Το βράδυ ο Άγγελος ήρθε σπίτι μου και πριν προλάβει να μπει μέσα με βούτηξε στα χέρια του και άρχισε να με φιλάει....Παραξενεύτηκα για αυτήν την αντίδραση...
''Ουαου μωρό μου τι έπαθες;;;''
''Μου έλειψες Ελίνα...Μου έλειψες πολύ..'' συνέχισε να με φιλάει και με οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα....Δεν αντιστάθηκα...Έπρεπε να βγάλω από το μυαλό μου τον Στράτο...Προσπαθούσα να νιώσω κάτι όσο κάναμε έρωτα αλλά δεν μπορούσα...Δεν μπορούσα και ένιωσα πως τον πρόδιδα για άλλη μια φορά..Έκλεισα τα μάτια και είδα δυο μπλε μάτια να με κοιτάζουν θυμωμένα...Τι στο καλό;;; Προσποιήθηκα ότι το ευχαριστιόμουν και ευτυχώς τελείωσε....έβγαλε το προφυλακτικό και πήγε στο μπάνιο να κάνει ντους....Τι στο διάολο συμβαίνει με εμένα;;;Γιατί το έκανα αυτό;;;Γιατί;;;
Άκουσα το κινητό του Άγγελου να χτυπάει με μήνυμα και παραξενεύτηκα..Ποιος μπορεί να είναι τέτοια ώρα;;;Σηκώθηκα και έκανα κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ στην ζωή μου...Άνοιξα το μήνυμα....'Μωρό μου θέλω να σε δω..Μου έλειψες από χτες το βράδυ' το άφησα να πέσει από τα χέρια μου και άρχισα να ντύνομαι βιαστικά...Όχι δεν γίνεται αυτό...Ο Άγγελος με απατάει;;;;;Δεν μπορούσα να το πιστέψω....
Πήγα στο σαλόνι και πήρα την τσάντα μου,κλειδιά,κινητό και έφυγα...Μπήκα στο αμάξι μου και όμως δεν ήξερα που να πάω ούτε τι να κάνω...Σκέφτηκα να πάω στο Πέτρο αλλά δεν ήθελα να τους ενοχλήσω τέτοια ώρα...Ο δρόμος μου με έβγαλε σε ένα μπαράκι...Ήταν καλή ιδέα να πιω ένα ποτό να χαλαρώσω...
Μπήκα στο μαγαζί και ευτυχώς δεν είχε πολύ κόσμο...Έκατσα στο μπαρ και παρήγγειλα ένα μια βότκα πορτοκάλι...Σκεφτόμουν αυτό που ανακάλυψα και άρχισα να γελάω και να κλαίω μαζί....Εγώ η ηλίθια ένιωθα τύψεις που θέλω τον Στράτο και αυτός με απατούσε χωρίς να τον νοιάζει...Πόσο καιρό να συμβαίνει αυτό άραγε;;;Δεν μπορούσα να δώσω καμία απάντηση...Γιατί;;Γιατί δεν μου το είπε;;;Γιατί δεν έλεγε να χωρίσουμε;;Περισσότερο θα το εκτιμούσα..Εγώ όμως γιατί δεν τον χώρισα;;Και εγώ τον απάτησα ουσιαστικά..Μπορεί να μην είχα κάνει έρωτα με κάποιον άλλον αλλά έχω αισθήματα για κάποιον άλλον...Ακόμα χειρότερα...Έχω αισθήματα για το αφεντικό του...Πως μπλέχτηκε έτσι η ζωή μου από την μια στιγμή στην άλλη;;;Το πρώτο ποτό τελείωσε και πήρα δεύτερο...Ήθελα να μην σκέφτομαι...Για ένα βράδυ να μην με νοιάζει τι λέει το μυαλό αλλά η καρδιά....
Έβγαλα από την τσάντα μου το κινητό και είδα 10 κλείσεις από τον Άγγελο και διάφορα μηνύματα...Δεν άνοιξα ούτε ένα...Πάτησα τον αριθμό που ήθελα και το έβαλα στο αυτί μου...στο δεύτερο χτύπημα το σήκωσε...