Part 9

18K 1.1K 31
                                    

''Έλίνα πρέπει να μιλήσουμε...'' άκουσα τον Άγγελο να λέει αλλά τα μάτια μου ήταν στον Στράτο που είχε σταματήσει να προχωράει και μας κοιτούσε...Ευτυχώς ο Άγγελος δεν τον είχε πάρει ακόμα χαμπάρι...


''Άγγελε φύγε από εδώ..Δεν νομίζω πως έχουμε κάτι να πούμε...''

''Ελίνα σε παρακαλώ...Δεν είναι αυτό που νομίζεις...'' γέλασα και με κοίταξε περίεργα...

''Τι κλισέ ατάκα...Δεν μπορούσες να βρεις κάποια άλλη;;;Είμαι σίγουρη πως είναι αυτό που νομίζω και πολλά ακόμα που δεν ξέρω...Αλλά δεν με νοιάζει..Εμείς οι δυο τελειώσαμε..''

''Γαμώτο Ελίνα γιατί δεν με ακούς;;;Δεν γίνεται να χαλάσεις μια σχέση δυο χρόνων για ένα μήνυμα που δεν πήγαινε καν για μένα;;;''Τον κοίταξα περίεργα και περίμενα...

''Τι εννοείς;;;'' ρώτησα τελείως μπερδεμένη...Έβγαλε από την τσέπη του το κινητό και μου το έδωσε καθώς πήγε πρώτα στα μηνύματα...Είδα ότι είχε στείλει πίσω στον αριθμό που του είχε στείλει το μήνυμα και ρώταγε 'ποια είναι και τι βλακείες είναι αυτές που έλεγε'...Και του είχε απαντήσει 'συγνώμη λάθος'...Δεν μπορεί να είχα κάνει τόσο λάθος...Τον κοίταξα...

''Μπορούμε να πάμε μέσα να μιλήσουμε;;;'' με ρώτησε αφού είδε πως δεν είπα κάτι...Κοίταξα πίσω του και είδα τον Στράτο να με κοιτάζει έντονα και να κουνάει αρνητικά το κεφάλι του...Δεν μπορούσα να σκεφτώ έτσι...Και αν όντως είχα κάνει λάθος;;;Τι ήθελα να κάνω;;;Θα το συνέχιζα μαζί του;;;Και ο Στράτος;;;Τον ήθελα είναι το μόνο σίγουρο...Δεν ήθελα να περάσω την βραδιά μου με τον Άγγελο...Και αυτό έπρεπε να μου λέει κάτι...

''Δεν μπορώ τώρα Άγγελε...Όπως βλέπεις ήμουν έτοιμη να βγω...''

''Είναι πιο σημαντικό από την σχέση μας Ελίνα;;;'' ρώτησε και τον είδα ότι έσφιξε τις μπουνιές του...

''Πρέπει να σκεφτώ Άγγελε...Θα μιλήσουμε αύριο...Σε παρακαλώ...'' είπα ήρεμα και τον είδα να κουνάει καταφατικά το κεφάλι του...Κοίταξα πίσω του και δεν είδα τον Στράτο πουθενά...Δεν ξέρω που πήγε αλλά τουλάχιστον δεν θα τον έβλεπε...Γύρισε να φύγει...

''Που ήσουν χτες βράδυ;;;'' ρώτησε με την πλάτη γυρισμένος σε εμένα...

''Στην παραλία...Βόλτα..'' απάντησα γρήγορα...

''Όλοι νύχτα...;;''

''Ναι Άγγελε όλοι νύχτα...Τελείωσε τώρα η ανάκριση;;;''ρώτησα αγανακτισμένη...

''Θα μιλήσουμε αύριο...''απάντησε και έφυγε...Πήγα να βγάλω το κινητό από την τσάντα μου αλλά σταμάτησα όταν είδα τον Στράτο να με πλησιάζει...

Πάθος....!Where stories live. Discover now