• 8 Yıl Sonra
Aradan uzun bir zaman geçmişti. Biraz daha olgunlaşmışlardı. Sehun ve Luhan hayatlarını birleştirmiş ve oğulları olmuştu. İkiz erkek çoçukları. Klasik ikiz kardeşlerdi. Biri ılımlı, sessiz, utangaç. Diğeri ise; özgüven patlamısını doruklarda yaşan, yerinde durmayan ve yaşına göre fazla fesat düşünceli bir çocuktu. İkizler her iki babalarından iyi ya da kötü huylar kapmışlardı. Sehun'dan doyumsuzluk, Luhan'dan şirinlik ve utanmamazlık.
Luhan, fazla kırılgan ve narin oğlu Sehan'ın saçlarını okşayarak kızaran tombul yanakları başparmağı ile okşadı.
"Benden demi utanıyorsun oğlum?" Luhan ondan bile utanan oğluna soru yöneltti. Sehan'ın yanakları bir elma kadar kıpkırmızı olmuştu.
Sehan, evet manasında kafa sallayarak babasını onayladı. İkiz kardeşi onu fazlasıyla utandırıyordu. Kaçık ve sapık hareketlerine sahip bir ikizi olduğu için kendini şansız hissediyordu. Sehan, fazlasıyla Luhan'a benziyordu. İri, sulu gözlere ve küçük yüze sahipti. Bakışları ve hareketleri Luhan'ı andırıyordu. Diğer ikizi ise iki babasınada benzenziyordu. Sinirli olduğunda kaşlarını çatması, güldüğünde gözlerinin hilal şeklini alması ve arsız düşüncesi... Sehun'dan almıştı. Luhan'dan ise insanı ikna etme, utanmamazlık ve sevdiği birisine fazla bağlanmasını almıştı.
"Hadi odana bakalım saat geç oldu." Luhan, Sehan'ın küçük poposuna vurarak konuştu.
"Appa... sizinle yatamaz mıyım?" Sehan küçük elleriyle babası Luhan'ın yüzünü avuçladı ve dudaklarını büzerek Luhan'ın dudaklarına öpücük kondurdu.
Luhan kıkırdayarak Sehan'ı kucağına aldı.
"Olmaz bebeğim. İkizin tek başına yatmaya korkar."
"Appa o fazlasıyla cesur ve sapık aynı babam gibi."
"Baban sapık mı Sehan?" Luhan alt dudağını ıssırdı. Sehun bazen Luhan'ı köşye sıkıştırıp onu taciz ediyordu ve Luhan oğullarının bu manzarayı görmemesini diledi.
"Appa, babam senin totoşuna ellerken gördüm ve senin dudaklarını yiyordu. Sende değişik sesler çıkarıyordun canın mı yanıyordu appa?" Sehan gözlerini irileştirerek odaya dalan ikizene sinirle baktı.
"Sehan çok malsın. Onlar odada sevişti bile." İkizleeinin diğeri Kevın bilmeşce konuşarak Luhan'ın şaşırmasını sağladı.
"Kevın o kelimeyi nerden öğrendin?" Luhan cırlayarak Kevın'ın poposuna vurdu.
"Appa, babam'dan duydum." Kevın omuz silkerek Sehan'ın üstüne çullandı.
Luhan, odada uyukluyan Sehun'a gözlerini devirip odadan çıktı. Çocuklarının bu yaşta bunları duyması zararlı bir şeydi. Çocuklar robot gibidir duyduğu her şeyi kapar ve söylerlerdir.
"Sehan çok tatlısın hadi ama abinden mi utanıyorsun?" Kevın gözleri hilal şekli alana kadar sırıttı ve ikizinin kızaran yanaklarını öptü.
"S-Sen benim abim değilsin." Sehan, Kevın'ı üstünden itmek için omuzlara ellerini koydu.
"Appam gibi çok güzelsin ikiz. Büyüdüğümde seni benim yapacağım." Kevın, yedi yaşında olmasına rağmen bir büyük adam gibi konuşuyordu.
"Ya! Kalk sana." Sehan mızmızlanarak dudaklarını büzdüğünde dudaklarında ıslaklık vr baskı hissetti. Kevın ikizini dudağından öperek geri çekildi.
"Dudaklarının tadı çok güzel. Benden başka kimse seni öpez Sehan." Kevın, ikizi Sehan'ın üstünden kalkıp, kendi yatağına hopladı ve gözlerini yumdu. Sehan'ın dudaklarının tadı taze çilek gibiydi ve Kevın bu dudakları büyüdüğünde doya doya öpecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Admiration; hunhan"
Fanfiction"Ne o yoksa aşık mı oldun?" Sehun boşalttığı kristâl bardağı bırakıp, yüzünde ki sırıtışıyla Luhan'a döndü. "Sanmıyorum." Luhan gülümsemesini yüzünden silip yüksek tabureden zıplayarak indi. "Adeta bir ceylan gibi sektin." "Kapa çeneni!" Luhan, Sehu...