2.bölüm

8.2K 586 536
                                    

Luhan, nefes nefese Jongin'in üzerinden kendini yan tarafa attı. Bugün kaçıncı müşterisiydi? Altı, sekiz... oda bilmiyordu. Alnında ki terleri ince çarşafla silerek yan tarafında nefesini düzenlemeye çalışan Jongin'e baktı.

"Nasıldı?" yorgunlukla gülümseyerek sordu.

"Luhan, Tanrım! Kyungsoo'dan daha iyi zevk veriyorsun. Galiba devamlı gelen bir müşterin oldu." Jongin beyaz dişlerini göstererek Luhan'a insanı eritecek gülümsemelerinden birini sundu.

"Sende harikaydın, fena beceriyorsun Jongin-ah." Luhan, işaret parmağını Jongin'in terli ve çıplak gövdesinde gezdirdi.

"Seninle birlikte olduğum için mutluyum."

Luhan içinden tepinip çığlık atma isteğini bastırarak Jongin'e kibarca gülümsedi.

Luhan çıplak bedenine ince beyaz çarşafı dolayarak banyoya ilerlerken Jongin, çoktan kıyafetlerini giyinmiş ve bir avuç parayı yatağın üstüne bırakmıştı.

"Eşin Kyungsoo'ya selam söyle." Luhan, Jongin'in arkasından bağırdı.

Jongin, kafasını eğerek gülümsediğinde odadan çıktı ve geceden beri telefonunun susmayan nedenini aradı. Jongin, Kyungsoo ile iki yıllık evliydi. Bir türlü Kyungsoo'ya karşı sadık kalamıyordu. Luhan, Kyungsoo'yu aldattığı kaçıncı kişiydi? Bir fikri yoktu ama Kyungsoo'yu aldatmaktan bıkmamıştı.

Banyodan tertemiz bir şekilde çıktığında odasında bacak bacak üstüne atmış bir şekilde oturan Sehun'u beklemiyordu. Gözlerini devirdi.

"Ne işin var burda?" Luhan terslenerek sordu. İçinde istemese bile Sehun'a karşı kırgınlığı vardı.

"Bir yuva yıkmak üzeresin." Sehun, Luhan'ın sorusunu es geçerek dalgınca söyledi.

Luhan, gözlerini devirip "Biliyorum." dedi. Bir yuvanının kendisi için yıkılması mutlu etse bile umrunda değildi. Jongin, Sehun kadar çekici ve yakışıklıydı.

"Doğru bir şey değil."

"Doğruları senden mi öğreneceğim. Güldürme beni Sehun, sen sigara içmekten başka ne bilirsin ki?"

"Sen becerilmekten başka ne bilirsin peki?" Sehun ters köşe yaparak sordu.

Luhan, ifadesiz bakışlarını Sehun'un üzerinde gezdirdi. Sehun'un saçmalıklarını dinlemeyecek kadar yorgundu.

"Def ol!" Luhan eliyle kapıyı işaret etti.

"Acı veriyor değil mi?" Sehun diretiyordu.

"DEF OL DEDİM SANA!" Luhan en sonunda parlayarak Sehun'un göğüsüne yumruklarını sıralamaya başladı.

Sehun, göğüsünü yumruklayan elleri tutarak onu sertçe geri itti.

"Bir daha bana vurduğunu görmeyeceğim yoksa canını yakarım."

Luhan, sertçe poposu üstüne düştüğünde acıyla yüzünü buruşturdu. Sehun, yerde ki Luhan'a ifadesizce bakıp odadan çıktı.

"Piçsin, dünyada ki en piç insansın." Luhan acıyan poposunu ovalayarak ayağa kalktı ve yatağa oturdu.

Luhan aklına gelen müşteriyle avuç içiyle alnına vurdu.

"Ben nasıl becerileceğim bu acıyan popoyla?" Hayıflanarak yatakta bir o yana bir bu yana sallandı.

Onun korumalığını yapan Sehun'dan ölümüne nefret ediyordu. Sigara içmek ve içki içmekten başka bir bok yapmaması Luhan'ı fazlaca öfkelendiriyordu. Chanyeol ona sarkıntılık yaparken Sehun olanları ağzında, dumanları deniz dalgası gibi havada dalganan sigarası ile izlemişti. Onu koruması gerekirken.

"Admiration; hunhan"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin