κεφάλαιο 20

12.7K 867 101
                                    

Η Ελίνα καθόταν έξω από το Σπίτι της Κανελή και προετοίμαζε τον εαυτό της για να μπει μέσα..Δεν ήθελε να δει αυτή την γυναίκα αλλά έπρεπε να δείχνει επαγγελματίας...Πήρε μια βαθιά ανάσα και πριν προλάβει να βγει από την πόρτα χτύπησε το κινητό της και είδε ότι ήταν ο Στράτος...Έκλεισε τα μάτια και το σήκωσε...

''Παρακαλώ;;''

''Μωρό μου;;'' άκουσα την φωνή του να μου λέει..

''Ναι πες μου..''

''Τι έχεις;;;Δεν σε ακούω καλά..''

''Τίποτα μια χαρά είμαι..Απλά έχω ραντεβού με την Κανελή...''

''Τι;;;Γιατί;;;'' είπε κάπως ανήσυχα...

''Για το σπίτι...Και δεν θέλω να πάω καθόλου...''

''Μην πας τότε..Στείλε κάποιον άλλον...''τον άκουσα να μου λέει..

''Δεν μπορώ μωρό μου..Εξάλλου είμαι ήδη εδώ...Δεν έχω μπει ακόμα μέσα βέβαια αλλά πρέπει..Είναι η δουλειά μου και πρέπει να φερθώ ανάλογα...'' είπε και αναστέναξα...

''Μωρό μου,χαλάρωσε και τελείωσε γρήγορα μαζί της..Δεν θέλω να βρίσκεστε στον ίδιο χώρο....''

''Θα προσπαθήσω...Πρέπει να σε κλείσω για να μπω μέσα...'' πήγα να το κλείσω αλλά άκουσα το όνομα μου...

''Ελίνα...''

''Ναι;;;'' για λίγο δεν μίλησε και η σιωπή μεταξύ μας έγινε έντονη...

''Να προσέχεις..'' είπε τελικά και έκλεισα τα μάτια μου....

''Θα προσέχω...Φιλιά..'' είπα και το έκλεισα...

Βγήκα από το αμάξι και προχώρησα προς την πόρτα...Χτύπησα και μου άνοιξε μια κυρία...

''Γεια σας..Είμαι εδώ για την δεσποινίς Αννέτα Κανελή..'' είπα όσο πιο ευγενικά μπορούσα...Δεν πρόλαβε να μιλήσει και από πίσω ακούστηκε μια φωνή...

''Άστην να περάσει Ροζαλίντα...'' είπε η Αννέτα και η κυρία έκανε στην άκρη χαμογελώντας μου...Μπήκα μέσα και πήγα προς το μέρος της...

''Λοιπόν κυρία Κανελή πως σας φαίνεται το σπίτι;;Αντάξιο των προσδοκιών σας;;;'' μίλησα σοβαρά και ευτυχώς μπορούσα και την κοιτούσα κατάματα...

''Μα φυσικά δεσποινίς Μάνεση...Όλα είναι άψογα...Με τόσα λεφτά που πήρατε δεν θα μπορούσατε να κάνετε κάτι λιγότερο...'' με ειρωνεύτηκε ή μου φάνηκε;;;;;

''Το καλό πληρώνετε κ.Κανελή...Και στην δουλειά μου είμαι πολύ καλή...'' απάντησα και την είδα να με κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω....

Πάθος....!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora