4.bölüm

5.9K 506 308
                                    

minelif4 adlı kişiye ithafen...

Sehun bacağına yapışan Luhan'a bakarak gözlerini devirdi. Bu çocuktan kurtulamıyordu. Kendini rezil etmekten başka bir şey yapmıyordu.

"Sehun, kurban olayım yanımda dur." Luhan gözlerini yalvarır bir moda büründürüp, ellerini çenesinin altında birleştirdi. Bu görüntü fazlasıyla sevimliydi ama Sehun bu sevimliliğe hiçbir zaman kanmıyor ve inanmıyordu. O sevliliğin altından şeytani fikirler yatıyordu.

"Sikeceğim şimdi Luhan seni."

Luhan, tuttuğu bacağı bırakarak ciddiyetle ayağa kalktı ve "Oh! Cidden mi?" dedi.

"Hayır." Sehun soğukça cevapladı.

"Sehun lütfen bırakma beni." Luhan gözlerini doldurmayı başararak konuştu. Sehun'un onu bırakmasını istemiyordu. Sehun olmadan onu kötüllüklerden hiç kimse korumazdı. En önemlisi kendini, kendinden kim koruyacaktı Sehun gittiğinde?

"Sözleşmem sona erdi, burda bir işim kalmadı. Umrumda değilsin."

"S-Sehun, gitme."

"Luhan.... bak ben burda sözleşmemin bitmesini her gün sabırsızlıkla bekledim ve bitti de. Kimse artık beni burda tutamaz. Sana yeni koruma verirler. Sen götünü kollamaya bak." Sehun, sigarasını dudaklarına yerleştirip, ağlamak üzere olan çocuğa arkasını döndü.

"Beni de götür yanında." Luhan, Sehun'un koluna asılarak konuştu. Pes etmeyecekti.

"Olmaz, bir de senin gibi birisini yanımda dolaştıramam."

"Benim gibi? Ne demeye çalışıyorsun?" Luhan kaşlarını çatarak konuştu.

"Sürtük, fahişe, orospu, piç, yüzsüz, arsız, küstah, azgın?" Sehun kaşlarını kaldırdı.

Luhan, tamam bir sürtük ya da fahişe olabilirdi ama bunları yüzüne karşı söylemek adi bir hareketten başka bir şey değildi. Sehun ileri gitmişti. Tuttuğu kolu bırakarak, Sehun'u arkasından bırakarak yürümeye başladı.

"Hey! Nereye?" Sehun, Luhan'ın arkasından seslendi ama Luhan'dan bir karşılık alamadı. Kalbini kırdığının farkındaydı ama arkasından gidecek kadar salaklaşmamıştı. Omzunu silkerek çıkışa ilerledi. Luhan, pekte umrunda değildi açıkcası, söylediği sözlerden dolayıda vicdan azabı çekecekte değildi. 5 yılın karşılığında parasını aldıysa sorun yok demekti. 5 yıldır Luhan'ın özel korumasıydı ve bu son bulmuştu. Oranın müdürü ile beş yıl olarak anlaşmışlardı. Daha fazlasını istemiyordu.

FlashBack

Sehun, önüne uzatılan kağıdı kusursuz imzasını atarak kabul etti. Luhan denen çocuğun özel korumalığını yapacaktı. 5 yıl sadece 5 yıl.

"5 yıl sonra emeğinin karşılığını eksiksiz alacaksın, evlat." Orta yaşlı müdür Sehun'un emeğinin karşılığı olacak paraları zarfa koyup, şifreli kasaya koydu.

"Teşekkürler." Sehun saygıda kusur etmeyerek, teşkkür ederek eğildi.

"İşine başlaya bilirsin. Sana Luhan'ın odasını göstereceklerdir." Adam eliyle kapıyı gösterdi. Sehun, kafa sallayarak odadan çıktığında sigarasını dudaklarını dayadı. 25 dakikadır küçük dudaklarına sigara girmiyordu. Sehun daha fazla dayanamayacağını düşünemiyordu.

"Beni takip et." Takım elbiseli, ciddi yüzlü adama Sehun tiksinerek bakarak onu takip etmeye başladı.

Bir odanın önüne geldiklerinde Sehun bakışlarını adama çevirdi.

"Admiration; hunhan"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin