Εκείνο το βράδυ που η Ελίνα γύρισε από τον Αλεξ η ζωή μου ξανά πήρε νόημα...Μπορεί να ήξερα ότι με αγαπάει αλλά αισθανόμουν ότι αγαπούσε και τον Αλεξ....Δεν την άφησα ούτε στιγμή από την αγκαλιά μου και όλο το βράδυ της έδειχνα πόσο πολύ την θέλω....
Την άλλη μέρα το πρωί πήγα στο αεροδρόμιο...Ήξερα πως ο Αλεξ θα έφευγε πάλι αλλά ήθελα να τον δω..Αφού έμαθα την ώρα πήγα και τον βρήκα να κάθεται σε μια θέση και να περιμένει την πτήση του....Τον πλησίασα και σήκωσε το κεφάλι του..Φαινόταν ξάγρυπνος και ταλαιπωρημένος...
''Στράτο τι κάνεις εδώ;;;'' με ρώτησε και σηκώθηκε...
''Θα έφευγες φίλε και δεν θα με χαιρετούσες;;;Δεν γίνεται αυτό..'' του είπα και χαμογέλασα...Κάναμε μια αντρική αγκαλιά και κοιταχτήκαμε στα μάτια...''Κάνε ότι θες αλλά γύρισε γρήγορα πίσω..'' του είπα και γέλασε...
''Εννοείται...Μην ανησυχείς θα γυρίσω γρήγορα φίλε..'' του απάντησε και μετά από λίγο πρόσθεσε...''Να την προσέχεις και να την αγαπάς...Μόνο αυτό..''
''Θα το κάνω και το ξέρεις...''
''Το ξέρω φίλε...Το ξέρω..'' είπε και από τα μεγάφωνα ακούστηκε πως έπρεπε να επιβιβαστεί...
''Να προσέχεις φίλε..Θα τα πούμε σύντομα...Τα φιλιά μου στην γυναίκα σου..'' είπε και χαμογέλασε...
''Να προσέχεις μεγάλε...Θα σε περιμένουμε..'' του είπα και κούνησε το κεφάλι του καταφατικά...
Τον έβλεπα να φεύγει και μέσα μου ένιωσα το μεγαλείο αυτού του ανθρώπου,του φίλου μου...Χάνει για δεύτερη φορά την γυναίκα που αγαπάει με όλη του την καρδιά και όμως χαμογελάει και ας ξέρω πως μέσα του πονάει...Δεν μπορώ καν να φανταστώ τι θα έκανα στην θέση του...
Από εκείνη την μέρα στο αεροδρόμιο έχουν περάσει δυο μήνες....Μιλάω μαζί του τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα και τον ακούω καλά...Συνέχεια με ρωτάει για την Ελίνα τι κάνει,πως είναι και πραγματικά δεν με ενοχλεί...Ξέρω πως όσο και να την αγαπάει δεν θα με προδώσει ποτέ...Έφυγε δεν χρειάζομαι μεγαλύτερη απόδειξη για το μεγαλείο της ψυχής του...Αυτός είναι ο Αλεξ...Ο καλύτερος άνθρωπος που έχω γνωρίσει...Εύχομαι συνέχεια να βρει την αγάπη που του αξίζει...Είναι ο καλύτερος μου φίλος...
Με την Ελίνα τα πράγματα κυλούν ωραία...Μιλήσαμε μεταξύ μας και μου είπε την ιστορία της με τον Αλεξ...Ξέρω πως τον αγαπάει αλλά σαν άνθρωπο..Ήταν ο πρώτος της έρωτας...Και ενώ δεν με ενοχλεί,μερικές φορές ζηλεύω που την ακούω να μιλάει για αυτό....Δεν συναγωνίζεσαι τον πρώτο έρωτα μιας γυναίκας αλλά θα κάνω τα πάντα να είμαι ο τελευταίος της...