Ο Άγγελος πήρε τα πράγματα που του έδωσε ο Τζίμι και έφυγε από την εταιρία...Όταν μπήκε στο αμάξι του το βλέμμα του γύρισε στον πιο ψηλό όροφο..."Θα μου το πληρώσεις αυτό μαλάκα Κομνηνέ...Θα μου το πληρώσεις πολύ ακριβά.."μονολόγησε και έβαλε μπρος να φύγει...
Σε όλο το δρόμο σκεφτόταν τις αποδείξεις που είχε δει στο γραφείο..Ποιος ήθελε να τον διώξει;;Γιατί αυτός ποτέ δεν είχε κλέψει..Ήταν αρκετά δειλός για να κάνει κάτι τέτοιο...Είχε πολλές ευκαιρίες να το κάνει αλλά φοβόταν..Τώρα το μετάνιωσε..Θα μπορούσε να είχε βγάλει πολλά λεφτά...
Όταν έφτασε σπίτι του έβαλε καφέ και έκατσε στον καναπέ να σκεφτεί...Πάνω στο τραπεζάκι είδε μια φωτογραφία δικιά του και της Ελίνας..Την πήρε στα χέρια του και την κοιτούσε..Είναι τόσο όμορφη..Πάντα ήταν..Από τότε που ήταν μαζί ακόμα στην αρχή την είχε ερωτευτεί κεραυνοβόλα..Ποτέ δεν είχε δει τόσο όμορφη γυναίκα..Όταν την είχε τραβήξει για να την σώσει από εκείνο το αμάξι που έτρεχε είδε κάτι στα μάτια της που δεν μπορούσε να το εξηγήσει.Άρπαξε την ευκαιρία και της είχε ζητήσει να βγουν..Σιγά σιγά ξεκίνησαν να είναι πιο συχνά μαζί με υπομονή και οι δυο γιατί είχαν πολλά στο μυαλό τους..
Μερικές φορές δεν καταλάβαινε καθόλου τον εαυτό του..Αφού την ήθελε γιατί την είχε απατήσει ποτέ δεν είχε καταλάβει..Όμως η Νικόλ του είχε τραβήξει το ενδιαφέρον..Την είχε γνωρίσει σε ένα μπαράκι που είχε βγει με φίλους και άρχισαν να μιλάνε,το ένα έφερε το άλλο και κατέληξαν στο κρεβάτι..Δυο μήνες τράβαγε αυτή η ιστορία και ένα γαμημένο μήνυμα τα άλλαξε όλα..Έχασα την Ελίνα αλλά και την δουλειά μου..Γαμώτο...Τόση γκαντεμιά πια...
Στο μυαλό του ήρθε το χτεσινό βράδυ..Ποτέ δεν ήθελε να την χτυπήσει αλλά θόλοσε όταν του είπε πως δεν τον ερωτεύτηκε ποτέ...Την είχε δει με τον Κομνηνό αλλά δεν ήθελε να πιστέψει πως τον απατούσε..Πόσο χαζός ήταν...
"Ναι αυτό είναι" μονολόγησε...Τον κάρφωσε στον Κομνηνό γι'αυτό που έγινε και τον έδιωξε..Βέβαια δεν μπορούσε να εξηγήσει ακόμα τις αποδείξεις αλλά θα έβρισκε τρόπο..Κάποιος του είχε στήσει παγίδα και θα το έβρισκε ο κόσμος να χαλάσει...Κοίταξε πάλι την φωτογραφία,κάρφωσε τα μάτια του πάνω της.."Συγνώμη μωρό μου,συγνώμη για αυτά που σου έκανα και για αυτά που θα κάνω..Αλλά δεν θα σε αφήσω σε αυτόν..Όχι δεν θα σε αφήσω.."της είπε και της έδωσε ένα φιλί πάνω στην φωτογραφία χαμογελώντας..
Η Ελίνα από την άλλη στο γραφείο έτρεχε σαν τρελή..Είχε καινούργια δουλειά να κάνει σε ένα σπίτι μιας πλούσιας που γυρνούσε από την Αμερική σε δυο εβδομάδες..Ευτυχώς δεν ήθελε πολλά πράγματα αλλά και πάλι ήταν σημαντική δουλειά..Γιατί ο πατέρας της ήταν ο γνωστός εφοπλιστής Νικόλας Κανελής...Η κόρη του τα τελευταία χρόνια έμενε στην Αμερική και τώρα που πήρε την απόφαση να ξανά γυρίσει ήθελε το σπίτι της να γίνει πιο μοντέρνο..Η Αννέτα Κανελή ακολουθούσε την δουλειά του πατέρα της αλλά για κάποια απογοήτευση παλιά που είχε περάσει, αποφάσισε να φύγει για Αμερική..Δεν ξέρω τίποτα άλλο..Και αυτά από κουτσομπολία της υψηλής κοινωνίας που μάθαινε ο Πέτρος..
Οπότε έτρεχα όλοι μέρα..Κάποια στιγμή χτύπησε το κινητό της και χαμογέλασε βλέποντας το όνομα του Στράτου.."Παρακαλώ...."απάντησε σοβαρή
"Μωρό μου.."είπε ο Στράτος περίεργα
"Συγνώμη κύριε ποιος είστε;;Εγώ δεν είμαι κανενός το μωρό.." συνέχισε το παιχνιδάκι της..Είχε τρομερή όρεξη για να τον πειράξει λίγο..Σιωπή ακούστηκε από την άλλη γραμμή...
"Ελίνα..."είπε ο Στράτος καθώς κοιτούσε το κινητό του μήπως πήρε καταλάθος κανέναν άλλον..
"Η ίδια..Ποιος είναι παρακαλώ;;" είπε λίγο χαμογελώντας και ο Στράτος την ψιλιάστικε..'Έχει όρεξη για παιχνιδάκια το μωρό μου' σκέφτηκε και χαμογέλασε και αυτός..
"Χτες βράδυ όταν ούρλιαζες το όνομα μου ήξερες πολύ καλά ποιος ήμουν..Τώρα όχι;;" της είπε με σαρκασμό στην φωνή του..
"Χτες το βράδυ;;Για να σκεφτώ...Μπά δεν έγινε τίποτα συναρπαστικό χτες βράδυ..Μάλλον λάθος κάνετε.."
"Ώστε έτσι...Ναι μπορεί να κάνω λάθος..Συγνώμη..Σίγουρα το καυτό μωρό μου δεν θα ξέχναγε τις νύχτες μας...Δεν θα μπορούσε με τίποτα να ξεχάσει τα βογκητά της όταν έμπαινα μέσα της." Άκουσα την κοφτή ανάσα της..
"Στράτο σταμάτα να μου λες τέτοια..Είμαι στην δουλεια το ξέχασες;"
"Αα τώρα ξέρεις ποιος είμαι δεσποινίς μου;"
"Έλα μωρέ σε πειράζω.." του είπα παιχνιδιάρικα..
"Έχεις ορεξούλες μωρό μου.;."
"Έχω πολύ δουλειά και προσπαθώ να ξεχαστώ λίγο..Τι κάνεις εσύ;;"
"Και εγώ εδώ στην δουλειά..Έχω κάποια ραντεβού σε λίγο και είπα να σε πάρω.."
"Καλά έκανες και εγώ εδώ ψάχνω μοντέρνα πράγματα για το σπίτι του Κανελή.."
"Του Νικόλα Κανελή;Από πότε έγινε μοντέρνος;"
"Αα δεν είναι για αυτόν αλλά για το καινούργιο σπίτι της κόρης του..Επιστρέφει απο Αμερική.." του ειπα και δεν ακουγόταν τίποτα.."Στράτο;;"
"Ναι εδώ είμαι μωρό μου..Συγνώμη αλλά ήρθε το ραντεβού μου.."
Εντάξει θα τα πούμε αργότερα..Φιλιά.." μου είπε και το έκλεισε..
Μάλιστα..Επιστρέφει η Αννέτα...Γαμώτο..Τώρα βρήκε;;