την χάσει...Γιατί μόνο αυτήν άφησε να μπει βαθιά μέσα του....



***Άλλο ένα κεφάλαιο από την πλευρά της Αννέτας για να δούμε πως γνωρίζει τον Άγγελο και τι σκέφτεται για τον Στράτο και την Ελίνα....Τι έχετε να πείτε;;;Θα καταφέρει αυτά που θέλει;;;***


Πάθος....!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora