Ο Στράτος με κοιτούσε έντονα και από τα χείλη του δεν έβγαινε λέξη...
''Όλα καλά;;;'' ρώτησε μετά από λίγο και ξεροκατάπια...
''Ναι φυσικά μωρό μου..Μια χαρά...'' απάντησα και προσπάθησα να χαμογελάσω...
''Τι συμβαίνει;;;'' με ρώτησε και η ματιά του με διαπερνούσε...γαμώτο τι να του πω τώρα;;;
''Επ τι κάνουν τα πιτσουνάκια;;;;'' άκουσα την φωνή του Σταύρου και ανακουφίστηκα λίγο...Γύρισα να τον κοιτάξω...
''Εδώ γύρω γύρω...'' είπε ο Στράτος αλλά είμαι σίγουρη πως με κοιτούσε ακόμα γιατί ένιωθα τα μάτια του πάνω μου...Κάποιος τον φώναξε και απομακρύνθηκε από κοντά μας...
''Τι συμβαίνει μικρή;;;'' με ρώτησε ο Σταύρος...
''Θέλω να πάρω λίγο αέρα..'' είπα και πήγα να φύγω όταν είδα τον Αλεξ να με κοιτάζει...''Σταύρο μπορείς να έρθεις μαζί μου;;;'' τον ρώτησα και με κοίταξε περίεργα...
''Φυσικά...και θέλω λεπτομέρειες..''είπε και παραξενεύτηκα...''Για αυτόν που σε κοιτάζει έτσι..'' είπε και έκανε ένα διακριτικό νόημα προς τον Αλεξ..Γαμώτο αν το κατάλαβε ο Σταύρος φαντάσου τι έχει στο μυαλό του ο Στράτος...Κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά και βγήκαμε στον καθαρό αέρα...
Ο Στράτος από την άλλη ένιωσε μια αλλαγή στην Ελίνα και δεν μπορούσε να καταλάβει...Είδε ότι καθώς χόρευε μιλούσε με τον Αλεξ..Τι μπορεί να έλεγε και πως γνωρίζονται;;;Αυτό είναι το πιο σημαντικό...Όταν την είδα να ακουμπάει πάνω του και να κλείνει τα μάτια της τσιτώθηκα απίστευτα...Τι παίζει με αυτούς;;;
Το μυαλό μου γύρναγε χίλιες στροφές και προσπαθούσα να καταλάβω...Σκέφτηκα αυτά που ξέρω για αυτόν...Ο Αλεξ είναι ανύπαντρος...Τέσσερα χρόνια που τον ξέρω δεν είχε καμία ουσιαστική σχέση..Η συνεργασία μας ξεκίνησε στην Αμερική και από τότε είμαστε αρκετά φίλοι ακόμα και αν δεν τον βλέπω συχνά...Αυτός έφτιαξε και το σπίτι που μένω όπως και πολλά άλλα...
Η ζωή που περνούσε ήταν τελείως αδιάφορη είχε κλειστεί στον εαυτό του γιατί είχε πληγωθεί από μια γυναίκα πάρα πολύ...Της έκανε πρόταση γάμου και αρνήθηκε...Θυμάμαι ακόμα τότε που μου μιλούσε για αυτό το θέμα ένα βράδυ που είχαμε βγει έξω να τα πιούμε σαν άντρες... Την αγαπούσε πολύ και ποτέ δεν σταμάτησε να την αγαπάει ..
Πάντα μιλούσε για αυτήν με τα καλύτερα λόγια ακόμα και αν τον είχε διώξει και τον είχε πληγώσει...Θυμάμαι να μου λέει πως ήταν μικρή.Αυτός της είχε μάθει τον έρωτα και ενώ την ήθελε ποτέ δεν έκανε άλλη προσπάθεια μαζί της..Δεν ήθελε να την πληγώσει...Αυτή σπούδαζε και αυτός δούλευε..Είχαν περίπου δέκα χρόνια διαφορά νομίζω...Είχαν προβλήματα,απόσταση,ζήλιες,τσακωμοί αλλά ποτέ δεν το έβαλε κάτω...Θυμάμαι να μου λέει πως θα μπορούσε ακόμα και να πεθάνει για αυτήν αν του το ζητούσε...
Τότε δεν καταλάβαινα τίποτα από όλα αυτά..Εγώ ήμουν όπου μέρα μου και νύχτα μου αλλά πραγματικά όσο τον άκουγα να μου μιλάει για αυτήν ένιωσα την αγάπη που της είχε...όπως νιώθω τώρα με την Ελίνα ένιωθε και αυτός για την πριγκίπισσα του όπως την έλεγε ακόμα και αν δεν ήταν μαζί...Είχα στεναχωρηθεί με τον φίλο μου αλλά προσπάθησα να του δώσω να καταλάβει ότι ήταν πολύ μικρή και ήταν σίγουρο πως δεν θα δεχόταν να παρατήσει την ζωή της και να παντρευόταν...
Αυτός επέμενε πως αν τον αγαπούσε όσο έλεγε θα δεχόταν η έστω θα του έλεγε να την περιμένει και αυτός θα το έκανε...Αλλά αυτή τον έδιωξε απλά...Έφυγε από την χώρα του,τους φίλους του, την οικογένειά του γιατί δεν άντεχε στιγμή εδώ που όλα του την θύμιζαν...Θυμάμαι ένα χρόνο πριν που γύρισε μόνιμα ότι την έψαχνε πάντα με τον βλέμμα του σε κάθε κοπέλα που έβλεπε και της έμοιαζε και ας μην ήξερε αν είναι εδώ..Αν έμενε ακόμα εδώ...Ποτέ δεν θέλησε να μάθει κάτι για την ζωή της γιατί δεν το άντεχε...
Προσπαθώ ώρα να θυμηθώ πως την έλεγαν αλλά δεν μπορώ...Κοιτούσα τον Αλεξ να κάθεται σαν χαμένος στο μπαρ και να πίνει...Παραξενεύτηκα..Είχα καιρό να τον δω έτσι...Ξεκίνησα να πηγαίνω κοντά του αλλά σταμάτησα όταν είδα την Ελίνα και τον Σταύρο στην πόρτα και τον Άλεξ να την κοιτάζει επίμονα...έσμιξα τα φρύδια μου και τους κοιτούσα και μετά θυμήθηκα...
''Ελίνα..'' μονολόγησα...ναι η κοπέλα του Αλεξ λεγόταν Ελίνα....μόλις κατάλαβα τι είπα πάγωσα...
Όχι ,όχι δεν γίνεται η δική μου Ελίνα να ήταν η δικιά του πριγκίπισσα....
Κι όμως τα μάτια τους τα έλεγαν όλα.....
***Καλημέραααα γλυκάκια μου..Τι μου κάνετε;;;Εγώ εδώ στην δουλειά και έχει κρυοοοο.....Λοιπόν ο Στράτος κατάλαβε για πια μιλούσε η ιστορία του Αλεξ...Τι λέτε να γίνει τώρα;;;περιμένω τα σχόλια σας...***