Η επόμενη μέρα έφτασε και είχε έρθει το βράδυ....Ο Στράτος ,με τον Σταύρο και τον Αλεξ ήταν ήδη σπίτι και μιλούσαν...Κάποια στιγμή ο Σταύρος αναφέρθηκε στην Ελίνα....
''Μα σοβαρά τώρα ρε φίλε η Ελίνα δεν ξέρει να μαγειρεύει;;;'' ρώτησε...Γέλασα...
''Ξέρει ρε αλλά το απεχθάνεται...Δεν είναι το καλύτερο της...Πρέπει να έβλεπες την φάτσα της μια μέρα που της είπα να μαγειρέψουμε μαζί...Κατέληξε να κάθεται στον πάγκο της κουζίνας και να με βλέπει γελώντας να καίω τα μακαρόνια που είχα φτιάξει...Καταλήξαμε να παραγγείλουμε...'' είπα και γελάσαμε όλοι....
Ο Στράτος κοίταξε τον Αλεξ και ενώ γελούσε έβλεπε την θλίψη στα μάτια του..Από μέσα του του ζητούσε χίλιες φορές συγνώμη για το αποψινό...Ήξερε τι είχε περάσει και πόσο την αγαπούσε,σκέφτηκε αυτόν στην ίδια θέση του και έβρισε τον εαυτό του που τον αναγκάζει να το περάσει αυτό....Τελικά ίσως να μην ήταν καλή ιδέα αλλά τώρα είναι αργά...Γαμώτο...
''Γιατί δουλεύει τόσο πολύ;;;;''τον άκουσε να ρωτάει και κοιτάχτηκαν στα μάτια....
''Η Ελίνα λατρεύει την δουλειά της...όλο το σπίτι μου αυτή το διακόσμησε...'' τον είδε να κοιτάζει γύρω του..''Δεν την ενδιαφέρουν οι ώρες αρκεί να καταφέρει αυτό που θέλει...Και στο τέλος χαμογελάει με το δημιούργημά της....''
''Έτσι την γνώρισες λοιπόν;;;Την είχες προσλάβει για το σπίτι...;;''
''Είχα ακούσει για αυτήν αλλά δεν την ήξερα προσωπικά...Μου την πρότειναν σαν καλύτερη και όταν την είδα τα έπαιξα...Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν τόσο μικρή...Και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα...''
''Το έχει αυτό η Ελίνα..Μαγεύει τους άλλους..'' είπε ο Σταύρος αυθόρμητα και είδε και τους δυο να συμφωνούν...Ο Σταύρος ήξερε για τον Αλεξ...Του μίλησε για αυτόν η Ελίνα...Περιληπτικά για την σχέση τους...Φυσικά δεν θα έλεγε κάτι στον Στράτο αλλά δεν ήθελε τον Αλεξ στα πόδια τους...Πίστευε πως αν τα συναισθήματα τους εμφανίζονταν πάλι θα είχαν μπλεξίματα....
''Αλεξ ξέρεις τι θυμήθηκα φίλε...Για την κοπέλα που μου είχες πει κάποτε...Ελίνα δεν την έλεγαν;;'' ρώτησε ο Στράτος και είδε τους φίλους του να τσιτώνονται...Ώστε το ήξερε και ο Σταύρος....
Ευτυχώς ο ήχος από την πόρτα έσωσε τον Άλεξ από την απάντηση που έπρεπε να δώσει....
Η Ελίνα έφτασε σπίτι του Στράτου ξεθεωμένη από την δουλειά...Ήταν από το πρωί και η ώρα ήταν 9 το βράδυ...Θα έτρωγαν και μετά θα πήγαινε για ύπνο...Θα άφηνε τον Στράτο με τον Σταύρο...Σιγά ούτε πρώτη ούτε τελευταία φορά θα ήταν....Μπήκε στο σπίτι και πήγε προς το σαλόνι...Πάγωσε στην θέση της όταν είδε τον Αλεξ στο σπίτι...Τι σκατά θέλει εδώ;;;