Ahoj lidi! Tak jsem zase zpátky! Moc se omlouvám za menší pauzu, teď už budou díly vycházet častěji :) Po dlouhé době pro vás mám nějaký příspěvek! Bude to CHARAKTERISTIKA LITERÁRNÍ POSTAVY neboli sloh do školy :D Budu psát o Lexy (jak jinak) a pokud budete pozorně číst, něco nového se dozvíte! Prosím, přečtěte si to až do konce a pak mi do komentářů napište, jestli to vůbec můžu odevzdat našemu učiteli :) (nebo taky jak se vám sloh líbil) Děkuju vám mooooooc! Jinak nebojte se, díl vyjde zítra!
___
Proč jsem se rozhodla psát o Lexy?
Lexy Petersnová je hlavní hrdinkou mého smyšleného příběhu ,,Překvapení z prvního patra". Ráda o ní píšu a proto pro mě bude spíše zábavou napsat Charakteristiku právě o ní. Doufám, že si Lexy oblíbíte a budete s ní chtít sdílet všechna další dobrodružství!
Lexy je obyčejná holka, která chodí do posledního ročníku gymnázia v Českých Budějovicích. Ráda zpívá a proto se chce dostat na ,,dobrou školu pro začínající zpěváky" v Praze. Ve škole má dvě úhlavní nepřítelkyně, kterým se i přes veškerou nenávist snaží postavit a docela se jí to daří - je totiž extrovertní a věří si. Lexy školu nenávidí a přežívá v ní jen díky své nejlepší kamarádce Sáře, protože jen na ní se ve svém životě spolehnout. Lexyn doposud ne moc slavný život se v podstatě skládá z mnoha nelehkých situací, ve kterých buď neovladatelně vybuchne, anebo vše zvládne na jedničku. Nic ,,mezi" pro ní prostě neexistuje.
Vzhledem k jejímu vzhledu by jste si řekli, že jistě patří do třídních oblíbenců. Má krásné hnědé oči a výjimečnými je dělá právě jemný zelený nádech. Má dlouhé svůdné řasy a neodolatelný úsměv, který jen tak někdo nepřehlédne. Čisté bílé zuby jsou její silnou stránkou a pak jistě není divu, že její moto zní: ,,S úsměvem jde všechno líp!"
Ráda si pročesává svoje čokoládově hnědé vlasy, které jsou skvostem jejího ,,looku" královny veškeré zábavy. Její oblečení jen podtrhává celkový vzhled holky, o které by si každý myslel, že se má jak prase v žitě. A měl by pravdu, protože Lexy opravdu není z nějak chudé rodiny. Proto taky chodí na nákupy velmi ráda a často a vždy si s sebou přinese nějaký pěkný ,,kousek". Jinak se oblíká vhodně a příhodně.
Upřímně řečeno, bez Lexy bych si svojí knížku nedokázala představit, stala se prostě její neodmyslitelnou částí! Jsem ráda, že čtenáře celou knížkou doprovází právě ona!
Tak jsem se rozhodla, že přidám jako bonus básničku, kterou jsem složila pro youtube rádio! Prosím názor na ní do komentářů. Užívejte!
Jedna stránka na inťáku
kouzlí úsměv na tváři
a každý kdo objeví ji
na vrcholku jeho zájmů
slovo ,,Youtube" zazáří!
Před deseti lety asi
svědky byly stovky očí
vznikl youtube, dobrá zpráva
pro všechny co rádi točí
Lets'playe a beauty vlogy,
challenge či denní pogy :)
Cokoliv co lidi baví,
stačí být vynalézavý!
Když video se bude líbit
každý ti like může slíbit!
Youtubeři CZ/SK
všichni jásaj, kdekdo tleská!
Každou akci v rámci youtube
mám zapsanou v kalendáři.
Jen malý vzkaz do začátků:
Ať youtube rádiu se daří!
Jinak, jestli mě chcete podpořit, můžete dát like na mojí básničku v komentáři u příspěvku youtube rádia: ,,Složte básničku na téma youtube a vyhrajte tričko"! Budu vám moc vděčná! Snad se vám to líbilo, video vyjde zítra a ČUSÁK!!!!
ČTEŠ
Překvapení z prvního patra/Petr Lexa (Hoggy)
FanfictionPROSÍM, BERTE OHLEDY MOJI PRVNÍ KNIHU, KTEROU TU NECHÁVÁM JEN JAKO DÍLO K NAHLÉDNUTÍ. (A z ohleduplnosti. Právě proto jsem nic neměnila :) Lexy, hlavní hrdinka story se rozhodne skoncovat se svým starým životem, který doposud vedla v malém městě po...